[Demo] Euregio Feuerwerk Ahaus 16 november 2018

Weet iemand waar de bestellingen opgehaald kunnen worden op de afhaaldagen, en is er een voorverkoopkorting of iets dergelijks??

Werkelijk waar een prachtige demo gezien!! De Funke producten (HOOPS) zijn stuk voor stuk prachtig, echt 100% aanraders.

Grappig, we zaten ongeveer 100 meter over de grens met Nederland, op een grasveldje naast een restaurant. De ongeveer 100-130 aanwezigen hebben een mooie avond gehad. Een variatie van Evo, Tropic en Funke gezien, stuk voor stuk mooie producten. Afsluiter van de avond was de Fireworks University van Broekhoff, een leuke compound die voor 80 euro zeker niet slecht is! Helaas was de Rambam 3.0 nog niet leverbaar.

De toppers van de avond waren eigenlijk alle 19 en 25sh cakes van Funke. Kei en keiharde cakes met geweldigmooie effecten. Het totaalplaatje was goed, mooie mine, mooie tail, dikke combinaties van effecten. Ook de 56 en 70 shots waaiers waren leuk, maar Funke is toch beter in 30mm blokken maken :p

Afsluitende finale was overweldigend! Ik las hier dat er Cat 4 van Tropic en Funke werd gebruikt, en dat was te zien!! Tot een caliber van 50mm werd het ene na het andere dikke blok de lucht in gejaagd. Geweldige show, knetterharde salute-wall op het eind. Beelden zijn te vinden op de Facebookpagina van Pyro News.

Euregio, bedankt voor de super vette avond!

Finale Euregio Feuerwerk van mijn kant. Het was zeer frisjes (beeld is wat trillerig) maar wat een dikke producten van Tropic pro en Funke!!

Mooi spul dat Hoops, lekker tempo! De f4 cakes in de finale waren ook heerlijk. Legaliseren die handel haha :p

Weet iemand waar de bestellingen opgehaald kunnen worden op de afhaaldagen, en is er een voorverkoopkorting of iets dergelijks??

Winkels:

Bij de hieronder genoemde Euregio Feuerwerk vestigingen kunt u uw online bestellingen afhalen. Voor meer informatie neem contact met ons op.

- Euregio Feuerwerk - Enschederstraße 18A - 48683 - Ahaus -Alstatte tel. +31614375403
- Outlet Feuerwerk - Hauptsraße 18 - 49824 Emmlicheim tel. +31644549178 /+31657556632
- Outlet Feuerwerk - Franziskusstraße 18 49767 Twist Schoningsdorf tel. +31631927471

Voorverkoopkorting is mij niet bekend maar je zou ze kunnen mailen om het te vragen natuurlijk.

Ohja, was ik vergeten te vertellen. Toen de demo klaar was, en men weer op huis aan keerde, stond er bij de parkeerplaats een Nederlans politiebusje. Zoals bekend vond de demo plaats op een paar honderd meter over de grens, maar ik verwacht dat er toch mensen uit Zuid hebben lopen bellen dus dan sta je daar als Nederlandse agent in Duitsland :')

Was een leuke demo met een aantal mooie artikelen. Ook de bakken in de finale waren leuk om te zien.

Lijkt allemaal leuk nieuw vuurwerk maar volgens mij zijn dit gewoon alle nieuwe funke cakes die overal al te koop zijn.

Leuke maar korte demo inderdaad :)

De Hoops (Funke) waren kwalitatief goed te doen! Al vind ik ze wel stevig aan de prijs.
De burst wel duidelijk harder dan de voorgaande artikelen. Hoewel Nico en Tropic er beide eentje hadden die ook errug lekker klapte.

Die scream viel mij ook positief op! Mooie lange scream met tail, mooi rond blinkerboeketje.

Filmpje van de finale nog:

Back
Bovenaan