[Demo] Huisman Vuurwerkdemo - 14 december 2023

Zoals altijd weer een fijne demo, niet te lang niet te kort met leuk commentaar en een prettig toetje!

De geschoten producten waren goed en gingen op de triple x na helemaal de lucht in!
Producten die ik weer goed vond:
Wckd six
Wckd warlord / supercell
Willow Mayhem
300 display show
Immortal gold

De rest van de nieuwe producten trok mijn aandacht helaas niet, producten van Zena matig de kleine cakes leuk voor de prijs die je betaald zonder echte ploffers. Stiekem toch wel gehoopt dat er 1 van de 2 grote nieuwe boxen geschoten werdt van rubro of mania. Misschien de volgende ronde

Op naar volgend jaar! Ook wat goede bekende in de finale gespot

Een leuke gevarieerde demo gezien. Absolute flopper van de avond Der Hammer..pfoe wat is de nieuwe batch slecht. Triple X van wat af ging ook niet heel best.

Monster Ride blijft natuurlijk de absolute budget koning. Double Trouble en 300 Mixed van Magnum vond ik persoonlijk ook erg goed. Absolute topper was voor mij de Immortal Gold, nieuwe batch is ouderwets goed

Toffe demo gezien, eerste keer bij Huisman dus dank voor de introductie :wink:

Toppertjes wat mij betreft de Alpha (vwtotaal); super voor in een projectje. WCKD Six ;gewoon een kei goede set voor 15-16,- de cake. Deed me denken aan de goede oude 19shots assortimenten, en deed qua kwaliteit niet onder. Best of Power 1 & 2 (rubro); eigenlijk gewoon heel gave rubro doosjes. Qua specificaties en prijzen vergelijkbaar met de Katan specials; maar een stuk diverser, mooie opbouw, en dikke knallen. Willow Mayhem; wat een bizarre doos. Knalde zelfs de Immortal Gold deruit! Daar gaan heel veel mensen van genieten.

Tegenvallers helaas de Zena Mixed Shapes; volgens mij is die de eerste compound van de Dutch Protocol; maar vond m heel rommelig door ongelijke boeketten en stijghoogte. Voor die prijs verwacht je een kwalitatief betere bak. Maar met stip op 1; de Der Hammer. Wat een treurnis; deze nieuwe batch is helaas een schim geworden van de beuker die die was. Ik zou dit als verkoper niemand aan durven raden voor de adviesprijs van 49,95... 10,- is al te veel, sorry VWtotaal/Lesli...

Toffe demo gezien, was goed voor elkaar. Leuke finale erbij ook, wat was dat voor cake met witte blink en crackling willows? Die ging goeedddd!! en de cairo in de finale, heerlijk.

Ik heb genoten, dank voor een mooie demo!

Toffe demo gezien, eerste keer bij Huisman dus dank voor de introductie :wink:

Toppertjes wat mij betreft de Alpha (vwtotaal); super voor in een projectje. WCKD Six ;gewoon een kei goede set voor 15-16,- de cake. Deed me denken aan de goede oude 19shots assortimenten, en deed qua kwaliteit niet onder. Best of Power 1 & 2 (rubro); eigenlijk gewoon heel gave rubro doosjes. Qua specificaties en prijzen vergelijkbaar met de Katan specials; maar een stuk diverser, mooie opbouw, en dikke knallen. Willow Mayhem; wat een bizarre doos. Knalde zelfs de Immortal Gold deruit! Daar gaan heel veel mensen van genieten.

Tegenvallers helaas de Zena Mixed Shapes; volgens mij is die de eerste compound van de Dutch Protocol; maar vond m heel rommelig door ongelijke boeketten en stijghoogte. Voor die prijs verwacht je een kwalitatief betere bak. Maar met stip op 1; de Der Hammer. Wat een treurnis; deze nieuwe batch is helaas een schim geworden van de beuker die die was. Ik zou dit als verkoper niemand aan durven raden voor de adviesprijs van 49,95... 10,- is al te veel, sorry VWtotaal/Lesli...

Toffe demo gezien, was goed voor elkaar. Leuke finale erbij ook, wat was dat voor cake met witte blink en crackling willows? Die ging goeedddd!! en de cairo in de finale, heerlijk.

