Demo Eemnes 27-11-2009

heb net nog piet paulusma gebeld en die zij

UT GEAT ON

nee jongens en meisjes alles komt goed
regen trekt nu weg en wind gaat dan ook wel liggen
om 18.30 rijden wij weg, totziens aldaar

Ik hoef geloof ik niks meer aan te schaffen zoveel, ging er de lucht in' ^^

MvG,
PoGo

Ps, Btw.. 'Goud' is een erg 'mooie' pot. (maar voor de liefhebber)

Laatst bewerkt:
Ik heb echt staan genieten ondanks de stevige wind en af en toe regen. Heb af en toe ff achter een stelletje met een paraplu gestaan, dat scheelde :)

Showtje was echt leuk verzorgd, jammer te horen dat dit de laatste keer was.

zo ik ben net geduocht en wel terug van eemnes .
ik vondt het bere koud dit keer
en de regen vond ik eigelijk ook geen pretje .
heelaas gingen er een boel dingen fout tijdens de show .
maar goed wat kun je daar aan doen als het regent .
de meeting in de kantine vond ik erg gezellig .
vorig jaar was ik toch wat verlegen en durfte niet echt met mensen te praten .
maar als je vaker naar meetings gaat worden al die die vreemde gezichten bekend . mensen gaan anders op jou reageren en wordt een praatje maken ook makkelijker op den duur .
ook het na feest in de grote tent was erg gezelig .
alleen vond ik het wel een beetje jammer dat de muziek erg hard stond . je kon elkaar amper verstaan . maar goed er was wel overal aan gedacht jongens topie . :thumbup:
beste mensen ik ben aan het eind van mijn betoog gekomen en wil tot slot piet en evelien heel erg bedanken voor de gast vrijheid en de inzet om er een leuk vestijn van te maken .

piet en evelien het was erg gezelig tot volgens jaar

49-voorbeeld%2023%20st%20boeket.JPG

oja hier is het bosje bloemen dat ik vergeten was ik hoop dat je ze mooi vind evelien :bye:

Zo het was erg gezellig bij witte tenten:wink:en heb een buitengewone show gezien.
Wil hierbij Evelien bedanken voor de bijzondere gastvrijheid.

Laatst bewerkt:
demo Eemnes

demo Eemnes

Evelien en WTV,

Hartelijk bedankt voor een mooie demo begeleid door live-muziek, voor de nieuwe potten die werden geshowed in 'klasjes' :-), voor de gezellige ontvangst naderhand en voor een goede organisatie!

Paar bekenden gesproken. Kleine Bunker van binnen gezien. Lekkere hapjes gegeten die werden uitgedeeld door een hulpvaardige jongedame! Sisser z'n superdeluze camera bestudeert en gewoon erg genoten van dit voortreffelijke vuurwerkevenement!

M'n lijst zal moeten worden uitgebreid met Manon het kanon en Goud.
Ook de vette Marja komt er waarschijnlijk bij op als ik daar nog een filmpje van heb gezien.

Weet iemand zo in welke pot het effect zit wat in de lucht gaat met een soort van silver whirl met rode kern?

Lamatje, nog niet eerder vuurwerk gefilmt? Beste tip lijkt me, haal je camera uit de autofocus stand en koop een statief :)

Laatst bewerkt:
Ik heb echt staan genieten ondanks de stevige wind en af en toe regen. Heb af en toe ff achter een stelletje met een paraplu gestaan, dat scheelde :)

Showtje was echt leuk verzorgd, jammer te horen dat dit de laatste keer was.

Naja, verstond het niet helemaal goed.. maar ik geloof dat het met de locatie te maken heeft, gemeente, natuur, etz.. etz..

MvG,
PoGo :bye:

Evelien en WTV,

Weet iemand zo in welke pot het effect zit wat in de lucht gaat met een soort van silver whirl met rode kern?

Idd, mooi..' maar geloof dat, dat er niet echt wat mee te maken heeft met de producten van Marijn.. af en toe zie je ze wel in een kleiner formaat terug in de wat grotere en duurdere potten.

MvG,

Heb hem al gevonden. 't is de Kwaaie Knaller.
Nu op wishlist Marijn: Zware Jongens, Binkie's, Vlugge Japie, Kwaaie Knaller, Goud en misschien Manon het kanon.

Idd, mooi..' maar geloof dat, dat er niet echt wat mee te maken heeft met de producten van Marijn.. af en toe zie je ze wel in een kleiner formaat terug in de wat grotere en duurdere potten.

MvG,

Lamatje, nog niet eerder vuurwerk gefilmt? Beste tip lijkt me, haal je camera uit de autofocus stand en koop een statief :)

Statief had ik niet bij me die is gejat door me schoonzus,
Is budget cameraatje heeft automatisch autofocus

Ga het morgen maar eens proberen met finepix cameratje is danwel nog slechter, alleen daar kan ik focus wel uitzetten :p

Autofocus probleem bij de camileo h20 is bekend.

hehe ik ben weer thuis gelukkig maar ben blij dat ik het niet gemist heb
wat ging er dat uur veel de lucht in zeg wauw zoveel steekt ons hele dorp nog niet eens af met oud en nieuw ook erg gave effecten gemaakt door bewegende potten enz enz dit heb ik nog nergens zo gezien ook de muziek erbij is altijd wel leuk alleen vond ik iets te veel van het goeie en leid soms ook een beetje af en de stilte soms tussen het vuurwerk duurde te lang daardoor liepen veel mensen weg erg jammer wel heel mooi vuurwerk met mooie kleuren
over de rest van dit feest was ik zeer te spreken en zoals jullie konden zien had Marijn alles uit de kast getrokken om het ons naar ons zin te maken aan alles was gedacht: eten , drinken , vloeren , muziek ,tenten , uitleg en info , enz enz
dit zie en krijg je nergens zo

voor dit alles wil ik dan ook Evelien Ruud en het het hele Witte team bedanken voor deze mooie show en de rest

ook belachelijk dat de gemeente en provincie en de buurt van zo'n mooi uurtje zo'n groot probleem maken en dat het na dit jaar daar niet meer mag onzin
natuurgebied en jacht gebied als of ze nu hun konijntjes hebben weggejaagd ?

misschien moet Marijn eerst een jacht vergunning aanvragen om te kunnen schieten lol
en weer een rede om dat kabinetje af te steken

Zo ik moest eerst even een nachtje bijkomen van het geweld hehe.

