Demo: Rijswijkse Vuurwerkhal Den Haag 10 december 2016

Stad/dorp: Den Haag
Locatie: Zuiderpark, zeldfe plek als vorig jaar (Henriette Roland Holsweg)
Datum: 10 december 2016 (bij slecht weer 11 december)
Tijdstip: 19u
Schietbedrijf: De Rijswijkse Vuurwerkhal
Max. kaliber: consumenten
Bijzonderheden: demo + finale
Collecties: China Red, Wolff, Orange Label, Rubro, Katan, Broekhoff, Evolution en Pangu

Laatst bewerkt door een moderator:
Hmmm dit is dezelfde dag als de demo van Rowy Vuurwerk, wordt lastig want ik denk dat ik toch in Almere wordt verwacht :)

Hmmm dit is dezelfde dag als de demo van Rowy Vuurwerk, wordt lastig want ik denk dat ik toch in Almere wordt verwacht :)

Dan is te hopen dat een van deze demo's naar een andere dag wordt verschroven vanwege het weer, dan kan je als nog naar beide demo's

vuurwerk-2016 drukfinal HR - 16.jpg

Gisteren gepost op Facebook. Zal naar alle waarschijnlijkheid net als de afgelopen 1 jaren achterop de folder staan.

Ik kijk enorm uit naar de demo. Is er al een schietlijst bekend? Of blijft dit een geheim tot de demo?

Ik denk dat wij die donderdagavond of vrijdag hier nog wel plaatsen. Er zullen ongeveer 45 artikelen geschoten worden.

Komt het dan wel optijd aan voor de verkoop?

wat ik gehoord heb is dat veel artikelen binnen komen op de dag en dagen na de demo en dan bedoel ik niet bij de winkelier maar in de haven het moet eerst nog naar de importeur toe, wanneer ze in de haven zijn binnen gekomen duurt het ongeveer 4 dagen voordat het bij de winkeliers binnen zijn, maar heb er vertrouwen in dat alles voor de 29ste binnen zal zijn !!

Laatst bewerkt:
M'n eerste demo van het jaar, ben zo benieuwd naar de artikelen! Altijd een mooie en leuke demo dit.

Mega Vuurwerk Demo Show door Rijswijkse Vuurwerkhal.

Blinkers, fonteinen, cakes en grote combinatie boxen met kilo’s kruit worden er zaterdag 10 december getoond bij de Mega Vuurwerk Show. Half Den Haag en Rijswijk gaan uitlopen om te genieten van de vuurwerkshow achter het HPSV voetbalterrein in het Zuiderpark aan de Henriette Roland Holstweg.

Zoals ieder jaar schiet de Vuurwerkhal een gedeelte van de collectie ter demonstratie. Er worden meer dan 50 artikelen geschoten uit alle prijscategorieën. Uiteraard sluit de Rijswijkse Vuurwerkhal de demo weer af met een finaleshow geschoten op muziek.

Vorig jaar had de muziek van de finaleshow een Haags tintje. Dit jaar is er voor een ander leuk thema gekozen uit de beginperiode van De Rijswijkse Vuurwerkhal.

https://www.youtube.com/watch?v=XXNwE9GBrzI

Al het vuurwerk is afkomstig uit China. Getest door Frits Broks en zijn medewerkers ter plekke. “We zijn elk jaar in maart een volle week in China. Daar laten we verschillende soorten vuurwerk maken en testen het zelf om zo tot de mooiste artikelen te komen. Want voor ons geldt dat we het mooiste vuurwerk willen hebben. We nemen alleen genoegen met het allerbeste.”

De Mega Vuurwerk Demoshow begint zaterdag 10 december om 19.00 uur. Volg ons op Facebook voor het laatste nieuws over de show. Mocht het op zaterdag door slecht weer niet doorgaan, wordt de spectaculaire show uitgesteld naar zondag 11 december, ook om 19.00 uur.

http://rijswijksdagblad.nl/mega-vuurwerk-demo-show-door-rijswijkse-vuurwerkhal/

Vandaag op de koffie geweest bij Frits. Hij gaat komende donderdag een grote roadtrip doen om al het vuurwerk op te halen. Hij zei dat de schietlijst a.s. vrijdag naar alle waarschijnlijkheid klaar zou zijn.

Toen was de koffie op en werd ik weer weggestuurd. In ieder geval een kleine update.

Back
Bovenaan