Hallo vuurwerkliefhebbers van Nederland, hier een berichtje van Marijn vuurwerk
We zijn inmiddels al maanden bezig om van deze vuurwerkshow iets geweldigs te maken.
Willem de Boer van Dreamfireworks, helpt ons hiermee, en ik kan jullie vertellen hij gaat helemaal los.
Maar ja, het weer he' daar wil ik jullie toch een beetje van op de hoogte houden.
Ik zie namelijk dat veel van jullie van heel ver moeten komen, en als je voor niets komt zou ik dat erg vervellend vinden.
Daarom hou deze site goed in de gaten, want zoals het er nu uitziet gaan we vrijdag 27 november 09 niet schieten, wel hebben we nog een tweede vergunning en wel voor 29 novermber 2009 maar ook dat ziet er niet al te goed uit.
Maar goed voorals nog blijven we doorgaan met de voorbereidingen, en houden we de moet er in, en dan kan ik maar een ding zeggen, we hebben er hier allemaal zo ongeloofelijk veel zin in, niet normaal!!!
We duimen dus voor goed weer,en uiteraard zijn jullie welkom voor de show in onze kantine en dan hoop ik jullie allemaal te zien, na de demo, waar we met ze allen kunnen proosten op het goede gevoel wat vuurwerk bij mensen naar bovenbrengt.
Want dat is ons tema voor de avond, niet zeuren niet zeiken, maar knallen!!!!