Demo Milheeze Ano vuurwerk

leuke demo :) , vooral complimentjes richting de mensen van ano vuurwerk , voor het gratis patat en koffie en andere warme versnaperingen :) was allemaal zeer welkom voor de vele aanwezige mensen .

de demo , leuke demo met uitschieters zoals hunter , en die 10 schots gouden cake van dynasty , maar ook tegenvallers .

dan de pro show , kort maar krachtig :P , wat een lekkere knallen komen van die ballen af :P , de 16inch was ver weg , maar wow , wat een sloopkogel :P .

kortom , heb me weer zeer vermaakt , met de vele aanwezige freaks :)

Was een leuke demo :), helft jammer genoeg gemist. omdat ik binnen aan het bestellen was wat niet opschoot, baalde hier wel van zeker toen die 24 x hoogmoed werd geschoten. maar ik heb mooi spul gezien, vooral de serious gold, showtime brocade to color vond ik erg goed !

Ook de finale was super, Had iets langer mogen duren maar voor een demo echt helemaal top, mooie bommen dat zeker !

16 inch viel een beetje tegen.. had er meer van verwacht.

hier nog een filmpje van de finale: ergens rond 7 minuut nogwat wordt de 16 inch geschoten,

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooi dat we nu een keer in Nederland kunnen genieten van dit caliber shells.

Verder leuke demo gezien, nieuwe Wolff producten waren goed.

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb net ff een telefoontje gepleegt en heb van/uit betrouwbare bron gehoord dat veel shells tog werkenlijk van vulcan waren..
Welicht dan ook de 16 inch.
Kan iemand mijn vermoeden bevestigen??

mvg 3xh

Shells zijn allen eigen import en geen vulcan op de 16 inch na die was uit spanje meen ik.

Hier is het filmpje van de finale! Veel kijk plezier!:D

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

(Kijk op 1080p HD!)

(Filmpje niet gebruiken zonder toestemming)

--pyro99:bye:

Vanavond bij de demo geweest van Ano Vuurwerk. Wil Nancy van Bombers vuurwerk en haar crew bedanken voor de Finale, die was geweldig en wat een bommen. Vol gas.

Leuke demo gezien.
De finale was super, goed geschoten door Bombers.
Jullie kunnen het dus wel, ga zo door.

Ik heb de 16 inch op de foto kunnen krijgen.
Maar als je de foto's terug kijk, is die 16 belachelijk klein.

kijk hier maar eens.

DSC_5181.jpg

Een drietal weet ik het, hoeveel inch shell effecten.

DSC_5191.jpg

De 16 inch shell, maar dan niet uitgesneden.
Klein lijkt ie zo he.

DSC_5191Bewerkt.jpg

De uitgesneden 16 inch.

Feitelijk hebben wij een achterlijke wetgeving in ons landje.
Maar ja, ik/we heb(ben) een 16 inch shell gezien en ik heb er van genoten.

Laatst bewerkt:
mooie show hoor van bombers jammer dat ik moest werken anders was ik zeker komen kijken zag er erg gezellig uit zijn er ook filmpjes of foto's van de opbouw ??

Ik ben er niet bij geweest dus ik zal een oordeel geven op basis van de beelden. Wat ben ik blij dat ik niet geweest ben zeg. Is dat een 16''? Je betaald een vermogen voor zo'n bom en lijkt op een grote afstand niet groter dan een 6''. Hij wordt met een hoop poehaa aangekondigd en dan denk ik....heb mooiere bommen in de show gezien.

De finale gaat aardig los alleen zijn er wat nakomertjes......vind ik toch jammer

Tsjah, die 16" wordt wel van 580 meter afgeschoten... Dan lijkt het uiteraard kleiner.. Desalniettemin vondt ik het een prachtshell.. Flinke burst, perfect rond, geen effectweigeringen enz.

denk dat je erbij moest zijn om een oordeel te kunnen geven op film komt het toch altijd anders uit.
moet eerlijk zeggen vond het er wel goed uitzien

Denk dat het door de drukte komt. Sigaar en Morris heb ik wel voorbij zien lopen, maar niet gesproken. En in sommige gevallen wist ik niet eens wie ik voor mij had, behalve dan bij Sunseeker, die stelde zich snel voor haha :)

Was op den duur zelfs Dim kwijt, waar ik mee gekomen was. Die ben ik ook pas aan het einde weer tegen gekomen haha.

Maar ik zie je misschien wel in Den Haag of Zoetermeer dan :wink:

Back
Bovenaan