Demo: Rijswijkse Vuurwerkhal Den Haag 6 december 2014

Ik heb de indruk dat ik toch verdwaald ben in het park en een andere demo heb gezien.
Persoonlijk vind ik de demo van Frits altijd een van de meest verhelderende van het jaar, en zo ook deze keer. Daar ben ik hem derhalve jaar in, jaar uit weer dankbaar voor!
Maar deze aflevering heeft mij persoonlijk voornamelijk teleurstelling gebracht, moet ik zeggen.
De finale was prima, maar ik kom primair voor de productenshow en die viel mij niet mee. Maar een stuk wijzer ben ik wel weer geworden.

In algemene zin ben ik inmiddels van mening dat China Red niks toevoegt aan de Nederlandse markt. Ik heb gisteravond veel plofboeketten gezien, en die kwamen bijna allemaal van China Red. En ook vorige week bij Ano kon China Red me absoluut niet boeien, enkele uitzonderingen daargelaten.
De VIP-cakes zijn over het algemeen van goede kwaliteit, maar ik zal ze niet aanschaffen omdat ik ze relatief te duur vind.
Het meest positief heb ik de Orangelabel cakes beoordeeld, maar ook deze vind ik aardig aan de prijs.
Prettig vond ik het om te zien dat Wolff met zijn Cruel Traction de hooggespannen verwachtingen gewoon waarmaakt. Zo hoort het natuurlijk ook, maar het blijkt vaak genoeg anders uit te pakken...

Persoonlijk mis ik heel erg het concept van vroeger, waarbij uitsluitend de toppers van een groot aantal lijnen in Rijswijk te koop waren. En anno 2014 moet je dan volgens mij bij Royal zijn, en zeker ook bij Zena, beetje Rubro, beetje Wolff. Daar zal ik het dit jaar dus maar bij houden, is de voorlopige conclusie na deze demo.

Ik heb de indruk dat ik toch verdwaald ben in het park en een andere demo heb gezien.
Persoonlijk vind ik de demo van Frits altijd een van de meest verhelderende van het jaar, en zo ook deze keer. Daar ben ik hem derhalve jaar in, jaar uit weer dankbaar voor!
Maar deze aflevering heeft mij persoonlijk voornamelijk teleurstelling gebracht, moet ik zeggen.
De finale was prima, maar ik kom primair voor de productenshow en die viel mij niet mee. Maar een stuk wijzer ben ik wel weer geworden.

In algemene zin ben ik inmiddels van mening dat China Red niks toevoegt aan de Nederlandse markt. Ik heb gisteravond veel plofboeketten gezien, en die kwamen bijna allemaal van China Red. En ook vorige week bij Ano kon China Red me absoluut niet boeien, enkele uitzonderingen daargelaten.
De VIP-cakes zijn over het algemeen van goede kwaliteit, maar ik zal ze niet aanschaffen omdat ik ze relatief te duur vind.
Het meest positief heb ik de Orangelabel cakes beoordeeld, maar ook deze vind ik aardig aan de prijs.
Prettig vond ik het om te zien dat Wolff met zijn Cruel Traction de hooggespannen verwachtingen gewoon waarmaakt. Zo hoort het natuurlijk ook, maar het blijkt vaak genoeg anders uit te pakken...

Persoonlijk mis ik heel erg het concept van vroeger, waarbij uitsluitend de toppers van een groot aantal lijnen in Rijswijk te koop waren. En anno 2014 moet je dan volgens mij bij Royal zijn, en zeker ook bij Zena, beetje Rubro, beetje Wolff. Daar zal ik het dit jaar dus maar bij houden, is de voorlopige conclusie na deze demo.

Ik heb persoonlijk zelf een hoge pet op van evolution, de knalcakes doen het al erg goed. De siercakes komen de twaalfde aan bod voor hun vuurdoop, ik verwacht daar veel van !

Ik heb persoonlijk zelf een hoge pet op van evolution, de knalcakes doen het al erg goed. De siercakes komen de twaalfde aan bod voor hun vuurdoop, ik verwacht daar veel van !

Ik lees in de topics van Evolution dat sommige producten pas de 13e binnenkomen in Rotterdam. Ik neem dus aan dat deze nog niet geschoten worden de 12e.

Misschien kan iemand hier van de Rijswijkse Vuurwerkhal duidelijkheid verschaffen. Ik ben namelijk erg benieuwd welke knalcake er in het einde van de finale aangestoken werd en of dat dan de 2014 versie was?

Was de Junior Jack, 2012 versie die alles er in een keer uitpompt als ik het goed heb. 2014 versie is een voor een.

Misschien kan iemand hier van de Rijswijkse Vuurwerkhal duidelijkheid verschaffen. Ik ben namelijk erg benieuwd welke knalcake er in het einde van de finale aangestoken werd en of dat dan de 2014 versie was?

Laatste restje Jacks van 2012

Kleine reactie van deze kant.

Geen Royal klopt, Zena zit ik vast aan ruim 60 artikelen dus niet, beetje Rubro is er alleen komt rond 15 december binnen, en beetje Wolff is er ook. Beetje Zink, beetje Orange label, China Red ook de betere cakes, beetje Evo, beetje Vulcan, beetje Bonfireworks en een beetje waarvan we de naam niet mogen noemen zeg maar Nameless.
En alle beetjes maken een heleboel.

Gelukkig is dit een mening, want ik heb niet alles gezien ik heb de eerste 18 minuten gemist.
want ik was verrast door de VIP collectie echt lekker en zijn absoluut zijn geld waard,
ook verrast door de waaiers van Katan ook erg lekker en doordat ik op een brug aan het water stond was de knal ook lekker hart van alles, de ploffers van china red heb ik alleen bij 2 kleine cake boxen meegemaakt de rest was gewoon normaal en met de six best possible vond ik zelfs sneller lopen en werd alleen via de reserve lont aangestoken en de wonderful sky is echt een topper zeker voor de prijs bewuste consument.

xxl 140, ook gewoon op orde,
De 6pack 216, begon klein wat ik ook zelf wel verwacht had maar trok dat later wel weer aardig recht.

Tussen de knalcakes zit wel een hoop verschil.

maar over het algemeen vond ik het gemiddeld niet tegenvallen, rubro en katan ga ik zondag 14 dec bekijken dus ik ben erg benieuwd hoe deze zich tot elkaar verhouden.

er waren zeer zeker goede en absoluut ook minder goede, maar bij mij is het glas meestal halfvol. Dus het was gewoon een leuke avond met absoluut een lekkere finale.

Maar de beelden van de drone zijn die al ergens online ?

..........................................................................................

Laatst bewerkt:
Heb er 95% van gefilmd. Als er interesse is kan ik het wel op Youtube gooien. Plus het is met de telefoon gefilmd maar wel aardige kwaliteit.

Ja graag!! (tenminste als ik kan horen om wel product het gaat, anders ben ik echt de weg kwijt kwa cakes. Hoe heet, welk product).

Ik hoor graag van je,

Groet

Ja graag!! (tenminste als ik kan horen om wel product het gaat, anders ben ik echt de weg kwijt kwa cakes. Hoe heet, welk product).

Ik hoor graag van je,

Groet

Nee dat hoor je niet, ik stond aan de andere kant van het veld, achter de bomen. De speakers waren dus niet op mij gericht maar juist op het publiek. Zal het toch wel online zetten, kan je zel besluiten wat je ermee doet;)

In 1 woord: RETEGAAF !! Ik denk dat er straks nog wel meer drone filmpjes op internet verschijnen van 12 uur! ...Is de tijdperk van het nieuwe uitdagende filmen!

Back
Bovenaan