[DEMO] Kuiper Koekange - 13 december 2024 19:00 uur

Added to Calendar: 13-12-24

Prachtig. We zijn er bij. Prachtige demo en finaleshow altijd.

Ook gezellig om dan de winkel even te bekijken.

Laatst bewerkt:
Vorig jaar was het wel heel veel geweld in een keer toen ik in alweer in de auto voor de terugweg zat :d
Met de belofte dat het dit jaar niet aan het schietsysteem kan liggen, ga ik denk ook weer die kant op.
Stond in ieder geval genoeg voor een hele dikke show.

Is deze demo het waard om 1:45 voor te rijden? (Enkele reis)
Dat is een afweging die je uiteindelijk zelf moet maken. Ik denk dat de reacties van mede forum leden boekdelen spreken en uit eigen ervaring kan ik zeggen dat de schietlijst altijd zeer gevarieerd is en steevast die toppers bevat die in het [brede] assortiment van Kuiper zitten. De finale is ook zeer de moeite waard. Altijd druk, altijd goed georganiseerd,. Ik ben er volgende week sowieso bij, vaste prik ondertussen. Zeer sfeerverhogend en een mooie gelegenheid om een gedeelte van mijn eigen collectie alvast live te zien.

Ik sluit mij helemaal aan bij @Cadbury Coaster
Dit is de enige demo die ik 100% steevast ieder jaar bezoek. Altijd top georganiseerd, goede schietlijst en altijd een mooie dikke finale.
De aanwezige hamburgers en oliebollen zijn ook altijd goed te doen (ik neem aan dat die er dit jaar ook weer zijn @Pyroguy ?), wat zeker voor de mensen die van wat verder komen wel lekker kan zijn. :d

Eddy.

Kom wat eerder, dan kan je de winkel ff bekijken.

Demo is vaak zeker een 40min. Dan korte pauze ivm klaarmaken finsleshow en dan kleine 10 minuutjes extra genieten.

Back
Bovenaan