pyro-freak
VWC lid
Die all at once was niet eens een all at once maar een salvo cake.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wanneer is de Gold Explosion geschoten?
De beschrijving "Eindeloos gouden palmen van professionele grootte" van de website zie en lees ik hier niet echt terug?
Ik reken daar wel op eigenlijk..
Opzich is alles wel gezegd. Vooral erg rommelig. Ik kan me herinneren dat twee jaar geleden die omroeper ook al zo slecht te verstaan was, maar kan het ook mis hebben. Aantal leuke producten gezien. Transbomber en Code Red erg goed. Valk boxen allemaal leuk voor 'de normale consument' maar ik sla ze over.
Wat bedoel je precies?Wat richt jij je meer op dan?
Je zegt "leuk voor de normale consument", ik ben van benieuwd wat jij je op richt. Wat heeft jouw voorkeur. Puur uit interesse en inspiratie.Wat bedoel je precies?
Ik heb persoonlijk niet één ding waar ik me op richt, maar ik vind bij compounds een goed tempo wel belangrijk. Of dit dan is door tempo wisselingen of gewoon schot voor schot met een goed tempo maakt me niet zoveel uit. Ik vond bij veel van de Valk boxen het tempo echt extreem laag, soms zo erg dat je hoopte dat ze afgelopen waren op een gegeven moment.Je zegt "leuk voor de normale consument", ik ben van benieuwd wat jij je op richt. Wat heeft jouw voorkeur. Puur uit interesse en inspiratie.