Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
klopt het dat een maroon cake extra harde knallen zou moeten geven, dus dat de red maroon hardere burst heeft dan normale boxen, hoe hebben jullie dit ervaren? (maroon is een signaal explosief)
Er bestaat niet zoiets als "een Maroon cake." Maroon is gewoon puur een naam voor dit product welke slaat op de kleur van de uitwerkingen: rood.
Kom nou, we weten allemaal dat die burst niet kan in Nederland. Die tijden zijn geweest. Maar straks in de straat staan we er een stuk dichter op dan met de demo en zal de ervaring hetzelfde zijn. Net zoals met de Transbomber en andere Rubro/Vuurwerkmania boxen de afgelopen jaren. Ik heb in ieder geval vertrouwen in Rubro/Vuurwerkmania zolang ze die verdienen. De Raptor/Razor debacle ligt alweer een tijdje achter ons.
Heb 'm ook aangeschaft, juist omdat deze zo anders is dan de standaard cakeboxen die ik elk jaar neem. Maar snap even niet meer wat b.v. de Kartoneenheid: 2/4 nu precies betekent? Ik dacht dat het gewoon 4 losse cakes achter elkaar waren? Had namelijk bedacht om deze per 2 af te steken, of is dat overkill en doen jullie deze per 1?
Duidelijk, maar ik koop toch geen karton of wel? Voor m'n gevoel krijg ik 1 box met 4 cakes? En iets meer ontopic, lonten jullie gewoon door en dus per één afsteken of meerdere tegelijk? Hangt voor mij van andere demo's en filmpjes af want heb deze niet live gezien en het enige filmpje zijn nu meerdere tegelijk.2/4 betekend dat er 2 boxen van 4 cakes in een karton zitten.
Duidelijk, maar ik koop toch geen karton of wel? Voor m'n gevoel krijg ik 1 box met 4 cakes? En iets meer ontopic, lonten jullie gewoon door en dus per één afsteken of meerdere tegelijk? Hangt voor mij van andere demo's en filmpjes af want heb deze niet live gezien en het enige filmpje zijn nu meerdere tegelijk.