Demo Milheeze 27-11-2010

Over Bonfireworks:
Mijn persoonlijke mening over de producten die we gezien hebben, in cijfers uitgedrukt: Bonfireworks is van een 10 naar een 8 gegaan.
QUOTE]

Ik deel je mening, Fred.

Maar wat ontzettend jammer dat het kennelijk dus niet mogelijk is om absolute topkwaliteit vast te houden?! Een 8 is een mooi cijfer, maar niet meer onderscheidend in de huidige, overvolle markt.
Het weerhoudt mij persoonlijk er in ieder geval om op grote schaal Bonfireworks in te slaan, en dat was ik zeker wel van plan.

En nu houd ik mijn hart vast voor wat we binnenkort te zien krijgen van Rubro, mijn tweede troef. Hopelijk is daar niet hetzelfde gebeurd...

Kan het niet zijn dat die cakes de hele dag buiten hebben gestaan of daar opgeslagen zijn in een stal ofzo. :p

NEE!!!!!

Daar wordt de kruithoeveelheid of de hoeveelheid sas niet minder van.
Vuurwerk kan meer water hebben dan wij met z'n allen denken, het echte zwakke punt is de lont. Het kruit daar ligt het probleem niet.

Het is heel simpel, om de prijzen de hanteren die Bonfireworks hanteert moet je de marge ergens wegtrekken.
Is niets mis mee maar, dat gaat net zolang goed als dat meneer de vuurwerkchinees akkoord gaat met de geboden prijzen.

Hallo Nick,
De wodka bleu en de Outrageous waren van de nieuwe versie, deze hebben een blauwe verpakking en de oude hadden een rode verpakking.
We hebben deze artikelen ook pas afgelopen vrijdag in huis gekregen.
Met vriendelijke groet,
Marian Nooijen

Een mailtje van ANOVuurwerk die ik net in mn inbox vond :wink:

We kunnen wel speculeren wat de reden zou kunnen zijn. Maar schieten we niks mee op. Het is even wachten tot iemand van Bon Fireworks zijn verhaal doet.

Tja, als het alleen maar de Outrageous en Wodka Blue mindere kwaliteit hadden, valt het wel mee toch? nu lijkt het alsof de gehele bonfireworks lijn verminderd is in kwaliteit.

Ik ga het zien bij de demo in Rijswijk volgende week.

Damianus is ook naar deze demo geweest en heeft aantal foto's gemaakt:

IMG_8712%20kopie.jpg

IMG_8723%20kopie.jpg

IMG_8725%20kopie.jpg

IMG_8729%20kopie.jpg

IMG_8732%20kopie.jpg

IMG_8747%20kopie.jpg

Voor meer foto's zie ons foto-album: http://www.thundershow.nl/index.php/fotos/2010/212-millheeze-27-11-2010

HIERBIJ DE FOTO DIE IK EN DE MOD'S HEBBEN GEMAAKT

V.l.n.r.:
Achteraan; leslifan (Tom), moontan (Fred), Guy (Guy), Tabe (Viva la Bang)
Midden; ylke (Marco), Mattenfreak (Mike)
Voorop; Wout (vuurwerkhart)

Wout is de eigenaar van Harten4. :)

stp65304_vwc.jpg

Gr tom:bye:

Laatst bewerkt door een moderator:
Persoonlijk ben ik minder te spreken over de kwaliteit van deze demoavond.

Wat ik bijvoorbeeld niet snap (en eigenlijk gewoonweg vreemd vind...) is dat niemand heeft opgemerkt dat de afstand van schietplaats tot het publiek veel te groot was.
De minimale afstand voor consumentenvuurwerk is 30 meter, maar dit was zeker wel veel meer (dik 70 meter(!) zelfs heb ik me laten vertellen)!

Tja dan vind ik het niet gek dat de effecten kleiner uitvallen en dat was niet alleen bij de Wodka Blue en de Outrageous, dit was het geval bij meerdere (zo niet de meeste) cakes van de verschillende importeurs.

Deze demo was in dat opzicht (naar mijn mening!) zeker niet representatief.

Ook de kwaliteit van de prof. show vond ik maar matigjes, niet de show die voorgespiegeld was als "Nog nooit vertoond in Nederland!". Was daar met mijn vriendin en nog een stelletje, welke zich normaal gesproken niet echt voor vuurwerk interesseren / complete leken zijn en wie zelden tot nooit een prof show gezien hadden (op mijn vriendin na dan, om duidelijke redenen :p). Zelfs hun vonden het maar een matige show: Een beetje prof show zou toch juist op hun zeker indruk gemaakt moeten hebben, lijkt me :shocked:.

Dit neemt niet weg dat de rest gewoon top georganiseerd was door ANO, dikke complimenten daarvoor! Gratis drinken, friet en gastvrijheid, daar kunnen veel demo-avonden een puntje aan zuigen.

Laatst bewerkt:
Persoonlijk ben ik minder te spreken over de kwaliteit van deze demoavond.

Tja dan vind ik het niet gek dat de effecten kleiner uitvallen en dat was niet alleen bij de Wodka Blue en de Outrageous, dit was het geval bij meerdere (zo niet de meeste) cakes van de verschillende importeurs.

Ook de kwaliteit van de prof. show vond ik maar matigjes, niet de show die voorgespiegeld was als "Nog nooit vertoond in Nederland!". Was daar met mijn vriendin en nog een stelletje, welke zich normaal gesproken niet echt voor vuurwerk interesseren / complete leken zijn en wie zelden tot nooit een prof show gezien hadden (op mijn vriendin na dan, om duidelijke redenen :p). Zelfs hun vonden het maar een matige show: Een beetje prof show zou toch juist op hun zeker indruk gemaakt moeten hebben, lijkt me :shocked:.QUOTE]

qua het eerste heb je gelijk, het was inderdaat een te grote afstand, bedankt voor het mededelen.

maar qua het onderste: misschien houden je vrienden gewoon echt niet van vuurwerk:p
voor zover ik de reactie's hoor, waren de meeste mensen hier toch echt enthousjast:rolleyes:

groetjes tom.

ps: op de foto heb ik echt een big smile on my face:p

thnks voor toevoeging mike

maar qua het onderste: misschien houden je vrienden gewoon echt niet van vuurwerk:p
voor zover ik de reactie's hoor, waren de meeste mensen hier toch echt enthousjast:rolleyes:
Even voor de duidelijkheid, ik zelf vond de show ook matigjes en ik heb toch redelijk wat shows gezien in afgelopen jaren. Dat van het andere stelletje was alleen om te schetsen hoe een leek ertegenaan keek.

Ik zeg ook overigens niet dat de show bar en bar slecht was, dat was ie niet. Maar vond het nou ook geen show die zoveel gehype waardig was. Matig, niet slecht.

Ieder z'n mening natuurlijk, maar persoonlijk vond ik het tegenvallen.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan