Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Openbaar vervoer:
De demo is ook met het openbaar vervoer wel te bereizen. Wil je met het OV gaan, ga dan met de trein naar station Hilversum. Neem vanaf daar de bus lijn 109 die om 16 en 46 over het uur vertrekt. Na een kwartiertje in de bus, moet je uitstappen bij halte Oude Amsterdamsestraatweg in Baarn. Vanaf daar is het drie minuten lopen naar de demolocatie, of een kwartier naar de winkel.
Let zelf op de tijden dat de bus teruggaat.
ai ik ben bang dat ik de gok niet wagen ga .
want morgen heb ik zelf ook nog het 1 en het ander te doen .
ik denk dat ik mijn zinnen op vriezeveen ga zetten
poeh .. afwisselende reacties hier.. ik wil erg graag komen voor de gezelligheid.. maar min of meer mijn vraag:
Is het de 2uur (enkel) rijden waard op het moment dat er niet geschoten zal worden?
Zoals je zelf aangeeft, je wil graag komen voor de gezelligheid. Dus zeker doen man, hartstikke gezellig bij Witte. Erg bijzonder wat deze mensen allemaal voorbereiden op een avond waar een ander bedrijf 'slechts' de producten stuk voor stuk zou afschieten. Het wordt hoe dan ook een geweldige avond!
Mocht het niet doorgaan dan rest ons een groot feest in de tent met muziek en drankjes en hapjes en een gezellig samenzijn.
Tot vanavond.!!!!