[Demo] Huisman Vuurwerkdemo - 14 december 2023

Erg genoten van de demo gister, met een paar echte toppers maar ook zeker wat mindere producten. Ik was echt een groot fan van de Der Hammer, ook behoorlijk wat van gestookt, maar wat was die bedroevend slecht zeg, zo zonde.

Vond zelf de Alpha, WCKD Six, Tailgate fan, Crash box, transbomber, Chain Reaction, Willow Mayhem en de 300sh Ultimate de toppers van de avond. Stuk voor stuk toppers.

Huisman bedankt weer voor een mooie avond en een geslaagde demo.

Ben t met Wesley eens. 1 topper moet er nog wel bij, de Glitter Willow 2 Colorz, al zat die alleen in de finale.
Was een leuke demo met een meer dan goede opkomst wat mij betreft.

Dank!

Weet iemand wat er vanaf 5.43 de lucht in gaat?

Dat was de Wall of Willows van RedWire, omlabeling van een inmiddels verdwenen Finalebak van ZENA waarvan ik even niet op de naam kan komen. Enorme waaiermuur van gouden effecten die in 20 sec. wegramt.

Zeer goed georganiseerde demo, met een mooie schietlijst.

De toppers voor mij waren qua prijs-kwaliteit: Monster Ride, Heavy Legend 25's combi, WCKD Six vernieuwd, WCKD Warlock, Best of Power 1&2, Chain Reaction, Willow Mayhem (hoewel ik hem wel wat traag vond, zeker t.o.v. de Chain Reaction) en de Ultimate Display 300s.

De Transbomber was goed, maar niet meer zo spectaculair als ik me herinner, misschien ook wel door de nieuwe prijs van tegenwoordig. Blijft echter voor mij een must-have als die voor een freakprijs te vinden is. Crash Box was ook als vanouds, maar kan het niet opbrengen om daar 100 euro voor neer te leggen terwijl dat eerder nog steevast rond de 60 was.

Grootste tegenvallers waren voor mij de Triple X (zeker gezien de prijs) en Der Hammer. Ook ben ik zelf niet zo lovend over de Immortal Gold als vele anderen hier. De eerste twee cakes waren top, maar daarna voor mij erg lafjes. Zeker in vergelijking met al de wonderschone goud compounds die daarvoor de lucht in werden geknald.

Was de Willow Mayham ook productie dat je schoot gister? Die ziet er zo goed uit, dan ga ik nog ff twijfelen of die erbij komt... hahaha
Of welke batch of omlabeling werd er geschoten? Als deze bak zoals gisteravond in de straat staat dan ben ik verkocht:blink:

Was de Willow Mayham ook productie dat je schoot gister? Die ziet er zo goed uit, dan ga ik nog ff twijfelen of die erbij komt... hahaha
Of welke batch of omlabeling werd er geschoten? Als deze bak zoals gisteravond in de straat staat dan ben ik verkocht:blink:

Bij de demo van Huisman kun je er vrij zeker vanuit gaan dat het productie is, gezien het rechtstreeks uit hun bunkers komt waar ze ook het bestelde van uitleveren.

Willow Mayhem is echt een bizar goede doos, Magnum heeft sowieso erg veel goede producten, vaak ook nog tegen scherpe prijzen, ook al is alles duurder geworden. Bij andere merken zie ik de uitwerking en dan de prijs en dan krijg je gewoon bijna een hartaanval joh, bij Magnum vind ik dat allemaal nog wel meevallen. Die 300 sh. Ultimate Mixed Display box bijvoorbeeld is gewoon prima geprijsd met wat je er voor krijgt.

Dat was de Wall of Willows van RedWire, omlabeling van een inmiddels verdwenen Finalebak van ZENA waarvan ik even niet op de naam kan komen. Enorme waaiermuur van gouden effecten die in 20 sec. wegramt.

Zena Darkpalm misschien? Maar die was 25mm, deze leek mij 30mm

Met het hand op het hart 100% zeker productie, zoals alles gisteravond!! En alles nieuwe levering met nieuwe productie/batches. Wij waren zo goed als leeg vorig jaar en de importeurs immers ook...

Geweldig om alle beelden van de demo te zien. Zojuist de gehele demo terug gekeken met dank aan Raider. Ook tof om alle reviews te lezen en te horen wat de toppers zijn en welke helaas niet. Credits ook voor Huisman voor de activiteit en openheid over productie en batches! Dat zien/horen we niet altijd bij andere demo's. Complimenten.

De Monster Ride ziet er op film ook weer prima uit. Was dit ook de nieuwe 2023 batch?

Misschien dat zodra Erwin even tijd heeft tijdens alle drukte, de schietlijst van de finale kan en wil delen :D

Back
Bovenaan