[Demo] Vuurwerk Orthen 14 december 2018

Vond angel dust en de kilo pack 2 ook niet verkeerd leuke demo. Maar als de winkel zijnde waar Evo is onstaan. En met de reputatie van Orthen. Had ik misschien stiekem iets meer gehoopt. En merkte dat meer freaks dit hebben. Maar misschien verwachte we iets teveel haha.

En wat verwacht je dan ? Onmogelijk om alle producten te schietenndie je verkoopt...

Het was een demo van Orthen niet van EVO.

Open Fire inderdaad enorme tegenvaller. Mijn toppers van de avond waren de Gangster, klein maar toch echt wel indrukwekkend
Mount Lu, topper met enorme spreiding!
Alle limited edition boxen, met als de nr.1 de beste.
Time rain box. Geweldig!
Exclusive selectie 6,prachtig.

In de finale al die Snowstorms tegelijk, enorm gaaf. Ook nog onverwachts even met Pyromaniac1975 gesproken wat erg interessant en leuk was.

Al met al een topavond!

Volledig mee eens!

Verbaasde me over de Mount Lu!
Time Rain box, Limited 1 en Exclusive 6 waren erg erg netjes!

Enige jammere was dat er wat tuig buitenlandse knallers aan het afsteken waren op het veld achter het publiek. Alleen geïnteresseerd in hun eigen troep af te steken op een plek waar het niet opvalt voor de politie.

Ook nog even Cat1 afgestoken met Rooie na afloop op onze carpool plek. Dat is dan wel even lekker.

En wat verwacht je dan ? Onmogelijk om alle producten te schietenndie je verkoopt...

Het was een demo van Orthen niet van EVO.

Klopt ook helemaal zoals ik zeg stiekem hoop je toch op iets teveel. Maar had toch graag wat meer van die kilo packs gezien en miss de 2 andere dragon boxen samen met de skyline. Nadeel blijft het hele weinige aantel demo.s op een land van 16 miljoen mensen. Waardoor je te weinig vuurwerk van tevoren ziet. :(

Volledig mee eens!

Verbaasde me over de Mount Lu!
Time Rain box, Limited 1 en Exclusive 6 waren erg erg netjes!

Ook ik sluit mij aan bij dit rijtje. Alle drie de boxen hadden een goede burst en spreiding. Ook vind ik de 1+1 kiloknaller met 80 schoten er goed uitzien. Beste box was naar mijn idee toch wel de. Limited edition 1, staat voor volgend jaar al op de lijst!

Klopt ook helemaal zoals ik zeg stiekem hoop je toch op iets teveel. Maar had toch graag wat meer van die kilo packs gezien en miss de 2 andere dragon boxen samen met de skyline. Nadeel blijft het hele weinige aantel demo.s op een land van 16 miljoen mensen. Waardoor je te weinig vuurwerk van tevoren ziet. :(

30mm fanshape is niet mogelijk om te schieten op deze locatie

Limited edition 1 limited edition 2 nano shot en Exclusive Selection 6

Limited edition 1 limited edition 2 nano shot en Exclusive Selection 6

Air benders angel Dust Crown mix Fast or Furious 3 box

Air benders angel Dust Crown mix Fast or Furious 3 box

Nou begin ik toch te twijfelen. Was alles productie? Of zaten er nog samples tussen, en dan ben ik met name benieuwd naar de Limited edition 1 box ivm de keiharde burst en spreiding.

Nou begin ik toch te twijfelen. Was alles productie? Of zaten er nog samples tussen, en dan ben ik met name benieuwd naar de Limited edition 1 box ivm de keiharde burst en spreiding.

Ik vermoed dat het productie was, je merkte het verschil wel inderdaad maar hoeveel samples zouden ze leveren. Zo 2 weken voor oud en nieuw verwacht productie, maar alleen Marchel kan hier antwoord op geven.

Prima demo gezien.
Weer sinds jaren is Jawe ook weer meegeweest.
Mooie producten, waarvan ik van en aantal toch het vermoeden had dat het samples waren.
Maar dat is speculeren, maar sommige effecten lijken wel 2 inch te zijn.

Tegenvaller is/was de Open Fire van Wolff, maar bij 2 andere demo's bleek ie wel goed te presteren.
En de Corrolla, erg mooi/fraai maar een stuk kleiner in effecten dan de andere boxen.
Tja komt ie weer, was het nou sample of productie.

Finale was goed, jammer dat de finale crackling* had.
*Sorry, zeikert he. :wink:

Tot volgend jaar maar weer.
Ik vind het een prima demo.
Bedankt maar weer vuurwerk Orthen.

Back
Bovenaan