Demo: Rijswijkse Vuurwerkhal Den Haag 10 december 2016

Hemelsbreed hier niet zo ver vandaan maar hier mistig en druilerig weer, maar ga zo wel die kant op.

Mensen trek dubbele sokken aan vanavond, het is op een grasveld en heeft de gehele dag geregend :). Ik ga zeker kijken maar denk dat het slechte weer mensen afschrikt.

Het valt tot nu toe mee het miezert maar het voelt droog aan pas na de demo wordt er meer regen verwacht dus zal zeker komen

Net terug, gelukkig aardig droog gehouden. De Solar Storm blaasde wat mij betreft de CT er net uit. Ook de good old 4 seasons deed het weer erg lekker. Eervolle vermelding voor de Best for Last, maar één ding: Die steek je beter niet in een drukke straat af. Het ging alle kanten uit!

Ook op de terugweg helaas veel te veel rook. De finale was zo goed als niks van te zien door de rook.

Mooie demo, jammer van de rook. Maar wij stonden perfect en hadden nergens last van.

Orange label kwam erg goed uit de verf, sparkling snow en VIP-cakes waren echt goed te noemen.
4 Seasons blijft ook een beest! Van de nieuwkomers vond ik Stars over barcelona erg goed voor die prijs, maar ook de Family party verraste mij.. echt een leuke box voor de kids.
Toch maakte Evolution de meeste indruk op mij vanavond.. van de Solar Storm wist ik al dat het een topbak was (en knalde de cruel Traction er denk ik ook net uit vanavond), maar vooral de Festival Show 150 was super mooi en viel ook bij het publiek duidelijk in de smaak. Deze box is mij nooit zo opgevallen, maar verdient zeker de aandacht.

Tegenvaller vond ik vooral de Wipe Out, die presteerde ver onder (mijn) verwachtingen.

4seasons en de vip cakes waren echt goed, silver salute viel wederom erg tegen, niks meer van de ooit zo goede cake over!

Ik heb me weer prima vermaakt vandaag, kruitsnuiven ging erg goed, er was een kalm zuchtje wind over het publiek heen dus ik kon m'n longen volzuigen. Gezellig staan praten met twee Schiedammerts met een eigen pyro-kledinglijn. Cruel traction, Best for last, Immortal gold gezien en ik ben blij dat ik ze heb.
Evolution was erg mooi om eens te zien, dat gaat op de wishlist voor volgend jaar.

Het was weer een leuke demo van de Rijswijkse Vuurwerkhal. Helaas zat het weer dit jaar niet heel erg mee. Door al het vocht bleef de rook flink hangen wat erg vervelend was.

Beeldmateriaal van de finale van deze demo.

Redelijke demo maar voor mijn gevoel toch wel één van de mindere die ik van Frits heb gezien. Zeker mooie producten gezien,maar ik was niet bepaald gecharmeerd van de locatie omdat ik een demo ook bezoek voor de gezelligheid met andere bekende kruitsnuivers maar door deze donkere locatie kon je eigenlijk nauwelijks personen herkennen. Wat mij ook opviel is dat deze demo beduidend minder goed bezocht werd als andere jaren, zeer jammer want het is toch verreweg de betere demo in deze omstreken. Finale was best bruut, wel jammer van de tussenpauzes en dat de finale niet echt tot zijn recht kwam door de rook.

Veel mooie producten gezien, sommige wat minder door de rook.

Finale geheel kunnen filmen maar film is waardeloos want na 2 minuten zag je alleen maar rook :(.

Kan Frits niks aan doen natuurlijk, en ik vond de demo weer moeilijk te vinden. Echt zoeken geblazen in het donkere park.

De rook was erg spijtig maar dat kan altijd gebeuren, erg netjes van Frits om toch kleine pauzes in te lassen zodat de rook weg kon waaien. De ene keer sta je goed, de andere keer niet. Ik heb genoten van de Demo en zeker producten gezien die ik nog ga aanschaffen.

Prima demo, heb weer genoten. Evolution is wel echt kwaliteitsspul zeg!! Daarnaast sprongen de 4 seasons en exodus er ook wel goed uit!!

Back
Bovenaan