Demo Vuurwerkland Steenbergen 11-12-2010

Vraag maar na, maar anders zou deze natuurlijk niet door de keuring gekomen zijn.

Als dat er daadwerkelijk in zit, dan zou hij, als het niet mocht idd afgekeurd worden, maar weet niet of hij al officieel ce gekeurd is zo niet , dan kunnen ze er van alles op zetten.

Het was weer gezellig! Veel mooie cakes gezien. En de zware jongens, wat blijft deze toch kicken. Zeker met een stuk of 6 te gelijk :D

Floppers:
Cape Town (kwam op de Wolff demo veel beter over)
Extreme Salute
Tweelingen (keur deze cake ajb af, wat gevaarlijk)
Midnight Delight
Treasure Island
Outrageous

Kan me hier wel in vinden op de tweelingen na, de extreme salute is echt niet meer wat het was, voor die prijs laat ik hem lekker staan. Ook de cakes van bonfireworks stelde me teleur. Hier had ik toch wel meer van verwacht na alle lovende kritieken. De kleuren waren wel prima in orde, mooi en helder maar de breaks en boeketgrootte, uuh nee echt onder de maat.

Bursting gold ging er voor mij vandoor met de hardste burstknallen onder de siercakes, echt hard zoals de extreme salute eerst was.

Thundertail was ook prima qua knal alleen mocht het tempo daarvan wel omhoog, zo langzaam gaat het snel vervelen.

Hoeveel silver salutes waren dat op het einde trouwens? was echt grof geweld zoals we dat zo graag zien, heerlijke knallen zeg.

De event cakes waren goed, en vette marja is gewoon helemaal goed, gelukkig heb ik die besteld.

Tweelingen vond ik echt een toppertje, heerlijke rauwe fluit/spinner en dan een boeket. Ok af en toen ging het boeket niet helemaal goed maar heb me ermee vermaakt.

Wat me wel opviel is dat de meeste cakes qua burst flink verbeterd kunnen worden, vooral bij bonfireworks en marijn mag het wel weer opgeschroefd worden.

Eindshow was ook lekker hoor, leuk dat er nog dikke salutes op het einde geschoten werden.:D

Verder was alles prima geregeld, ik ben er volgend jaar zeker weer!

:bye:

Hoeveel silver salutes waren dat op het einde trouwens? was echt grof geweld zoals we dat zo graag zien, heerlijke knallen zeg.

12 stuks! Een karton. Prachtig al die knallen. Helaas heb ik de helft niet kunnen zien omdat ik iets in mijn ogen kreeg en ik maar naar het publiek heb gekeken.

Vraag maar na, maar anders zou deze natuurlijk niet door de keuring gekomen zijn.

Ik heb dit eens nagevraagt bij een importeur en ik ben bang dat ik toch gelijk heb 50gram single shot en 15 gram per shot in cakevorm ongeacht of dit bombettes zijn of mine effect.

Welke fluitcakes werden er eigenlijk voor de silver salutes afgeschoten in de finale en hoeveel stuks ongeveer? :D

Dat zal de Fast Silver Whistling of Hypnotised moeten zijn, andere fluitcakes zijn er niet geschoten. Aantallen weet ik niet.

wordt steeds vreemder met BF, als je op FPM kijkt is iedereen positief over de produkten....
zelf wacht blijf ik ook positief, begreep dat gister de afstand ook redelijk groot was tussen stookplek en publiek.
Vrijdag as demo in Vogelwaarde, ook hier BF produkten, we zullen zien.

wordt steeds vreemder met BF, als je op FPM kijkt is iedereen positief over de produkten....
zelf wacht blijf ik ook positief, begreep dat gister de afstand ook redelijk groot was tussen stookplek en publiek.
Vrijdag as demo in Vogelwaarde, ook hier BF produkten, we zullen zien.

idd , dat was mij dus ook opgevallen, lijkt haast wel dat er personen op vwc opeens anti bonfireworks zijn, en heb het idee dat het niks met het vuurwerk zelf te maken heeft.

idd , dat was mij dus ook opgevallen, lijkt haast wel dat er personen op vwc opeens anti bonfireworks zijn, en heb het idee dat het niks met het vuurwerk zelf te maken heeft.

Denk niet dat de mensen op vwc anti bonfireworks zijn.

Ik zou wel is van iemand willen weten die bij de demo van rijswijk is geweest en de demo van steenbergen, wat nou het grote verschil is geweest/maakt.

In rijswijk was iedereen lyrisch over de bonfireworks cakes, maar bij steenbergen niemand. Terwijl er bij allebei de Demo's 2010 versies zijn geschoten?

Gister ook een nieuw product geschoten, was er nog niet mee bekend.... :D

xn8awj.jpg

Een Supershow was het. Allereerst de demonstratie van de producten. Zoals altijd waren er mooie en minder mooie. Toen de eindshow. Die was helemaal fantastisch met heel veel luchtgeweld. En natuurlijk een knallend einde.
Mijn bestelling hadden jullie al binnen. Kan niet wachten om het op te halen. Goed bezig, Vuurwerkland-Steenbergen.:handsup:

Hier de laatste paar minuten van de eindshow.
movie

:bye:

Welke cake(s) zijn dat die op 1:10-1:20 en vanaf 2:00 wederom te zien zijn/is... ?? Het lijkt me de Brocade Crown van Zena, zie ik dat goed?

Overigens die fluitcake aan het einde was de ADHD van marijn denk ik.

Nee hoor lijkt me niet...maar ik neem dit jaar sowieso wel bonfire producten gewoon omdat ik het goede producten vind. Wel is het aan te raden om gewoon zelf naar een demo te gaan en de producten met eigen ogen te aanschouwen...dan kun je ook het beste een oordeel geven.

Wat wel een feit is, is dat op de filmpjes te zien is dat de producten soms wat anders eruit zien dat vorig jaar..ook is het een feit dat er bij sommige demo's bon het erg goed doet en bij andere weer niet...

tja meningen verschillen altijd dus denk dat iedereen het beste voor zichzelf kan beslissen wat in zijn collectie komt toch? :D

verder on-topic over de demo :D

Mooi showtje, jammer van de wind. Leuke finale, maar af en toe een beetje langzaam al zeg ik het zelf.
Ik vond de kerstboom in de showroom echt masterlijk trouwens!
Heb zelf 400 foto's gemaakt, de selectie van 120 foto's is hier te vinden. :wink:
Heb de selectie nog niet foto per foto bekeken, alleen in het klein, maar commentaar etc. is welkom, graag zelfs! :thumbsup:

Bvd Hansiepower

Back
Bovenaan