[Demo] Rowy Vuurwerk Almere 16 december 2017

Wanneer kunnen we de schietlijst verwachten? Zijn morgen veel demo's maar verwacht hier het meeste nieuwe spul te kunnen zien zoals Eurostar.

Als er een schietlijst bekend is of welke importeurse geshoten worden lees ik dat graag, ander rij ik graag hier speciaal heen!

Als er een schietlijst bekend is of welke importeurse geshoten worden lees ik dat graag, ander rij ik graag hier speciaal heen!

Sowieso VWT, Eurostars, Zena en Evolution

Schietlijst komt vanavond laat of anders morgen ochtend vroeg online

De kans is zeer groot dat ik morgen hierbij ook aanwezig zal zijn. Stukje reizen, maar ik heb niks beters te doen! :D
Hopen dat het droog is en dat de schietlijst mij kan overtuigen.

Ik begrijp niet waarom de schietlijst niet tijdig online wordt gezet. De schietlijst moet al bekend zijn aangezien de gemeente die wil hebben voor het afgeven van een ontbrandingsvergunning. Kleine moeite voor de liefhebbers hier zou je zeggen :)

Ik wil ook graag weten of ik een uur in de auto ga zitten ja of nee. Vandaag voor mij ook de enige mogelijkheid een demo mee te pakken dit jaar, dus wil wel weten of het de moeite waard is om een stuk te rijden.

Superlijst! Blij dat er ook een box van Eurostar wordt geschoten. Benieuwd naar de kwaliteit.
Verder benieuwd naar de Styx en Hades. Dark Palm Box, Signature Box en The Rave!

Back
Bovenaan