Morgen is de demo ook om 21:00 uur, op het terrein van BKV zelf, en worden er 200 producten geschoten!
Nou, waarom dat gister gezegd werd weet ik ook niet, want er werden om precies te zijn
dertien cakes afgestoken

Zeven verschillende producten.
Het was dus binnen tien minuten afgestoken, en daarmee een beetje een mager 'showtje'. Natuurlijk was dit bij voorbaat ook geen spectaculaire show of uitgebreide demo, maar ik had stiekem toch gehoopt op iets meer vuurwerk...
Er werden de vijf nieuwe cakes van de Rodeo-lijn afgestoken, en daarnaast twee vernieuwde cakes uit de Silver line. De Rodeo-lijn kenmerkt zich aan grappige fluiters, en zilveren salutes met zilveren mine. Deze komen in meerdere alle cakes terug, soms in combinaties. De fluiters zijn wel leuk, maar de salutes vallen tegen qua volume. Is gewoon geen écht harde knal.
Een andere cake (ik meen de Bare Back Riding, 144 schots) laat gouden kamuro's erin zien, i.c.m. silver salutes. Deze pot duurt 1:45 minuut :O en schiet toch in aardig tempo. De kamuro's zijn het alleen net niet helemaal. Beetje een klein boeket, wat kort blijft hangen.
De prijzen zijn best in orde (circa 20 tot 37,50 per pot), en derhalve echt voor de 'gewone' consument bedoelt.
Er zitten wat mij betreft geen échte aanraders bij (het ontbreekt een beetje aan speciale effecten of spektakel), maar de Rodeo lijn is niet verkeerd.