[Demo] Vuurwerk Orthen 14 december 2018

Prima demo gezien.
Weer sinds jaren is Jawe ook weer meegeweest.
Mooie producten, waarvan ik van en aantal toch het vermoeden had dat het samples waren.
Maar dat is speculeren, maar sommige effecten lijken wel 2 inch te zijn.

Tegenvaller is/was de Open Fire van Wolff, maar bij 2 andere demo's bleek ie wel goed te presteren.
En de Corrolla, erg mooi/fraai maar een stuk kleiner in effecten dan de andere boxen.
Tja komt ie weer, was het nou sample of productie.

Finale was goed, jammer dat de finale crackling* had.
*Sorry, zeikert he. :wink:

Tot volgend jaar maar weer.
Ik vind het een prima demo.
Bedankt maar weer vuurwerk Orthen.

Corolla bij fuego fireworks was erg goed en zeer grote effecten

Laatst bewerkt:
Inderdaad een erg goed georganiseerde demo, zeker het uurtje reizen waard! Alles was goed verzorgt, van muziek tot de vrolijke omroeper :D. Producten die er voor mij uitsprongen waren de Mount Lu en Limited Edition Box 1 en niet te vergeten het zooitje Snowstorms aan het einde :cool:

Marchel heeft altijd ge zegt,dat EVO de samples met minder kruid inhoud laat leveren als de daadwerkelijke productie!

Om de sfeer erin te houden en om alvast in de stemming te komen voor oud&nieuw hierbij het fieldcam filmpje van de finale. Zowel handmatig als elektrisch! Bedankt aan het team van Vuurwerk Orthen & Evolution Fireworks voor de goede hulp en zorgen. Ook bedankt aan collega Bart van de Houtse Bazar voor de wederom goed georganiseerde verzorging van de show.

https://vimeo.com/306599615

Dat men twijfelt of er samples zijn geschoten is toch een mooi compliment richting EVO. Bij mij weten staat EVO al een paar jaar bekend om grote effecten, zelfs tot aan de grond :D

Over het algemeen wel. En hoewel ik nog niet sceptisch echt ben geweest over het merk ooit. Is dit wel zo.n jaar met wel erg veel uitbreiding. En waarin duidelijk een aantal cakes van het merk min of meer verwaarloosd lijken van de oudjes. ( niet opnieuw gemaakt en slecht verkrijgbaar tov vorige. Dus word wel zo.n jaar waarin dat nieuwe spul het in de straat goed moet doen. Voor mensen overdreven beginnen te zeiken. Zoals begin dit jaar na die prijzen rel.

De Exclusive Selection 6 is zover ik kan zien een omlabeling van de Golden Age. 8 cakes 160 shots. Heb deze vorig gehad en bij de zag dezelfde box voorbij komen alleen met een iets hoger tempo.

De Exclusive Selection 6 is zover ik kan zien een omlabeling van de Golden Age. 8 cakes 160 shots. Heb deze vorig gehad en bij de zag dezelfde box voorbij komen alleen met een iets hoger tempo.

Deze box bestaat uit 6cakes.

Vorig jaar via AVP/ pyrofm gewonnen in de nachtbrakers uitzending en het was een doos met 6 willekeurige cakes van evo erin.

Wat of welke er dit jaar in zitten geen idee maar wel 6 stuks

Back
Bovenaan