Mooie demo gezien! Wel een gehoorbeschadiging vanwege die keiharde speaker waar ik voor stond, maar dat mocht de pret niet drukken.
Toppers:
- Big Cactus: althans, vooral mijn vriendin was zeer enthousiast. Een uniek product met crackling falling leaves in waaiervorm, knettert lekker! Eindsalvo maakt hem af.
- Eccentric Shots: heerlijk lanceergeluid, fijne dreun en groot boeket. Effecten wel redelijk snel weg, maar dat mag de pret niet drukken.
- Final Colorz: lekkere box met heldere kleuren en met name de tweede cake heeft grote boeketten met een goeie finale.
- De boxen van Fireworks4all: presteerden beter dan verwacht! Afwisselende effecten, prima burst, niks op aan te merken eigenlijk. Vooral de Twisted Vikings was gaaf met de spinners, net als de Holyland (goudbak in i-shape en fanshape). The Throne en Clan of Six zijn me ook bijgebleven.
Tegenvallers:
- Blue Titanium: kleine effecten, erg windgevoelig, zwakke burst. Nee, deze kwam slecht uit de verf.
- Event Cake no. 4: hoe kan je hier 70 euro voor vragen? De tails zijn prachtig maar de gouden boeketten daarna zijn niet meer dan ploppertjes.
- Van der Nat fontein goud: deze was wel heel magertjes! De zilveren was iets beter.
- Lady of the night: waarom zit de finalecake aan het begin? Hele bijzondere volgorde. EDIT: zie op de productvideo dat ie waarschijnlijk verkeerd om is afgestoken.
Opmerkingen:
- De Transbomber, daar was ie weer! Cake 1 had er geen zin in.. duurde wel 1,5 minuut had ik het gevoel! Bombettes wilden ook maar moeizaam de lucht in. Spreiding wel groot. Cake 2 ging lekker en had een dik effect en dikke spreiding. Cake 3 en 4 zoals we gewend zijn, top. Het probleem zat hem dus vooral in cake 1.
- Ultimate: prachtig effect, maar qua tempo en pauzes vond ik hem niet helemaal lekker lopen.
De finale was geweldig op muziek!