[Demo] Rowy Vuurwerk Almere 16 december 2017

En ik mis de ufo salute en mixed emotions van eurostar....

Zouden we vanavond dan eindelijk een productie versie van de jackhammer gaan zien?

Geweldige lijst!! Tot vanavond. Is er in de buurt makkelijk te parkeren?

Ik kom met mijn dochter die er ook erg veel zin in heeft. Ze vroeg vanmorgen of ze haar vuurwerkbril op moet doen bij de demo. :)

Ich bin dabei :)
Mooie schietlijst. 'T is een eind reizen met het OV, maar ik heb het er voor over.

Same here! :D

Straks zitten we nog in dezelfde trein die om 18.31 uur aankomt bij station Almere Poort haha! Ik draag in ieder geval deze opvallende camouflage jas in het donkergroen mocht je me zien! :D :p

Chasin Jassen Letico 12550.jpg

Balen.. auto geeft motorstoring dus ga de tocht van een uur niet maken..
Hoop op een stream en anders op veel mooie video’s van jullie!
En hopelijk kunnen ze iets regelen met de 10% korting;-)

Leuke lijst; mis alleen de Spinners 2 Colorz. Had die wel willen vergelijken met de Titanium Brocade. :)

Tot hoelaat duurt het eigenlijk?

Nog niet 100% zeker, maar probeer erbij te zijn vanavond, worden een aantal mooie items geschoten die ik graag wil zien.
Wel een enorme lijst zeg, hopelijk schieten jullie in een goed tempo. :wink:

De demo verliep verre van vlotjes. Had ongetwijfeld te maken met de fikse regenbui die halverwege overtrok. De assistente van dr. van de Ploeg (voor de ouderen onder ons) praatte de cakes aan elkaar. Weinig uitschieters wat mij betreft, de cakeboxen leken allemaal erg op elkaar. De Jackhammer was daarop de uitzondering alleen bleven cake 3 en 4 in hun holletje zitten, doodzonde... En dan nog even de Massive.....wat is dat een flutcake geworden zeg....van hero to zero in 3 jaar tijd....Al met al een aardige demo, maar heb niets gezien waarvan ik zeg...hebbuh, hebbuh..

Ik vond het zeker een prima demo! Jammer van het buitje tussendoor maar hier kan rowy ook niks aan doen.
Het tempo vond ik juist erg goed! Tsja na de regenbui deden een paar cakes het niet jammer maar helaas.

Finale ook zeker top!! Rowy bedankt, mijn films volgen later.

De demo verliep verre van vlotjes. Had ongetwijfeld te maken met de fikse regenbui die halverwege overtrok. De assistente van dr. van de Ploeg (voor de ouderen onder ons) praatte de cakes aan elkaar. Weinig uitschieters wat mij betreft, de cakeboxen leken allemaal erg op elkaar. De Jackhammer was daarop de uitzondering alleen bleven cake 3 en 4 in hun holletje zitten, doodzonde... En dan nog even de Massive.....wat is dat een flutcake geworden zeg....van hero to zero in 3 jaar tijd....Al met al een aardige demo, maar heb niets gezien waarvan ik zeg...hebbuh, hebbuh..

Mee eens. Finale was wel heel tof, en er zaten wel iets meer dan 1 toppers tussen. De Break fast en statement van burn it deden het fijn, en ook de underground en turbulence box van HFF waren prima! De massive had ik nog nooit live gezien, maar ben ook niet enthousiast zoals velen dat wel zijn.

Rowy bedankt voor de demo, de sfeer in de winkel was top! Ik baal ook voor jullie dat (door de bui?) De Rowy lijn niet goed aan de gang wilde.

Dan nog Eurostar.. Niet veel bijzonders, ook niet slecht.

lekkere demo hoor rob! er zaten niet echt uiblinkers tusssen in mijn ogen, het eerste deel van de hardstyle box deed het erg goed, ook de halve jackhammer, de boeketten klapte laag, maar waren wel erg vol.
Ook de hoge verwachting van euro star viel tegen, gewoon simpel consumenten vuurwerk, geen wow effect. burst was acceptabel maar de effecten niet bijzonder of groots.

Ik vond alle Wolff producten er wel tussen uit springen. De rest vond ikzelf tegen vallen.
De Finale maakte alles wel weer goed

Back
Bovenaan