Demo Milheeze 27-11-2010

Als het zo blijft sneeuwen als het nu doet, zal het wel een extra lange rit worden naar Milheeze.
Ik weet niet hoe het bij jullie zit maar ik heb er megaveel zin in.
De patatkraam gaat overuren draaien vanavond, gaat er wel in zo,n patatje met die kou.
Tot vanavond allemaal!!

Ja welke sneeuw? Vraag ik me dus ook af ja :p Hier is namelijk nog geen vlokkie gevallen. :D

15 Kilometer verderop bij mijn huis ligt er ook een pak sneeuw. Ik heb zelf echter nog geen vlokje gezien.

Komen jullie in de VWC shirts?
Dan kan ik jullie herkennen! :p
Ik ben hier zeker aanwezig!
Ik heb het stukje uit de krant op mijn scherm geplakt, ik kijk er naar uit!
Zouden ze werkelijk 8 inch schieten?
Achja, mooi wordt het sowieso!
En daarna gelijk bestellen!! 15% korting!! Dat worden we een paar tientjes!

De meesten van de crew zullen niet te herkennen zijn aan een Crew t-shirt.
Crewleden staan bij de show/demo altijd vooraan en zijn in het bezit van filmcamera,s, misschien helpt dat jou verder op weg?

:bye:

Ik ben er ook bij, al een tijd geen echte vuurwerk show meer gezien.
En ik ben ook benieuwd naar een aantal cakes die ze gaan schieten.

Tot vanavond mannen!

t-shirt is nu ook iets te koud anders waren ze gelijk te herkennen aan hun blauw aangelopen koppies :P

fred we gaan zo die kant op, ik hoop je daar te treffen.

De meesten van de crew zullen niet te herkennen zijn aan een Crew t-shirt.
Crewleden staan bij de show/demo altijd vooraan en zijn in het bezit van filmcamera,s, misschien helpt dat jou verder op weg?

:bye:

Laatst bewerkt:
Zo ik ben ook onderweg, rijden net voorbij utrecht dus nog wel een stukkie tegaan, maar we hebben het er voor over :p ! Laterzz , veel plezier iedereen !

Zowwww ff kijken als me vingers nog werken :p owowoow wat was het koud, maar door de finale toch weer warm geworden, ook nnog wat bekende gezichten gezien, das altijd leuk. Iedereen een goed reis terug ! LaterZzz filmpje morgen online :-)

+sta nu ff bij de mac (zaltbomel) laptoppie meej genomen em dus wifi internet hierzo :-)
en zo vervelende quaterpounder eten :p

fijn weekend allemaal :-)

Laatst bewerkt:
wow echt een top bedrijf leuke demo prachtige finale lekkere friet en goede korting in kombinatie met gratis vuurwerk gelijk mijn prijs van vorig jaar van de prijsvraag verzilverd.Ga hier volgend jaar zeker een groter deel van mijn collectie halen echt top.

De demo was goed en overzichtelijk er werdt tijdens de demo producten geschoten, van Marijn, Bonfireworks en Royal.
Daarna nog een mooie finale van uitsluitend evenementen vuurwerk geschoten door Bombers vuurwerk.
Lekkere frieten waren er ook,al met al een topavond gehad.

Ps, Wout wil je er niet zo'n rommeltje ervan maken met je party poppers

Wat een topdemo zeg, complimenten aan ANO Vuurwerk zeg! :D
Springkussens voor de kinderen, lekkere friet voor iedereen, binnen de mogelijkheid voor bestellen, een goede greep uit het enorme assortiment tijdens de demo en we werden getrakteerd op een prima finaleshow met evenementenvuurwerk!

Topgezellig, veel bekenden gesproken, ook nog een fotootje gemaakt met leslifan en wat crewleden en daarbij ook Wout van Harten4 haha. Leuk om weer een aantal gasten te spreken zo, allemaal weer zin in O&N, super haha.

Tevens complimenten voor het team van mensen die vandaag de show hebben geschoten, persoonlijk vind ik dat Bombers Vuurwerk hier heeft laten zien dat zij iets moois op muziek weten neer te zetten, hopelijk gaan we daar meer van zien, want oefening baart kunst he. :) Overigens weer een paar prachtige bommen gezien, wat bleef dat goud ook lang hangen zeg, heel tof! :D
Heb begrepen dat Jack hiervan op zeer korte termijn een film van online zet... :rolleyes::p

het was echt helemaal geweldig.
zeer mooi vuurwerk, heb op de foto mogen staan met eene heleboel mods
heb nog 2 dummies gekregen van morris, en de finale was echt helemaal geweldig
TOPIE TOPIE TOPIE

groetjes tom

ps: ga je de film van de hele demo ook nog op vwc zetten, of moeten we echt van topic naar topic springen

Laatst bewerkt:
De demo was goed en overzichtelijk er werdt tijdens de demo producten geschoten, van Marijn, Bonfireworks en Royal.
Daarna nog een mooie finale van uitsluitend evenementen vuurwerk geschoten door Bombers vuurwerk.
Lekkere frieten waren er ook,al met al een topavond gehad.

Ps, Wout wil je er niet zo'n rommeltje ervan maken met je party poppers

De demo was inderdaad mooi overzichtelijk en de finale was helemaal supper,en uiteraard bij ANO is het altijd heel gezellig en goed eten(zeer belangrijk)

Ps, MARCO ik heb niets gedaan allen maar een paar gekocht!!!!

Ook ik heb een leuke en goede demo gezien bij ANO. Lekker tempo, en hele interessante producten weer langs zien komen. De frieten waren een welkome warme versnapering en smaakten ons ook goed. Top geregeld!

Ik vond de finale echt de kers op het taartje. Mooie grote en heldere effecten die mega lang bleven hangen mede door het top weer dat we gisteravond hadden.
Een ware revanche voor het schietende team. En inderdaad zoals Mike het al verwoordde, oefening baart kunst. En dan word ik toch wel nieuwsgierig naar de rest van de kunst werkjes die wij hopelijk nog in de toekomst mogen verwachten.

Al met al een hele leuke invulling van onze zaterdag avond gehad. Samen met leuke mensen een avond vol vuurwerk gehad. Ik krijg er nu echt steeds meer zin in!

Back
Bovenaan