[Demo] Kuiper Koekange 9 december 2016

Zoals reeds aangegeven is de 2015 versie geschoten, simpelweg omdat 2016 nog niet binnen was. Bestel je hem bij ons, dan krijg je zeer waarschijnlijk de 2016 batch. Is deze veel minder? Nee, hij schiet enkel wat hoger. Een goed voorbeeld hiervan is de Smashbox 2, waarvan de 2016 versie geschoten is. Deze had in de 2015 versie hetzelfde probleem. En die was wat mij betreft ook prachtig op de demo!

Gisteren met een groepje naar Koekange afgereisd.

Na een druk dagje door een dikke levering van Wolff gingen de broodjes hamburger er goed in! Tof om te zien dat liefhebbers vanuit het hele land naar Koekange afreizen!

De producten die geschoten werden was goed over nagedacht, voor mij persoonlijk de toppers van de avond: Important Pyroshow, Smashbox 2 en voor mij persoonlijk de absolute topper Event Zero Tolerance, wat een bak!

Na een winkel demo is het in de finale leuk even wat cakes wegpompen. Dat doen ze bij Kuiper anders! Een goed uitgedachte proffshow op muziek! Heerlijk!! :D

Na de demo gezellig bijgepraat met wat liefhebbers onder het genot van een bakje koffie in de showroom!

Succes met de verkoop mannen! :wink:

Top demo, alles goed geregeld en een supermooie finale!
Echt een mooie selectie cakes en boxen. Er zaten maar weinig tegenvallers tussen.
Wat hebben wij toch mooi consumentenvuurwerk in Nederland!
Bedankt Kuiper Koekange!

Moet nog even mijn complimenten uitspreken voor deze demo. Parkeren was (wederom) goed geregeld, geluid goed met prima omroeper dit keer, mooie producten en super finale !!
O ja, en prima koffie ...

Was weer een prima demo! We hebben mooi geluk gehad met het weer, was echt weer genieten! Met een fantastische dikke demo natuurlijk!

Goed geregelde demo van Kuiper weer met een goede doorsnede van het assortiment.
Mooi toetje!
Wings of Darkness en Brocade King Blue war voor mij de absolute uitschieters, maar er waren meer toppers zoals de: Event zero tolerance (kan die waaier apart worden uitgebracht?), Visions of ecstacy en de Smash box II.

Weer een zeer geslaagde demo.
Wat ik enkele toppers vond:
Feuerblitz, Daisy Beam, Waikiki, Crackling Purple, Exclusive Pyro Show, Event Zero Tolerance, en mijn absolute topper van de avond: Visions of Ecstacy!

En om het compleet te maken, de geweldige finale!

Eddy.

Was inderdaad een prima demo! Heb me heerlijk vermaakt, lekker broodje hamburger gehad en de producten die geschoten werden waren top! Mooi dat toch nog de Crank is geschoten....hebben we die ook weer gezien...blijft een topper dat...Verder was de Brocade King Blue echt super idd...

Back
Bovenaan