[Demo] Kuiper Koekange 14 december 2018

Ik vond het weer een erg geslaagde demo met een mooie afsluitende show. Ook mooi dat hij dit jaar wél helemaal ging. :wink:

Fireworks4All viel mij persoonlijk niet tegen, al moet ik zeggen dat ik daar op voorhand ook geen hele hoge verwachtingen van had. Het is "gewoon" leuk vuurwerk en de kwaliteit vond ik persoonlijk best goed. Maar zoals Johan ook al tegen mij zei, het is meer voor de gewone man. Voor ons vuurwerkliefhebbers mist er net dat beetje spektakel, het speciale of de echte top kwaliteit.

Uiteindelijk is er maar 1 product die mij tijdens de demo echt tegenviel. En het is best ironisch dat het nu net het enige product op de schietlijst was die ik besteld heb, namelijk de Event Neon Wave van Rubro. :bonk:
Die vond ik echt maar halfbakken qua uitvoering...
Gelukkig staat deze gepland om direct om 18:00 uur de lucht in te gaan als eerste cake van mijn 18:00 uur projectje (Neon Wave -> Stormchaser -> Daybreaker). :yes:

Johan, de overige mensen van Kuiper en de pyrotechnici, bedankt!

Eddy.

Prachtige demo waarvan mijn toppers waren: De Blue Night Fire van Wolff, Winternight van EVO wat een prachtige multi color tussendoor. De Transbomber is altijd top en de reacties van het publiek is altijd hetzelfde:thumbsup: De On The Beat van Pangu was ook heel dik, grote boeketten en goede burst! Echt jammer vond ik dat ze weinig Pangu en EVO producten schoten. Sommige Fireworks For All producten vielen er een beetje bij in het niet.

Demo komt zo op film goed en verzorgd uit. Mooie producten geschoten met een mooie finale om het geheel af te sluiten.

Ze hadden beter wel voor de finale klassieke muziek gekozen vind ik, en iets minder hard, dan hoor je ook nog wat meer van het vuurwerk.

Was een mooie eindfinale. Ik vond ook de Dominator van Wolff er erg boven uitspringen boven mijn verwachtingen. Volgend jaar weer present;)

Ik denk dat er meer samples uit de Wolff lijnen werden geschoten. de Open Fire was bij jullie in de demo ook een stuk dikker dan in Holten

Los van dat verder mooie producten gezien en een hele lekkere finale :D

Ze hadden beter wel voor de finale klassieke muziek gekozen vind ik, en iets minder hard, dan hoor je ook nog wat meer van het vuurwerk.

Weet niet of meer mensen dit zo ervaren hebben (zowel muziek soort als vooral het volume) :) Want dan nemen we dat mee voor dit jaar!

Laatst bewerkt:
Zeker wel muziek. Mijn voorkeur ligt wel bij lekker bekende nummers. Genre maakt me niet zoveel uit.
Succes met voorbereiden !

100 mensen, 100 meningen... Ikzelf ben geen voorstander van alles wat afleidt van het vuurwerk zelf (laser, muziek, veel geklets door de microfoon, etc.)

Back
Bovenaan