[Demo] Kuiper Koekange 9 december 2016

Laatste deel van de demo ingelogd, die producten zagen er goed uit.
Finale was kort maar bondig, leuk gedaan.

Jammer dat de visions of extacy?? een sample was. Kan mij niet wijsmaken dat wij zulke effecten krijgen de 31e.

Jammer dat de visions of extacy?? een sample was. Kan mij niet wijsmaken dat wij zulke effecten krijgen de 31e.

De Visions of extacy is een product die er vorig jaar al was. Bekijk de filmpjes eens daarvan en laat je verrassen hoe goed die is!

zo. ook weer thuis. Was het rijden wel waard. Paar mooie producten gezien. Paar die mij vooraf mooier leken dan nu gezien.

De visions of ecstacy was geweldig!! wat een ding. De zero tolerance viel daarna wel tegen :)

Mooi finale showtje ook. Weet iemand welk nummer als 1e gebruikt is? wat een top nummer.

In dat geval haal ik hem maar en heb ik wat te vergelijken. Op de demo was het niks anders dan een dikke 10.

zo. ook weer thuis. Was het rijden wel waard. Paar mooie producten gezien. Paar die mij vooraf mooier leken dan nu gezien.

De visions of ecstacy was geweldig!! wat een ding. De zero tolerance viel daarna wel tegen :)

Mooi finale showtje ook. Weet iemand welk nummer als 1e gebruikt is? wat een top nummer.

2 steps from hell- heart of courage.Was weer lekker inderdaad. :D

Het was een een geweldig show!! En ook ik was zwaar onder de indruk van Visions of Exstacy. Allemachtig wat een bak.

Was weer super! Veel mooie producten gezien, met als hoogtepunten de crank, cruelty, crackling purple, brocade king blue, salsa en als topper van de avond de visions of ecstacy. Ook finale liep erg mooi.

Zo, ook weer thuis. Waren wat aan de late kant maar gelukkig nog alles vanaf het begin kunnen zien. Was toen nog wel bezig met het opbouwen van mijn statief en stonden helaas achteraan...

De demo zelf is prima bevallen. Evolution sprong er boven uit met de Crackling Purple en Visions of Ecstasy, wat een box!! Echt de beste van Nederland denkik. Verder de Important Pyro Show van Wolff was indrukwekkend. Jammer van de Zero Tolerance, als die bak eens wat tempo in zijn flikker kreeg, had je een topper! Want de effecten zijn super hiervan.

Ook goed geregeld qua parkeren met auto's! Chapeau voor de organisatie. Tot de 29e!

Dames en vooral heren...laten we eerlijk zijn.... de spectacle 120 was heerlijk....maar ook behoorlijk afkeurwaardig.....ben persoonlijk erg blij dat ik de 2015 versie heb besteld.......zorg alleen wel dat mijn stookplek obstakelvrij is....

Dames en vooral heren...laten we eerlijk zijn.... de spectacle 120 was heerlijk....maar ook behoorlijk afkeurwaardig.....ben persoonlijk erg blij dat ik de 2015 versie heb besteld.......zorg alleen wel dat mijn stookplek obstakelvrij is....

Wat is nu de meerwaarde van dit bericht? Wil je hiermee bereiken dat iets wordt afgekeurd? We willen toch graag dat importeurs de grens opzoeken waardoor wij geweldige producten kunnen kopen en dan kom jij met zoiets. Uiteraard is dit jouw mening en die mag je vooral hebben, maar persoonlijk zie ik het nut hiervan niet in (en dat is mijn mening).

Wat is nu de meerwaarde van dit bericht? Wil je hiermee bereiken dat iets wordt afgekeurd? We willen toch graag dat importeurs de grens opzoeken waardoor wij geweldige producten kunnen kopen en dan kom jij met zoiets. Uiteraard is dit jouw mening en die mag je vooral hebben, maar persoonlijk zie ik het nut hiervan niet in (en dat is mijn mening).

Tja hij mag dat gewoon zeggen toch, lijkt mij sterk dat door zijn woorden deze wordt afgekeurd. Heb ook liever dat zoiets gewoon wordt benoemd zodat mensen weten welk risico ze nemen met het bestellen. Het is gewoon klote waneer je iets besteld en voor o&n nog krijgt te horen dat ie alsnog wordt afgekeurd.

Back
Bovenaan