DEMO Veenendaal 7 t/m 9 Sept 2009

7 t/m 9 September vuurwerk DEMO te Veenendaal

plaats : Veenendaal
provincie : Utrecht
wie : Xena vuurwerk
wat : Demo consumenten vuurwerk
waar : bij locatie Bobinestraat te Veenendaal
tijd : omstreeks 22.30 uur

Hey, dat is leuk :) Een DEMO? Zo vroeg al? Kicken.
Ligt mooi aan de goede kant van Veenendaal voor mij. Dikke kans dat ik wel een dag of meerdere dagen langs kom :wink:

Dit zullen zonder meer demo's van de Kruiterij zijn, of zit ik ernaast Vincent? :wink:
Iedere dag een demo?

Zou mij idd niets verbazen, Tony. Maar ik denk dat je misschien buiten één of ander hek wel kunt meegenieten? Of wordt dat echt niet gewaardeerd door BKV?

Zou mij idd niets verbazen, Tony. Maar ik denk dat je misschien buiten één of ander hek wel kunt meegenieten? Of wordt dat echt niet gewaardeerd door BKV?

Is altijd de vraag, maar als je het echt geheim zou willen houden, moet je het in de 'middle of nowhere' schieten. :wink: Vaak zijn demo's, al dan niet op grote afstand, te zien, komt ook vaak zat publiek op af, men schiet toch gauw een klein uurtje vuurwerk. :wink:
Proberen kan nooit kwaad, maar rijd er nooit te ver voor, want het kan altijd tegenvallen dus. :wink:

Fred heeft contact gezocht, meerdere malen, maar tot nu toe heeft hij geen reactie ontvangen voor zover ik weet, geen uitnodiging dus. :wink:

Overbodige opmerking Demo,s van importeurs zijn altijd besloten

Lijkt me niet overbodig., Niet iedereen heeft die informatie en als niemand het meldt dan denken een hoop mensen misschien dat ze naar een leuke demo kunnen gaan! Lijkt me het vermelden altijd waard.

Vanavond voor niets hierheen gefietst. Was erg rustig bij het bedrijf. Dat kwam omdat de demo om 21:00 uur begon!

Morgen is de demo ook om 21:00 uur, op het terrein van BKV zelf, en worden er 200 producten geschoten!

Helaas ook de verkeerde tijd aangekomen,maar toch uiteindelijk toch niet voor niks.
Kwam nog een bekende dealer tegen die mij een biertje aanbood en dat sla ik natuurlijk niet af.
Nog wezen kijken in de toonzaal van bkv en de nieuwe producten gezien.
Leuk om de jongens van fpm weer gesproken te hebben,ga vanuit dat die gametafel nog is daar:wink:
En Gert bedankt voor de gastvrijheid.

Morgen is de demo ook om 21:00 uur, op het terrein van BKV zelf, en worden er 200 producten geschoten!

Nou, waarom dat gister gezegd werd weet ik ook niet, want er werden om precies te zijn dertien cakes afgestoken :bonk: Zeven verschillende producten.
Het was dus binnen tien minuten afgestoken, en daarmee een beetje een mager 'showtje'. Natuurlijk was dit bij voorbaat ook geen spectaculaire show of uitgebreide demo, maar ik had stiekem toch gehoopt op iets meer vuurwerk...

Er werden de vijf nieuwe cakes van de Rodeo-lijn afgestoken, en daarnaast twee vernieuwde cakes uit de Silver line. De Rodeo-lijn kenmerkt zich aan grappige fluiters, en zilveren salutes met zilveren mine. Deze komen in meerdere alle cakes terug, soms in combinaties. De fluiters zijn wel leuk, maar de salutes vallen tegen qua volume. Is gewoon geen écht harde knal.
Een andere cake (ik meen de Bare Back Riding, 144 schots) laat gouden kamuro's erin zien, i.c.m. silver salutes. Deze pot duurt 1:45 minuut :O en schiet toch in aardig tempo. De kamuro's zijn het alleen net niet helemaal. Beetje een klein boeket, wat kort blijft hangen.
De prijzen zijn best in orde (circa 20 tot 37,50 per pot), en derhalve echt voor de 'gewone' consument bedoelt.
Er zitten wat mij betreft geen échte aanraders bij (het ontbreekt een beetje aan speciale effecten of spektakel), maar de Rodeo lijn is niet verkeerd.

Laatst bewerkt:
Ik was dinsdag ook daar om 22.15 en idd, kreeg te horen dat het al voorbij was.
Beetje jammer, heb er 1,5 uur voor moeten rijden.
Vandaag twijfelde ik nog omdat er 200 producten in de lucht zouden gaan.
Niet gedaan en maar beter ook.
Thnx voor je verslag Darksoul.

Back
Bovenaan