happy4ever1968
VWC lid
Dit lijkt wel de foute productie van vorig jaar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Rommelige demo, slecht geluid. Wat boxen die doorschoten. Een hele aparte Junk en de Immortal Gold die volgens mij nooit de Immortal Gold kon zijn.
Toppers:
- Saluted, de sample heeft hele doffe dreunen.
- Code Red (Sample) was oké, laatste salvo at once erg dik!
- Der Hammer, stuk groter en kleurrijker dan vorig jaar in de straat
- alles van Evo! Noi Z, Mega Willows, Evo Bomer: allemaal top
- Eigen boxen Comet Flare en Prox Box prima prijs kwaliteit. Geldt ook voor de Chry of the Night (4x de Venom van Vuurwerkmania?)
Maar toch weer de allerbeste denk ik: de Transbomber! Wat een zieke spreiding en burst. Finale niet all at once maar dat doet er niks aan af.
De Triple X (Armageddon) schoot ook niet helemaal goed en het middenstuk blijf ik wat slapjes vinden.
Tournament Box eerste deel viel tegen, tweede deel was redelijk en derde deel klapte waarschijnlijk uit elkaar. Was schrikken en iedereen rennen, geen gewonden.
Nu op weg naar huis!
Hoe was de Transbomber Champions Edition?
Hierbij de finale van de vuurwerkshow:
Vanaf 0:20 gaat het mis
Dit lijkt wel de foute productie van vorig jaar.
...en helaas ging inderdaad de finale mis. Cakes gingen richting publiek, maar voor zover ik kon zien net niet in het publiek. Ik stond aan de andere kant van het voetbalveld waar de bombette niet kwam.
Hierbij de finale van de vuurwerkshow:
Vanaf 0:20 gaat het mis
Iemand trouwens een idee wat die eerste cake/box is? die klapte er goed op.
Maak je geen illusies over die blokken met die harde burst... Die ga je niet vinden als consument zijnde... (in de winkel dan)