[DEMO] Kuiper Koekange - 13 december 2024 19:00 uur

Added to Calendar: 13-12-24

Zin aan! Elk jaar DE vrijdag van het jaar waar ik naar uitkijk :)

"helaas" door afkeur artikel bij een andere winkel weer budget vrij gekomen voor wat leuks bij Kuiper. Ben benieuwd of er tijdens de demo iets bij zit waarvan we denken, hebben hebben hebben!

Mooie lijst. Ben vooral benieuwd naar de Pirates, springwind en Riakeo producten. Helaas iets te ver weg dus hopelijk wordt er gefilmd door iemand!

Belofte maakt schuld...
Hierbij dan, nog niet in officiele opmaak.

NAAMMERK
Burning PepperLesli
Las VegasWolff
ZauberWeco
VR World 1+1 gratisLesli
Speed of SoundVulcan
RebelWeco
DividirWeco
ToxicRiakeo
Philadelphia SpittersMagnum
Wonderful HeavenVulcan
CupidoRiakeo
ZorroLesli
AdrenalineVulcan
EnigmaWolff
PoisonWeco
Voodoo QueenLesli
Fireworks University F.U.Magnum
Black TortoiseVulcan
Pirates of the CaribeanPangu
AttractionRiakeo
SpringwindWolff
NotoriousWeco
SledgehammerWolff
EleganceRiakeo
Iro Kin BeautyLesli
Triple XMagnum
Prachtige schietlijhst. Niet de Riakeo producten die ik besteld heb maar hopelijk valt hier vanaf te zien wat de daadwerkelijke kwaliteit gaat worden.
Helaas wat te ver rijden voor mij persoonlijk dus kijk zeer uit naar alle filmpjes hiervan!

Helaas niet aanwezig aangezien ik de mannen van de plaatselijke F.C. moet steunen in het stadion. Ik duim voor goede prestaties van de Pirates of the Caribbean.

Helaas niet aanwezig aangezien ik de mannen van de plaatselijke F.C. moet steunen in het stadion. Ik duim voor goede prestaties van de Pirates of the Caribbean.
Fc? Dat is al tijdje geleden voor ons clubje :)

Ik ben er vanavond ook bij. Benieuwd naar de Riakeo-items, en bijvoorbeeld zo'n Springwind. Er is nog wat budget, dus wellicht haal ik vanavond nog wel iets! Zin in!

Deze is wel heel ver weg vanuit de bollenstreek, zeker na het de debakel met het schietsysteem vorig jaar.
Maar de schietlijst was gevarieerd en heb toen leuke producten gezien. Ook nu weer de nodige producten die ik wel eens live wil zien.
Dus... als het file leed meevalt toch maar eens naar Drenthe afreizen.

Back
Bovenaan