[Demo] Vuurwerkhol 22-12-2018

energizer

VWC lid
Stad/dorp: Nieuwerkerk aan den Ijssel
Datum: Zaterdag 22 december 2018
Tijdstip: 19:00 uur
Schietbedrijf: ...
Max. kaliber: ...
Collectie: Fireworks4All, Vuurwerkmania, Evolution, Katan en Vuurwerktotaal
Bijzonderheden: ...

Laatst bewerkt door een moderator:
Kon helaas ivm buikgriep vorig weekend geen shows bezoeken.
Vanavond naar de demo van VuurwerkHol, iemand toevallig al een schietlijst gezien?

Ik ben er ook bij vanavond! :D

Ik zag op Feestboek dat Royal deze shot zal schieten en af zal sluiten met een pyromusical! Dus ik denk dat het wel de moeite waard gaat zijn.

Huh? Jij? Helemaal vanuit Groningen? :rolleyes:
Wordt wel eens tijd dat we elkaar ontmoeten, vind je niet? Dus, wat spreken we af? :wink:

Geen idee, ik ben ook aardig standaard en onherkenbaar. Wees maar ff in de chat om kwart voor ofzo, proberen we wat :thumbup:

Present! Zolang de treinen normaal doen :D

Respect!

Kan/kon er helaas zelf niet bij zijn deze keer (vanwege de kids). Vorig jaar wel van de finale met muziek genoten. Hopelijk voor degenen die we gingen minimaal hetzelfde. Staat me nog wel bij dat ik me vorig jaar mateloos aan de omroeper heb geirriteerd… ook dit jaar weer de oude baas zelf?

Darksoul heeft wel gefilmd. Eccentric Shots waren goed, groot en rond met doffe burst. Ik had ze indrukwekkender verwacht maar dat kan aan mij liggen.

Transbomber; laten we hopen dat dit een 2017 was, slappe hap. En dan toch nog de handjes op elkaar krijgen.

Fireworks4All viel me mee! Niet giga effecten met megaburst maar vrijwel altijd gewoon goed en mooi. Zelfs de crackling in de Twisted Vikings deed het goed! Mooie bak dat. Net als de kleuren in Battle (al waren de peonies wat dunnetjes en het geel snel weg) en de Heavy Shields vond ik hqelemaal een fijn kleurenfestijn. Wat was dat goudding die ook goed was, DS?

Final Gold ook mooi ding en Ultimate is een beauty; die laag mines er nog onder is mooi joh!

Dat grote Rubro ding is way overpriced, Hornet effect kwam ook hier niet goed uit de verf.

De finale door Royal was fijn. Lekker breed geschoten met hun bekende tails en de finale was echt ff lekker volle brede bak herrie. Genoten!

En nog op tijd trein voor rechtstreekse verbinding vanuit Gouda, maar da's een persoonlijk puntje :D

Mooie demo gezien! Wel een gehoorbeschadiging vanwege die keiharde speaker waar ik voor stond, maar dat mocht de pret niet drukken.

Toppers:
- Big Cactus: althans, vooral mijn vriendin was zeer enthousiast. Een uniek product met crackling falling leaves in waaiervorm, knettert lekker! Eindsalvo maakt hem af.
- Eccentric Shots: heerlijk lanceergeluid, fijne dreun en groot boeket. Effecten wel redelijk snel weg, maar dat mag de pret niet drukken.
- Final Colorz: lekkere box met heldere kleuren en met name de tweede cake heeft grote boeketten met een goeie finale.
- De boxen van Fireworks4all: presteerden beter dan verwacht! Afwisselende effecten, prima burst, niks op aan te merken eigenlijk. Vooral de Twisted Vikings was gaaf met de spinners, net als de Holyland (goudbak in i-shape en fanshape). The Throne en Clan of Six zijn me ook bijgebleven.

Tegenvallers:
- Blue Titanium: kleine effecten, erg windgevoelig, zwakke burst. Nee, deze kwam slecht uit de verf.
- Event Cake no. 4: hoe kan je hier 70 euro voor vragen? De tails zijn prachtig maar de gouden boeketten daarna zijn niet meer dan ploppertjes.
- Van der Nat fontein goud: deze was wel heel magertjes! De zilveren was iets beter.
- Lady of the night: waarom zit de finalecake aan het begin? Hele bijzondere volgorde. EDIT: zie op de productvideo dat ie waarschijnlijk verkeerd om is afgestoken.

Opmerkingen:
- De Transbomber, daar was ie weer! Cake 1 had er geen zin in.. duurde wel 1,5 minuut had ik het gevoel! Bombettes wilden ook maar moeizaam de lucht in. Spreiding wel groot. Cake 2 ging lekker en had een dik effect en dikke spreiding. Cake 3 en 4 zoals we gewend zijn, top. Het probleem zat hem dus vooral in cake 1.
- Ultimate: prachtig effect, maar qua tempo en pauzes vond ik hem niet helemaal lekker lopen.

De finale was geweldig op muziek!

Laatst bewerkt:
Transbomber waren mines ook duidelijk minder dan 2016 en minder crackling in de goudboeketten.

Holyland was dat goudding idd,tnx. Clan of six was nie slecht maar wat kun je anders voor mooie 19sh ass kopen voor dat geld... Event cake 4 idd hoe durven ze daar 70e voor te vragen bij Rubro, zo'n slappe bak mien god...

Back
Bovenaan