Ik heb genoten, dank voor een mooie demo!

Persoonlijk vond ik de Best of power 1 & 2, de nummer 1 wat tegenvallen. De 2e was veel sterker en beter in burst

Weinig wind vanavond en dat kwam alle producten met goud echt ten goede.
Veel bekende toppers zoals immortal gold, monster ride en de Transbomber die het allemaal prima deden.
Wat een bak is de Tailgate Fan toch, zowel alleen als in de finale echt een geniale box.
En goed om de Crash box weer te zien met spinners !!

De nieuwe heavy legend 25S vond ik prima, je hebt niet meer de echte salutes maar voor 2 tientjes een prima set.
WCKD Six niet de aller grootste, maar voor het geld een prima set met veel variatie.
De Mixed shapes van Zena had veel afwisseling en een prima tempo
Maar de topper van de avond was wat mij betreft de 300sh Ultimate Display, super strak tempo en maar doorrammen. Publiek was er ook duidelijk van onder de indruk.

De finale was echt genieten, ik heb volgens mij nog nooit zoveel en zo lang achter elkaar zo'n mega wolk crackling gezien.

Mooie demo was zeker uur rijden waard. Jammer idd dat de triple x stil viel. Finale was ook top dikke 7 a 8 minuten hij staat weer op dvd. Bedankt team Huisman:bye:

Huisman bedankt voor de top demo. Heb een aantal toppers op de lijst voor volgend jaar.

Ook hier weer, ik weet niet wat er met vuurwerktotaal gebeurd is, maar ze werden volledig door Magnum en Rubro weg geblazen.

Eerst een WCKD warlord schieten en daarna de Der Hammer, verschil was behoorlijk duidelijk. :p

Ook hier weer, ik weet niet wat er met vuurwerktotaal gebeurd is, maar ze werden volledig door Magnum en Rubro weg geblazen.

Eerst een WCKD warlord schieten en daarna de Der Hammer, verschil was behoorlijk duidelijk. :p

Alleen de glittering willow 2 colorz deed het goed in de finale

Ik weet het wel, iets met een overname door ene L?

Bedankt voor de organisatie, was een leuke demo, zat goed in elkaar. Vond het een prima schietlijst, achteraf gezien had ik wel wat andere items liever gezien dan enkele producten zoals de bedroevende Der Hammer, terwijl de Caïro Crackling ongelooflijk dik was in de finale.
Leuke finale, tof met die tails als opening, kleine misser van de bakken aan het eind na het geweld van de Caïro Crackling, maar al met al dikke prima!

Forse opkomst voor een demo ook, prima locatie.

Vanavond een leuke demo gezien, en toch weer enthousiast over sommige producten.
Helaas tussendoor nog een knalletje van 1 of andere stumpert. Waar gelijk op gereageerd werd door Erwin :applause:
En van de keren dat ik geweest ben was dit volgens mij de grootste opkomst tot nu toe!
Alleen maar lof hoe het ging, jammer van de triple X die niet meer verder wilde. Maar wat een klappen kwamen er vanaf bij het laatste salvo voordat ie stil viel.
Crashbox lekker oldskool goed, was echt verbaasd toen ik de spinners zag :yes:

Leuke demo gezien, bedankt voor de organisatie en gastvrijheid bij RKHVV. Aantal toppers maar ook wat flippers helaas. De Der Hammer is geen schim meer van wat die was. Ontzettend jammer. Wellicht iets niet lekker gegaan in de fabriek o.i.d. Ook de Triple X viel tegen, het 1e gedeelte wat wel afging trok mijn aandacht niet.

Dat deden ze Crashbox, Transbomber, Immortal Gold, Willow Maynem en Chain Reaction wel. Echt hele dikke bakken! Vooral de Immortal Gold was ouderwets goed. En de 300sh Total display van Magnum, ontzettende beuker! Lekkere tempobox.

En als laatste, die krijgt een aparte alinea. De Cairo Crackling. Bizar goed, dikke burst, volle lucht. De plannen voor jaarwisseling 2024/2025 liggen daarvoor al klaar hoor! :p

Back
Bovenaan