Demo Maarssen 18-12-2010

moontan

VWC lid
Waar: Maarssen
Wanneer: 18 december 2010
Wie: Bombers Vuurwerk Evenementen
Opdrachtgever: Tuincentrum Vechtweelde B.V
Wat: demo consumentenvuurwerk
Tijdstip: 19.00 uur
Collecties: o.a. Marijn-GBV-Broekhoff

Ik ben er dit jaar zeker weer aanwezig. Het was vorig jaar erg druk en ook heel erg koud maar dat mocht de pret niet drukken.

Jij gaf toch het commentaar, Fred?

Ja, die kou kan ik me nog wel herinneren :shocked:.
Dit jaar ben ik weer van de partij. Drie jaar geleden was dit mijn eerste demo. Volgens mij wel een goed begin :P
Neem aan dat er wel meer mensen deze datum in hun agenda zetten!

Edwin

Vandaag hebben we eindelijk de vergunning binnengekregen. Het heeft heel erg veel moeite gekost om alles voor elkaar te krijgen, dit omdat wij in de buurt van een natuurgebied zitten.... Bombers vuurwerk heeft het er maar druk mee gehad!!

Maar de datum staat vast, de papiertjes zijn binnen, dus niets kan ons nog tegenhouden om er een geweldige demo van te maken. Graag tot zaterdag 18 december 19:00uur.

Vandaag hebben we eindelijk de vergunning binnengekregen. Het heeft heel erg veel moeite gekost om alles voor elkaar te krijgen, dit omdat wij in de buurt van een natuurgebied zitten.... Bombers vuurwerk heeft het er maar druk mee gehad!!

Maar de datum staat vast, de papiertjes zijn binnen, dus niets kan ons nog tegenhouden om er een geweldige demo van te maken. Graag tot zaterdag 18 december 19:00uur.

Goed nieuws Douwe!! Dat betekent dat we kunnen gaan knallen de 18e
We zijn er weer bij en 1 ding is zeker: het zal nooit zo koud worden als vorig jaar. Dit jaar weer oliebollen na afloop? :p

Zeker goed nieuws Douwe! Een leuke demo in de buurt, deze datum houden we weer even in het achterhoofd. Ondanks de kou, was het vorig jaar toch geslaagd en gezellig! :D:p

aanwezig met nog een paar maten zoals ieder jaar:)

zal hier nog even de beelden achterlaten van de opening en afsluiting van vorig jaar:wink:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
Vuurwerkshow

Zaterdag 18 december om 19:00uur zullen zij weer een spektaculaire vuurwerkshow presenteren op ons eigen terrein. 30 Verschillende artikelen worden afgestoken zodat u deze live kunt zien, met daarna een grote finale. De vuurwerkwinkel zal aansluitend open zijn, zodat voorbestellen mogelijk is. Graag tot ziens!

https://vechtweelde.vuurwerkexpert.nl/

De schietlijst voor zaterdag 18 december 19:00uur:

Aantal Naam product Leverancier Schoten Prijs

2x Heavenly red Broekhoff Crown 7 € 5,95
2x Skies of blink Broekhoff HP 7 € 6,95
2x Vette Marja Marijn 1 € 9,50
2x Screamix Broekhoff HP 225 € 9,95
2x Airy Fairy GBV Pro-Line 9 € 11,50
2x 3 Stage Whistling Broekhoff Crown 16 € 13,95
2x Brul Aapje Marijn 55 € 16,00
2x Blazing thunder GBV Pro-Line 19 € 16,50
2x Fire Concert Broekhoff HP 25 € 16,95
2x Zodiac Broekhoff Crown 13 € 19,95
2x Hels Kabaal Marijn 50 € 22,95
2x Firestorm GBV Asian Budget 36 € 24,95
2x Burnout GBV Asian Budget 56 € 24,95
2x Brandewijntje Marijn 39 € 29,50
2x Safety Zone GBV Asian Budget 36 € 29,95
2x Magic Kingdom Broekhoff HP 25 € 29,95
2x Wonderful Heaven Broekhoff Crown 19 € 29,95
2x Thunder Defence Broekhoff Crown 25 € 29,95
2x Golden Wall Broekhoff Crown 18 € 32,50
2x Quickstep GBV Pro-Line 23 € 34,95
2x Asian Budget B GBV Asian Budget 81 € 37,50
2x Clouds of Thunder Broekhoff Dynamic 50 € 38,95
2x Crown King Broekhoff Crown 25 € 39,95
2x Gelukkig Nieuwjaar Marijn 107 € 39,95
2x Piedewiet Marijn 25 € 41,50
2x Best of seven rows GBV Pro-Line 49 € 49,95
2x Asian Thunder cake GBV Asian Budget 100 € 49,95
2x Excellent colours GBV Pro-Line 100 € 55,00
2x Quantum Broekhoff Crown 32 € 59,95
2x ADHD Marijn 100 € 69,50

Met aansluitend de finale met de mooiste Marijn artikelen. Zou het dit jaar sneeuwvrij blijven? Heaters zijn weer geregeld mocht het koud worden. Oliebollen zijn ook besteld, dus wij hebben er zin in!

Mooie schietlijst, hoop inderdaad goed weer en niet zo koud als in 2009
Maar verwarmde showroom en oliebollen maken veel goed

Morgenavond Maarssen, het ziet er naar uit dat we toch hetzelfde weerbeeld krijgen als vorig jaar: sneeuw, heel veel sneeuw.
Wie komen er van jullie morgenavond?

ik ben er sowieso, een vriend van mij heeft al afgeblazen maar er is nog een maat die wel mee gaat:handsup:

Back
Bovenaan