Ruben
VWC lid
In cake vorm? volgens mij alleen als stand alone single shot hoor.maar zal het eens even na vragen.
Vraag maar na, maar anders zou deze natuurlijk niet door de keuring gekomen zijn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
In cake vorm? volgens mij alleen als stand alone single shot hoor.maar zal het eens even na vragen.
Vraag maar na, maar anders zou deze natuurlijk niet door de keuring gekomen zijn.
Floppers:
Cape Town (kwam op de Wolff demo veel beter over)
Extreme Salute
Tweelingen (keur deze cake ajb af, wat gevaarlijk)
Midnight Delight
Treasure Island
Outrageous
Hoeveel silver salutes waren dat op het einde trouwens? was echt grof geweld zoals we dat zo graag zien, heerlijke knallen zeg.
12 stuks! Een karton. Prachtig al die knallen. Helaas heb ik de helft niet kunnen zien omdat ik iets in mijn ogen kreeg en ik maar naar het publiek heb gekeken.
wordt steeds vreemder met BF, als je op FPM kijkt is iedereen positief over de produkten....
zelf wacht blijf ik ook positief, begreep dat gister de afstand ook redelijk groot was tussen stookplek en publiek.
Vrijdag as demo in Vogelwaarde, ook hier BF produkten, we zullen zien.
idd , dat was mij dus ook opgevallen, lijkt haast wel dat er personen op vwc opeens anti bonfireworks zijn, en heb het idee dat het niks met het vuurwerk zelf te maken heeft.
Welke fluitcakes werden er eigenlijk voor de silver salutes afgeschoten in de finale en hoeveel stuks ongeveer?![]()
Een Supershow was het. Allereerst de demonstratie van de producten. Zoals altijd waren er mooie en minder mooie. Toen de eindshow. Die was helemaal fantastisch met heel veel luchtgeweld. En natuurlijk een knallend einde.
Mijn bestelling hadden jullie al binnen. Kan niet wachten om het op te halen. Goed bezig, Vuurwerkland-Steenbergen.
Hier de laatste paar minuten van de eindshow.
movie
![]()
idd , dat was mij dus ook opgevallen, lijkt haast wel dat er personen op vwc opeens anti bonfireworks zijn, en heb het idee dat het niks met het vuurwerk zelf te maken heeft.
+ YouTube Video | |