Demo: Huisman Vuurwerk Huissen 17 december 2015

R@lph

VWC lid
Stad/dorp: Huissen
Datum: 17 december 2015 (reservedatum 19 december 2015)
Tijdstip: Ontvangst vanaf 19:00, start 19.30u
Schietbedrijf: Pyromax Fireworks Events
Wat: Consumentenvuurwerk
Bijzonderheden: Demo Huisman Vuurwerk

Laatst bewerkt door een moderator:
Er is ook een vergunning aangevraagd voor 19 December. Misschien handig om dit erbij te vermelden. Mocht t slecht weer zijn de 17de wat vorig jaar ook zo was kunnen ze naar de 19de gaan.

Bij de buren staat vergunnig voor 2 datums. Gizmo heeft zelf ook gereageerd dat er 2 zijn aangevraagd ivm vorig jaar bagger weer. Anders antwoord Gizmo even afwachten. Die is nu met de laatste bbq-worsten bezig van zijn vakantie. :D

Jullie zijn ook alweer veel te snel... :wink:

Een winkel die zo actief is op de fora als Huisman zal er echt wel zelf voor zorgen dat de demo wordt aangekondigd op het moment dat alles in kannen en kruiken is... Dat is het namelijk nog niet. We zijn druk in overleg met diverse instanties over uiteenlopende zaken (bijv. nieuw dit jaar: wel/geen evenementen vergunning benodigd). Inderdaad is het zoals Densta terecht aangeeft aangevraagd voor 2 verschillende data. We hebben diverse aanvragen voor verschillende vergunningen en meerdere dagen moeten doen en uiteindelijk wordt door alle betrokken instanties gezamenlijk de knoop doorgehakt wat het gaat worden. In feite is dit topic daarom op dit moment gebaseerd op deelinformatie. Mijn advies: topic sluiten totdat wij bij Huisman zekerheid hebben of zelfs helemaal verwijderen totdat wijzelf duidelijkheid hebben en dan uiteraard een aankondiging plaatsen...

PS: de BBQ-worsten smaken prima Densta ennuh ik ga nog ff door tot maandag!! :)

Eindelijk is het dan zover: we kunnen nu officieel de Huisman Vuurwerkdemo 2015 aankondigen!!

Voor het eerst moesten we namelijk niet alleen een Ontbrandingstoestemming maar ook een Evenementenvergunning aanvragen en verleend krijgen. Beide trajecten zijn nu helemaal afgerond! Voor beide vergunningen geldt dat we inderdaad een reservedatum vast hebben laten leggen en wel op zaterdag 19 december. Mocht het te slecht weer zijn dan hebben we die nog achter de hand.

Wel hebben we wat kleine aanpassingen voor in de Startpost:

Aan de Mods de vraag dit even aan te passen. Alvast bedankt!!

Laatst bewerkt door een moderator:
eindje rijden maar huisman zet zich altijd in voor vuurwerk korting acties probeer er wel bij aanwezig te zijn

Eindelijk is het dan zover: we kunnen nu officieel de Huisman Vuurwerkdemo 2015 aankondigen!!

Voor het eerst moesten we namelijk niet alleen een Ontbrandingstoestemming maar ook een Evenementenvergunning aanvragen en verleend krijgen. Beide trajecten zijn nu helemaal afgerond! Voor beide vergunningen geldt dat we inderdaad een reservedatum vast hebben laten leggen en wel op zaterdag 19 december. Mocht het te slecht weer zijn dan hebben we die nog achter de hand.

Wel hebben we wat kleine aanpassingen voor in de Startpost:

Aan de Mods de vraag dit even aan te passen. Alvast bedankt!!

aangepast hoor :)

ik en bastiaan91 komen ook weer kijken.
ben benieuwd welke producten er allemaal geschoten gaan worden :D

ik en bastiaan91 komen ook weer kijken.
ben benieuwd welke producten er allemaal geschoten gaan worden :D

De jaarlijkse uitdaging. Natuurlijk hebben we een idee wat we allemaal gaan schieten, maar beschikbaarheid van te schieten artikelen is elk jaar opnieuw een probleem. Daarom gaan we net als voorgaande jaren niet nu al roepen wat we op onze voorlopige schietlijst hebben staan om teleurstellingen te voorkomen. We willen eerst zeker weten dat we de artikelen ook echt kunnen gaan schieten en die zekerheid heb je soms pas op de dag zelf als de laatste te schieten artikelen dan nog bij ons binnenkomen zoals vorig jaar. Natuurlijk zullen we net als voorgaande jaren onze Schietlijst hier zeker presenteren zodra deze definitief is, maar in het slechtste geval kan dit tot op de dag van de demo duren...

De jaarlijkse uitdaging. Natuurlijk hebben we een idee wat we allemaal gaan schieten, maar beschikbaarheid van te schieten artikelen is elk jaar opnieuw een probleem. Daarom gaan we net als voorgaande jaren niet nu al roepen wat we op onze voorlopige schietlijst hebben staan om teleurstellingen te voorkomen. We willen eerst zeker weten dat we de artikelen ook echt kunnen gaan schieten en die zekerheid heb je soms pas op de dag zelf als de laatste te schieten artikelen dan nog bij ons binnenkomen zoals vorig jaar. Natuurlijk zullen we net als voorgaande jaren onze Schietlijst hier zeker presenteren zodra deze definitief is, maar in het slechtste geval kan dit tot op de dag van de demo duren...

Ik hoop stilletjes op een 'we own the night' van lesli.

inmiddels al paar artikelen die voor 90 procent zeker vast staan ? twijfel om te gaan ivm afstand en kerst borrel maar als er veel nieuwere artikelen zijn ga ik zeker proberen langs te komen :)

Whoeha al super zin in! Yes LIJSTJE!!!
O en ik heb mijn dochter van negen toestemming gevraagd om niet op het kerstfeest van school te hoeven zijn maar wel naar DÉ VUURWERKSCHOW van HUISMAN te mogen. :) Het is een hele lieve dochter!
Thanks TESS!

Ik neem mijn oudste dochter mee, zij kreeg ook toestemming, schattig hoor.

Back
Bovenaan