[Demo] Vuurwerk Orthen 14 december 2018

Het weerbericht is vooralsnog positief, wel koud maar geen neerslag, maar het veranderd dagelijks.

Ziet er prima uit. 's Avonds lichte vorst, 3bft uit oost tot zuidoost en droog. Wel lage gevoelstemperaturen door toedoen van doorstaand windje icm droge continentale lucht. Licht winterse omstandigheden dus. Onzekerheid omtrent dit scenario is gering. Oftewel: dikke jassen, handschoenen en sjaals aan :).

hoop dit jaar toch op een nog wat grotere schietlijst. Vooral omdat orthen en evo toch nu ook wat openlijker na buiten treden. Dat de eigenaar van orthen ook mede eigenaar is van evo als je zo het laatste kranten artikel mag begrijpen. Dus zou het een mooi moment te zijn om er een flinke deel van evo te schieten en wat andere merken. Al weet ik niet of er een maximaal aantal Kilo.s of producten aantal geschoten mag worden op een winkel demo. Zou zelf toch wel flink wat boxen en verschillende cakés nog willen zien.

Ik ga ook zeker morgen, mijn zoontje van 4 is al de hele week aan het roepen dat ie ook mee wil, maar zie de bui al hangen dat ik daar sta en hij van de kou weer terug naar huis wil.

Dus nog even over na denken om hem mee te nemen, ik ga sowieso.

word er ook gestreamd of gefilmd ?. Vandaag verkeerd gevallen tijdens het lossen van de vrachtwagen dus maar hopen dat ik morgen er kan zijn. Sinds mijn auto rijbewijs nooit de demo gemist en hoop dat het dit jaar niet anders is. :)

Kan helaas niet aanwezig zijn vanavond, maar ben wel zeer benieuwd wat er geschoten gaat worden. Veel plezier allemaal.

Back
Bovenaan