Demo Eemnes 27-11-2009

ai ik ben bang dat ik de gok niet wagen ga .
want morgen heb ik zelf ook nog het 1 en het ander te doen .
ik denk dat ik mijn zinnen op vriezeveen ga zetten

ik wil best komen vanuit spijkenisse maar uhm dan ga ik toch liefst met openbaar vervoer een keer

kan iemand mij vertellen hoe ik vanaf utrecht centraal daar moet komen!!!

Pro-Linefreak...het is wel aan te raden om een heel topic te lezen, voordat je gaat reageren. Want ik heb het je al uitlegt.

Openbaar vervoer:
De demo is ook met het openbaar vervoer wel te bereizen. Wil je met het OV gaan, ga dan met de trein naar station Hilversum. Neem vanaf daar de bus lijn 109 die om 16 en 46 over het uur vertrekt. Na een kwartiertje in de bus, moet je uitstappen bij halte Oude Amsterdamsestraatweg in Baarn. Vanaf daar is het drie minuten lopen naar de demolocatie, of een kwartier naar de winkel.
Let zelf op de tijden dat de bus teruggaat.

ai ik ben bang dat ik de gok niet wagen ga .
want morgen heb ik zelf ook nog het 1 en het ander te doen .
ik denk dat ik mijn zinnen op vriezeveen ga zetten

Joost, je laat ons nu toch niet zitten he? :wink:
In mei hebben we elkaar tot ziens in Eemnes gezegd, we rekenen op je. :p

Haha, nee, je moet het zelf bepalen natuurlijk he, kan me goed voorstellen dat je de rit er niet op gokt.

Ga er zelf vanuit dat het doorgaat, ziet er aardig uit zo, vlammen dus! :D

Weer of geen weer ik kom gewoon,altijd leuk om met vuurwerkliefhebbers te praten:)

Laatst bewerkt:
mmm

mmm

Wind ziet er uit alsof het tussen 4 en 5 in gaat zijn.. Tricky dusch!
Qua regen lijkt het al niet veel beter, maar da's tenminste geen reden om af te lasten...

checklist:
- Stormparaplu-tje mee
- Regenjas aan
- Slokje whisky bij de hand

Tot morgen!

ben er vandaag ff langs gereden en het ziet er allemaal al weer goed uit volgens mij als ze zelfs geen vuurwerk afsteken word het al een mooie show maar zo als ik het nu zie gaat het gewoon door en kunnen we gewoon lekker om 20.00 uur de eerste potten zien van Nederlands grootste consumenten vuurwerkshow en knallen we het nieuwe jaar alweer tegemoet ze hebben er al van alles aan gedaan veel vloerdelen zodat iedereen droog staat en veel tenten ook heb ik een dummy van het kabinetje gezien ziet er erg gaaf uit ook en wil ik ook zeker zelf uitproberen
ik hoop jullie straks allemaal te zien als we met ze alle passen op het veld want ik denk dat er meer als 1000 mensen gaan komen ook hoorde en las ik dat er speciale effecten komen die ze nog nooit op andere shows in Nederland hebben getoond ik kan haast niet w888 en slapen
tot zo

poeh .. afwisselende reacties hier.. ik wil erg graag komen voor de gezelligheid.. maar min of meer mijn vraag:

Is het de 2uur (enkel) rijden waard op het moment dat er niet geschoten zal worden?

poeh .. afwisselende reacties hier.. ik wil erg graag komen voor de gezelligheid.. maar min of meer mijn vraag:

Is het de 2uur (enkel) rijden waard op het moment dat er niet geschoten zal worden?

Zoals je zelf aangeeft, je wil graag komen voor de gezelligheid. Dus zeker doen man, hartstikke gezellig bij Witte. Erg bijzonder wat deze mensen allemaal voorbereiden op een avond waar een ander bedrijf 'slechts' de producten stuk voor stuk zou afschieten. Het wordt hoe dan ook een geweldige avond:bye:!

Zoals je zelf aangeeft, je wil graag komen voor de gezelligheid. Dus zeker doen man, hartstikke gezellig bij Witte. Erg bijzonder wat deze mensen allemaal voorbereiden op een avond waar een ander bedrijf 'slechts' de producten stuk voor stuk zou afschieten. Het wordt hoe dan ook een geweldige avond:bye:!

tsja leuk en aardig, maar het wordt voor mij pas een geweldige avond als ik ook zeker weet dat het doorgaat en niet voor niets anderhalf uur moet rijden. Ik geloof best dat het sowieso gezellig wordt maar daar ga ik geen 3 uur voor rijden.

Als ik nu uit het ruim kijk.
Schijnt de zon op me bolletje en het waait ook niet al te hard.

Demo of geen demo, ik kom even buurten in Eemnes.
Maar ik denk dat de demo wel doorgaat.

ik heb net naar ze gebeld en ze zijn voor 95 % zeker dat het vandaag gaat gebeuren
het weer is tot nu top en ze zijn druk aan het opbouwen
ik ben er bij

hoop jullie ook

ps ik moet er ook een uur voor rijden maar dat doe ik graag
zelfs al voor de gezelligheid en om de winkel weer te zien is ook elk jaar weer een feest

Wij gaan ook gewoon rijden, volgens windguru word er een dikke windkracht 4 verwacht( 15 knopen ) vanaf 17 knopen is het een windkracht 5.

dus het zou volgens de regels gewoon door moeten kunnen gaan.

Ik heb net nog even gebeld naar de Witte Tenten Verhuur
Op dit moment zijn er geen berichten van een afgelasting.
Echter een garantie kan er niet afgegeven worden, het wachten is op de toestemming van de provincieambtenaar die daar de hele dag rond loopt.
Helemaal zeker weet je het dus pas vanavond om 20.00 uur
We hopen natuurljk met zijn allen dat het doorgaat. De Witte TentenVerhuur zelf natuurlijk ook. Er is een megavoorbereiding aan voorafgegaan.
Mocht het niet doorgaan dan rest ons een groot feest in de tent met muziek en drankjes en hapjes en een gezellig samenzijn.

Tot vanavond.!!!!

Ik ga ook gewoon een kijkje nemen.Hier waait het stevig op het moment,maar de verwachting voor Eemnes ziet er hoopvol uit.Ik ga er maar vanuit dat het doorgaat en we wat moois te zien krijgen vanavond.

Back
Bovenaan