Demo Eemnes 27-11-2009

Leuk dat je komt, 19.00 uur is prima.
En na afloop van de demo is er ook nog gelegenheid voor na babbelen.
:bye:

Ach.. en waarschijnlijk, probeer ik weer files te vermijden die er niet zijn,, en ben ik al tegen half7 daar:p

maar dit keer wil ik niet stofzuigen :p

En ook het nababbelen doe ik weer gezellig aan mee:p .. als we dan toch ver moeten rijden en laat thuis zijn, kunne we t net zo goed meteen heel laat maken:p

Oja Fred,, als er weer een quiz is,, sluit je me dan niet buiten zoals bij Orthen? :rolleyes: :wink:

Tot dan!

Ik ben er dit jaar zeker ook weer bij ,net als voorgaande jaren,was vorig jaar een geniale demo,en de meeting was ook erg gezellig!

De demo komt steeds dichterbij! Nog iets meer dan een week en we staan te genieten van wat belooft een groot spektakel te worden!

Zo dat beloofd dus weer heel gezellig te worden!!!
Heb er net zoals in de demo van orthen veel zin in!
Tot dan:D

De voorbereiding is al in volle gang,reed er vanmiddag langs ,en de planken werden allemaal al klaargelegt voor het publiek.
Heb er zin in,tot vrijdag!

weet iemand hoe het zit met het parkeren? ik heb even op google earth gekeken waar het precies is maar ik zie daar nergens parkeergelegenheid.
Of is dat ook gewoon op één van die weilanden daar?

Parkeren is langs de weg in de berm, maar beste is de straat van de Witte Tenten te pakken, is het veelal verhard, gewoon half in de berm en klaar. :D

Nog even wat info over de locatie.

Het schietterrein is een weiland op loopafstand van de winkel van Witte Tenten. Voor een kaartje, klik hier! Het bovenste punt is de winkel, het onderste punt de ingang tot de demolocatie. Zoals je ziet, ligt het op 800 meter afstand. Parkeren is het best langs de gehele gemarkeerde route.

Openbaar vervoer:
De demo is ook met het openbaar vervoer wel te bereizen. Wil je met het OV gaan, ga dan met de trein naar station Hilversum. Neem vanaf daar de bus lijn 109 die om 16 en 46 over het uur vertrekt. Na een kwartiertje in de bus, moet je uitstappen bij halte Oude Amsterdamsestraatweg in Baarn. Vanaf daar is het drie minuten lopen naar de demolocatie, of een kwartier naar de winkel.
Let zelf op de tijden dat de bus teruggaat.

Hallo vuurwerkliefhebbers van Nederland, hier een berichtje van Marijn vuurwerk

We zijn inmiddels al maanden bezig om van deze vuurwerkshow iets geweldigs te maken.
Willem de Boer van Dreamfireworks, helpt ons hiermee, en ik kan jullie vertellen hij gaat helemaal los.
Maar ja, het weer he' daar wil ik jullie toch een beetje van op de hoogte houden.
Ik zie namelijk dat veel van jullie van heel ver moeten komen, en als je voor niets komt zou ik dat erg vervellend vinden.
Daarom hou deze site goed in de gaten, want zoals het er nu uitziet gaan we vrijdag 27 november 09 niet schieten, wel hebben we nog een tweede vergunning en wel voor 29 novermber 2009 maar ook dat ziet er niet al te goed uit.
Maar goed voorals nog blijven we doorgaan met de voorbereidingen, en houden we de moet er in, en dan kan ik maar een ding zeggen, we hebben er hier allemaal zo ongeloofelijk veel zin in, niet normaal!!!

We duimen dus voor goed weer,en uiteraard zijn jullie welkom voor de show in onze kantine en dan hoop ik jullie allemaal te zien, na de demo, waar we met ze allen kunnen proosten op het goede gevoel wat vuurwerk bij mensen naar bovenbrengt.
Want dat is ons tema voor de avond, niet zeuren niet zeiken, maar knallen!!!!

Evelientje toch, tuurlijk gaan 'we' vrijdag schieten, ik zit er niet voor niets al maanden naar uit te kijken. Gekke meid, ons een beetje in de rats laten zitten.

Uiteraad ben ik er ook weer :) enne magnolia dit keer niet weer 3 uur tevroeg komen he :)

Enne Evelien Als jullie niet gaan schieten doe ik het wel :p

Uiteraad ben ik er ook weer :) enne magnolia dit keer niet weer 3 uur tevroeg komen he :)

Enne Evelien Als jullie niet gaan schieten doe ik het wel :p

ja daaag ik wou op tijd zijn want te laat komen omdat je het maar niet vinden kan is echt :frusty:
en bovendien men navigatie had broblemen met het vinden van de juiste locatie . ik werd iedere keer weer de snel weg op gestuurdt en zelf bijna nog in de file komen te staan :mad:
die 3 uur te vroeg was voor zorg want je weet nooit wat er kan gebeuren onderweg :wink:

weetje wat je krijgt een voorbeeld wat echt gebeurt is
demo milheeze heen weg ging redelijk goed omdat ik zoeken moest had ik de meeting gemist maar voor de show was ik precies op tijd .:)
oke show afelopen naar huis dan maar .
je zou zeggen de zelfde weg terug maar dat ging niet alles lach toen open gebroken . oke ik de navigatie in geslelt op thuis .
dan zou je denken dat je snel op de snelweg uit zou komen .
maar nee ik kwam midden in een aardappel veld uit . :bonk:
aan dat onverharde weggetje lagen aan weers kanten sloten ik moest echt heel voorzichtig keren ander lag ik er in .
het weggetje zelf was ook best drassig het had niet veel gescheelt en ik had mogen spitten .
maar goed uit eindelijk dat ding de nek omgedraait en het zelf maar uitgezocht . gelukkig kwam ik toen wel thuis :bonk:

Laatst bewerkt:
Tsja, die wind hè...deze hele week is er veel wind, kracht 5 tot 6. Met de regen zal het wel meevallen denk ik. Maar die wind...ook voor vrijdag geven ze nog 9 m/s wind, hoewel het ietsje minder lijkt te worden dan woensdag en donderdag.

Ach, het gaat vast gewoon door! :blink:

Back
Bovenaan