Demo: Rijswijkse Vuurwerkhal Den Haag 10 december 2016

Dat zeker niet, de eerste die ik ga zien dus als het doorgaat houd een paraplu mij wel droog hoor. Ik ben er ook gewoon bij:D

Eigenwijs is mijn mening het word morgen beter minder wind droog dus ook leuk voor de kinderen maar de concurrentie is het gene wat hiervoor moet wijken want er is ook een andere demo morgen Groenrijk.

Jubileum was de wind een issue en daarbij kon je nog een toevlucht vinden op die locatie, in het park zelf niet lekker met je zeiknatte voeten staan kijken kids die vervelend gaan worden, !!!!

''we moeten het voor iedereen een beetje leuk houden'' tja

Eigenwijs is mijn mening het word morgen beter minder wind droog dus ook leuk voor de kinderen maar de concurrentie is het gene wat hiervoor moet wijken want er is ook een andere demo morgen Groenrijk.

Jubileum was de wind een issue en daarbij kon je nog een toevlucht vinden op die locatie, in het park zelf niet lekker met je zeiknatte voeten staan kijken kids die vervelend gaan worden, !!!!

''we moeten het voor iedereen een beetje leuk houden'' tja

Je krijgt een gratis vuurwerk demo met leuke finale erbij! Daar moet je wat voor over hebben. Ik ben heel blij dat het vanavond doorgaat! :D

Mensen trek dubbele sokken aan vanavond, het is op een grasveld en heeft de gehele dag geregend :). Ik ga zeker kijken maar denk dat het slechte weer mensen afschrikt.

Fijne schietlijst. Mooie gelegenheid om een paar van mijn favoriete boxen onder gelijke omstandigheden te vergelijken.

Back
Bovenaan