Demo: Huisman Vuurwerk Huissen 17 december 2015

Hahaha, prachtig al jullie reacties! We zijn nog druk bezig met de laatste voorbereidingen. Gelukkig zien de weersvoorspellingen er goed uit voor morgenavond. En om de ergste honger al wat te stillen hierbij onder voorbehoud onze Schietlijst voor morgenavond. Deze is nog steeds niet helemaal definitief, wie weet kunnen we nog wat extra verrassen...

Zoals aangegeven hebben we geprobeerd een mooie mix te maken van bestaande en nieuwe artikelen. Nogmaals onder voorbehoud:

- Nuclear Defender
- Gate of Heaven 1
- Freak Show
- Delicous Thunder
- Heavy Legend 25
- Extreme Dream
- Werewolf
- Ghost Protocol
- Pyro's Delight
- Hallucinator
- Roar!
- Massive
- Midnight Mania
- Violent Contendor
- Secret Salute
- Skeleton
- Extreme Salute 2.0
- Venom Box
- Gravity
- Crackling Fan
- Black Light
- Pyro Psycho
- Remix
- The Cult
- Double Gold Box
- Narcotic
- 50 Bars
- Starpalm
- ZENA Cakebox
- Big Momma
- Silver Hero
- Hardstyle Box
- Toetje, bescheiden finale

Heel graag tot morgenavond!

Gave lijst! Een hoop mooie producten staan erop. Enige minpuntje is dat ik her jammer vind dat de silver hero weer wordt geschoten. Ik had gehoopt de 'we own the night' te kunnen filmen.

Omdat hij nog niet definitief is: zouden jullie van mania de Wreckless of Soul Stripper of Street of Dreams of color cream kunnen schieten ipv big momma:D

Zo links en rechts zie ik wat nieuwe namen die van plan zijn om morgen te komen. Helemaal top natuurlijk, jullie zijn uiteraard van harte welkom! Degene die eerder zijn geweest houden er ongetwijfeld rekening mee maar even voor de zekerheid voor de rest:

We schieten en bekijken de Huisman Vuurwerkdemo op de trainingsvelden van Voetbalvereniging RKHVV in Huissen. Op zich een stevige ondergrond en alleen als het veel en langdurig regent wordt dat een heuse modderpoel. Wie herinnert het zich niet van vorig jaar :wink:

Deze week is het redelijk weer geweest alleen vooral vandaag is er toch wat neerslag gevallen. Morgen belooft een droge dag te worden en dat betekent dat het met de modder wel wat mee zal vallen. Maar... trek vooral niet je mooiste schoenen aan!

Degene die mij vanavond over neemt op het werk zodat ik naar de demo kan is ziek.. Ik heb gezegd dat die maar even een paar uurtjes moet gaan slapen en wat paracetamol moet nemen. Dan hoop ik dat hij vanavond zich weer wat fitter voelt en alsnog komt werken.

Anders wordt het overwerken en mis ik de demo :cry:

Back
Bovenaan