[Demo ] VALK Vuurwerk Nijverdal 7-12-2019

Wanneer is de Gold Explosion geschoten?

De beschrijving "Eindeloos gouden palmen van professionele grootte" van de website zie en lees ik hier niet echt terug?

Ik reken daar wel op eigenlijk..

Ben daar ook wel benieuwd naar. De uitwerking van gisteren had niks met ‘gold’ te maken.

Gisteravond ook een kijkje wezen nemen bij de demo van Valk Vuurwerk. Altijd leuk om op de zaterdagavond wat vuurwerk te zien. Ook weer een aantal gezichten van het forum gezien en gesproken, PKD19, Tatanka en Niels. Altijd gezellig!

Wat betreft de demo: dit verliep uiterst rommelig. De omroeper was niet of nauwelijks te verstaan, ondanks dat ik maar een meter of 5 voor het ''hok'' stond vanwaar er werd omgeroepen. De schietvolgorde was ik op een gegeven moment een beetje kwijt, de Wicked Whistle werd niet geschoten (helaas, kan gebeuren), de Immortal Gold was een compleet ander product (verkeerde gepakt hoop ik?), veel eigen producten waarvan erg veel salute. Heeft niet mijn voorkeur, zeker niet voor een demo, maar afijn, dat zijn keuzes. Veel van de Valk producten presteerden prima, maar het ontbrak wel echt aan tempo. Voor de consument prima spullen, effecten zijn dik in orde (zag veel effecten van de Mega6-star terugkomen).

De finale was wel even een rommelig en chaotisch begin met die ploffer op de grond, maar dat werd adequaat opgepakt door alles nog eens te controleren en daarna verder te gaan. De finale was lang, veel geweld maar ontbrak wel aan thema's of iets dergelijks. Dit was ouderwets rammen!

Mijn toppers waren vooral:
- Transbomber
- Transbomber Champions Editie (vonkoverslag, maar daardoor wel vet!)
- Code Red (sample?)
- Saluted (sample?)
- Monster ride

Wat betreft de VWT producten; is er bewijs dat er samples geschoten zijn of? Aangezien veel NL productie al binnen is, waaronder de Rubro/Mania boxen.

Opzich is alles wel gezegd. Vooral erg rommelig. Ik kan me herinneren dat twee jaar geleden die omroeper ook al zo slecht te verstaan was, maar kan het ook mis hebben. Aantal leuke producten gezien. Transbomber en Code Red erg goed. Valk boxen allemaal leuk voor 'de normale consument' maar ik sla ze over.

Opzich is alles wel gezegd. Vooral erg rommelig. Ik kan me herinneren dat twee jaar geleden die omroeper ook al zo slecht te verstaan was, maar kan het ook mis hebben. Aantal leuke producten gezien. Transbomber en Code Red erg goed. Valk boxen allemaal leuk voor 'de normale consument' maar ik sla ze over.

Wat richt jij je meer op dan?

Je zegt "leuk voor de normale consument", ik ben van benieuwd wat jij je op richt. Wat heeft jouw voorkeur. Puur uit interesse en inspiratie.
Ik heb persoonlijk niet één ding waar ik me op richt, maar ik vind bij compounds een goed tempo wel belangrijk. Of dit dan is door tempo wisselingen of gewoon schot voor schot met een goed tempo maakt me niet zoveel uit. Ik vond bij veel van de Valk boxen het tempo echt extreem laag, soms zo erg dat je hoopte dat ze afgelopen waren op een gegeven moment.

Dat betekend niet dat de boxen slecht zijn hoor. De effecten waren prima en de prijzen zijn dat ook. Als je een beetje goed zoekt zijn er veel leukere dingen te vinden, maar voor de mensen die in december pas bedenken dat ze ook nog wat vuurwerk willen halen zijn deze boxen meer dan prima. Voor weinig geld veel vuurwerk. Dat is wat ik een beetje bedoel met de 'normale consument'.

Back
Bovenaan