Lidl - Categorie 1 vuurwerk

Dankje! Morgen even kijken of ze dat hier ook hebben liggen. Weet je ook de prijs van de andere (nieuwe) producten? Zoals die kleine pakjes grondbloemen

Ik weet alleen nog de prijs van de grote pak 80stuks grondbloemen, die is 2,99. In de fonteinenpakket zitten ook 30 kleine grondbloemen en een paar pakjes pilicrackers.

Nou als ik dit wist had ook even de lidil kunnen pakken vandaag zit hier vlak naast de aldi morgen maar even kijkje nemen dan elke cat1 wat nu ken scoren moet je gelijk mee nemen..:p

Bij Lidl Aalsmeer hebben ze ook bijgevuld. Ik heb dat Sreetshow pakketje van een 10tje meegenomen. Dit pakket had ik vorig jaar ook maar de inhoud in nu iets gewijzigt. vorig jaar zaten er discoflitsers in en dit jaar van die pili crackers. Ik kwam eigenlijk voor de grondbloemen maar ze hebben nu alleen verpakkingen van 30 stuks en die kosten ook 2.99, dus voor dat geld heb ik ze toch maar laten liggen.

Lidl Zaandam had grondbloemen en dat grote pakket bijgevuld.
80 stuks voor 2,99
30 stuks voor 2,99 (geen idee waarom ik daar ook een pakje van heb meegenomen, was nog genoeg van 80 stuks en waren blijkbaar even duur, maar daar kwam ik bij de kassa pas achter:frusty:) 50 grondbloemen minder voor mij dus!:shy::p
Streetshow pakketje voor 10 euro

Gisteren hadden ze hier de grondbloemen ook weer liggen tot mijn grote verbazing! Meteen 7 doosjes meegenomen want was het enige wat ik nog miste bij mijn cat.1 collectie.

Wel de zwarte doosjes en 30 per doosje in plaats van 80. Ook even getest en deze doen het toch wel een stuk beter dan de grondbloemen van de aldi of action. Wat me opviel is dat de de grondbloemen in de zwarte doosjes 1,5 gram hebben . En ik dacht altijd dat cat 1 grondbloemen maar 1 gram kruit mochten bevatten.

Back
Bovenaan