Christmas station.

Status
Niet open voor verdere reacties.
heb voor het eerst meer zin in kerst dan in oud en nieuw:p

Hier in de tuin staat de hele dag skyradio op. Als mensen hier een kerstboom komen kopen dan moet er ook wel een beetje een kerstsfeer zijn.En dat krijg je het beste met sky:kerst:

heb voor het eerst meer zin in kerst dan in oud en nieuw:p

Hier in de tuin staat de hele dag skyradio op. Als mensen hier een kerstboom komen kopen dan moet er ook wel een beetje een kerstsfeer zijn.En dat krijg je het beste met sky:kerst:

Lekker man! Hoe gaan de zaken? Veel mensen die een boom komen uitzoeken!

heel druk. we hebben vrijdag een 60 bomen bij moeten halen en nou ga ik er morgenavond nog 40 bijhalen. dan heb ik er een kleine 350 360 bomen gehad. Maar de vraag is alleen hebben we nieuwe klanten of klanten die dit jaar vroeg de boom komen halen.Dat maakt het extra lastig om een keuze te maken om bij te halen. Want het is ook zonde om na de kerst een hoop bomen weg te gooien die niet verkocht zijn. Maar tot nu toe gaat het prima en mogen wij zeker niet klagen.

Sky Radio draait ook na feestdagen kerstmuziek vanwege bizar jaar

Wie de kersthits nog lang niet zat is, heeft geluk. Sky Radio gaat een dag langer door met The Christmas Station. Ook op 27 december zijn nog volop kerstliederen te horen op de radiozender.

Veel mensen zullen, vanwege de strenge coronamaatregelen, hun kerstbezoek over meerdere dagen verspreiden. Daar probeert de zender op in te spelen, zodat mensen en hun bezoek ook op 27 december nog muzikaal omlijst kerst kunnen vieren.

,,Deze kerst is anders dan andere jaren, maar we blijven positief bij Sky Radio. We mogen dan wel minder bezoek ontvangen, maar we kunnen de feestdagen wel langer vieren, waardoor we toch iedereen kunnen zien", zegt Sky-baas Uunco Cerfontaine. ,,We willen onze luisteraars dan ook de mogelijkheid geven het kerstgevoel zo lang mogelijk vast te houden."

Mooi afwisselen met de top2000 dus, ideaal. Hier staat hij ook non stop aan.

Staat hier ook regelmatig aan! Een keer per week ga ik nog naar kantoor, dat i.v.m een aantal werkzaamheden die ik niet thuis kan verrichten. 's ochtends vroeg op, kerstdorp aan, kerstboom aan en Skyradio aan. Behalve de laatste drie dagen van het jaar ben ik geen ochtendmens, dus de rest van het jaar is dat vroege opstaan vervelend. Nu in deze donkere dagen met alle sfeer er bij is dat half uurtje dat ik wakker ben voordat de deur uit stap puur genieten!

Zo, voor mij is het tijdperk Skyradio Christmas voor 2020 wel klaar, nu. De Top2000 staat al sinds gisteren aan en eigenlijk is het voor mij ook wel goed zo, klaar met de kerstmuziek. Zeker genieten van een kerstnummer tijdens de Top2000, maar ga er niet meer voor zitten. Tot volgend jaar!

Hier juist andersom, ik ben erg blij met de dag extra sky morgen. Maanden ingehouden om het niet te draaien omdat het te vroeg is, vervolgens langzaam opgebouwd en de laatste 2 maanden alleen maar sky. Erg jammer dat het morgen avond weer klaar is. Ook ik luister tussen door naar de top2000, al heel wat uren opgehad, maar sky wordt zeker gemist.

Juist, hier ook nog ff lekker afronden met wat kerstmuziek morgen hoor, wat je zegt Wes, zo lang die opbouw, vind het altijd wat snel dat het na kerst weer om is. Mij prima om nog ff op te zetten, maandag weer normaal, doen ze goed bij Sky.

De laatste twee jaar was de channel er om 00.00 tweede kerstdag uit, dit keer was hij er na middernacht nog steeds on line. En vanmorgen om 07.00 werd ik meteen vrolijk van de kerstmuziek die ik hoorde. En hij is er nog steeds.. iemand die iets heeft gehoord tot hoe lang hij nog door gaat :)

De laatste twee jaar was de channel er om 00.00 tweede kerstdag uit, dit keer was hij er na middernacht nog steeds on line. En vanmorgen om 07.00 werd ik meteen vrolijk van de kerstmuziek die ik hoorde. En hij is er nog steeds.. iemand die iets heeft gehoord tot hoe lang hij nog door gaat :)

Alleen vandaag nog daarna is de pret voorbij

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan