[Demo] Huisman Vuurwerkdemo - 14 december 2023

Met werken wat dingen omgegooid zodat ik donderdag in de buurt ben en deze demo kan meepakken. Ieder jaar netjes geregeld en zeker de moeite waard.

Hoop aantal Rubro compounds te zien :) Ice Tiger is die al binnen? :angel:

Het wordt een mooie mix van al onze merken, van zowel cakes, cakesets, mines als compounds. We verwachten de komende dagen nog 2 demo-leveringen, als die binnen zijn gaan we de Schietlijst publiceren.

Ik kom ook koekeloeren! Zijn er eigenlijk tijdens/na de demo ook nog aanbiedingen of een bestellijst of iets dergelijks?

Ik kom ook koekeloeren! Zijn er eigenlijk tijdens/na de demo ook nog aanbiedingen of een bestellijst of iets dergelijks?

Top, iedereen is uiteraard van harte welkom! We delen schietlijsten uit. Op die avond zelf is onze winkel gesloten en vind er ook op het terrein van de voetbalclub geen verkoop plaats. Wel zien we regelmatig mensen die staan te kijken op dat moment ook online bestellen...

Top bedankt voor je antwoord! Telefoontje hebben we gelukkig altijd mee mochten we wat moois voorbij zien komen!

Kan de schietlijst eventueel ook 's middags hier gedeeld worden? Is een behoorlijk eind rijden en twijfel een beetje. Een schietlijst kan mij overtuigen (of niet).

Jammer dat de winkel gesloten is, de demo staat ook hier in de planning, had daarna wel ff gezellig geweest nog.
Succes met de laatste voorbereidingen, kom maar door met die schietlijst.

Jammer dat de winkel gesloten is, de demo staat ook hier in de planning, had daarna wel ff gezellig geweest nog.
Succes met de laatste voorbereidingen, kom maar door met die schietlijst.

Direct na de demo ruimen we met ons team alles op. Daarna storten wij ons ook het feestgedruis in de voetbalkantine in en genieten we na van een drukke lange dag en (hopelijk) een mooie, gave en succesvolle demo. De winkel gaat de volgende middag weer open! :biertje:

Het weer lijkt in ieder geval redelijk te worden. Ongeveer 4 graden, bewolking, klein zuchtje wind en als het goed is droog..

Het weer lijkt in ieder geval redelijk te worden. Ongeveer 4 graden, bewolking, klein zuchtje wind en als het goed is droog..

Dat noem jij redelijk? Dat is vergeleken met de afgelopen weken super als je het mij vraagt... :thumbsup:

Maar je was ons net voor...

Weerupdate demo 2023.jpg

DEMO WEERUPDATE!!
Na dagen van kletsnatte ellende ziet het er voor morgenavond qua weer prima uit voor de Huisman Vuurwerkdemo 2023! De laatste voorspellingen laten een droge middag en avond zien met een lichte wind. Topweer dus! Voetbalvereniging Rkhvv heeft nog wel even als tip gegeven om vooral niet je netste schoenen aan te doen. Dus schoenadvies: oude schoenen of laarzen. Heel graag tot morgenavond!

PS: morgen maken we in de loop van de dag alvast de Schietlijst bekend...

Wat: Huisman Vuurwerkdemo 2023
Waar: Voetbalverening RKHVV
Adres: Blauwenburcht 1 Huissen
Terrein open: 19.00 uur
Aanvang: 19.30 uur

#huisman #vuurwerk #huismanvuurwerk #vuurwerkdemo #weer #demo #vuurwerkshow #schoenadvies #laarzen #rkhvv #nopyronoparty

Back
Bovenaan