Witte heeft het wel weer weten te regelen zeg. Zoals ze al hadden aangekondigd; nog spectaculairder als vorige keer. De show was prachtig opgebouwd, een mooi letterbord erin en de fonteintjes die op een bewegende stellage stonden, nog nooit eerder gezien. Af en toe viel er een wat te lange pauze maar die paar foutjes.. laten we zeggen dat dat ruimschoots gecompenseerd is :tongue2: . Erg fijn ook dat er na de show een mooie tent klaarstond waar je een drankje kon halen (en de temperatuur daarbinnen was ook zeer aangenaam). Ook de meeting in de kantine was gezellig, weer een aantal bekende koppen gezien.

Evelien, Nensie en de andere mensen die deze avond hebben voorbereid; erg bijzonder hoever jullie weer zijn gegaan deze avond. Fijn dat de kantine weer beschikbaar was voor een meeting. Ik heb het er hartsikke naar mijn zin gehad. Bedankt voor deze onvergetelijke avond.

Gisteren ook afgereisd naar WTV in Eemnes. Was er als eerste, maar werd netjes ontvangen met een drankje.
Later kwamen er meer mensen en werd het gezellig druk.
Rond 7.45? ging de stoet richting de schietlocatie, die toch wat dichterbij was dan verwacht.
Na een rit van nog geen 2 minuten kwamen we aan bij de schietlocatie.
Het was duidelijk zichtbaar dat WTV veel tijd en moeite had gestoken in de locatie en de show.
Er was een mooie verhoging gemaakt, vanwaar we goed konden filmen.
De show zelf vond ik wat rommelig overkomen.
Dat kwam voor het grootste gedeelte door het weer denk ik. Toch ging er lekker veel de lucht in en was het weer lekker kruit snuiven.
Vond manon het kanon, de zware jongens en de cake met de silver whirl met rode kern erg goed.
Na afloop met een stel koude poten nog even terug gegaan naar witte tenten, waar ook alles weer netjes was verzorgt.
Wil hierbij dan ook witte tenten verhuur bedanken voor de moeite en tijd die zij in dit evenement hebben gestoken.
Mijn dank gaat ook uit naar pyroboy voor de rit en natuurlijk the cigarmen voor de cap.:thumbup:

Heb een paar filmpjes kunnen maken, de finale heb ik helaas niet kunnen filmen door de regen.
Intro:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Manon het Kanon
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

ADHD
+ YouTube Video

Swaffelaar
+ YouTube Video

GOUD
+ YouTube Video

Laatst bewerkt:
Een echte demo was het niet maar wel een vuurwerk belevenis om U tegen te zeggen. Met veel fantasie, durf en visie werd het publiek verrast op een feestelijke mengeling van gevarieerde levende muziek en heel veel prachtig vuurwerk. Ik haat pyromusicals maar dit lag in een andere klasse. Stel je dit gebeuren eens voor op een mooie zomeravond. Verzorging in de vorm van hapjes en drankjes kon niet beter en in de grote partytent kon achteraf nog worden gemeet met andere freaks. Enige minpunt vond ik dat het geluid van de muziek in de partytent te hard stond wat het voeren van een gesprek haast onmogelijk maakte.
Al met al een ervaring om nog jaren over na te praten en na te genieten. Felicitaties en veel dank aan Marijn.

Klein filmpje.

http://www.youtube.com/watch?v=pgEPLeRPTH4

Laatst bewerkt door een moderator:
Naar wat verhalen vorig jaar gehoord te hebben ging ik toch maar eens kijken naar de show.
Ben zelf best fan van de producten van Marijn en wij gebruiken ze ook regelmatig in de consumentenshows van Xena.

Vond dat Willem van Dream echt ze best had gedaan om iets op muziek te verzinnen en vond het ook redelijk zeker het begin.

Toch wil ik een kantekening maken.
Wat ik erg jammer vind is dat ik in de hele vuurwerkshow vele keren de zelfde producten zag langskomen.
Wat ook storend was dat er lange pauzes inzaten dat mensen dachten ( en wij ook ) dat was het en weg liepen.
Voor de rest Willem leuk gedaan.

Over de demo van gisterenavond is al heel veel geschreven.

De demo/show verliep anders dan waar ik op gerekend en gehoopt had.
Ik had liever gezien dat ze het op dezelfde manier hadden gedaan als vorig jaar.
Dus eerst een demo van de producten en dan de finaleshow.
Nu werd het programma meerdere malen onderbroken voor een muziekband.
Op zich wel gezellig, want de muziek werkt natuurlijk aanstekelijk.

Wat de nieuwe producten betreft vond ik Goud en ADHD erg goed, Vette Maja heb ik helaas gemist.

Maar toch zeker een dankwoord aan Dream Fireworks en Witte Tenten Verhuur is op zijn plaats.
Zij hebben zich enorm uitgesloofd om er een groot feest van te maken.
En daarin zijn ze zeker geslaagd.
Ik heb al met al een topavond gehad.

Back
Bovenaan