Demo 09-12-2007 Rijswijk

Ik medl me ook af :cry: Di Resta had meetse geregeld en ja het is groote afstand me ouder laten me ook niet allen ben nog maar 14 dus:shocked:

Zo, de demo zit erop. 5 kwartier lang van alles voorbij zien komen. Hele mooie cakes van de Magnum collectie, maar ook een zootje bagger van Jorge (alleen de jw123 leek ergens op).Naast de bekende toppers van vorig jaar, vond ik de Panter, Singapore Stardust, Zensation Box, Full Blast en Vancouver Shootingstars absolute musthaves.

Ik miste helaas de eerste 15 cakes ofzo, maar wat ik zag was over het algemeen wel goed. De producten van Wolff, B&W en Hardix sprongen er voor mij boven uit. Magnum is ook een verrassende serie, alleen de prijzen voor de producten liggen op hetzelfde niveau als bij Diamond, te hoog helaas.

Jorge vond ik wel aardig, heb niet het idee dat er miskopen bij zitten. En eerlijk is eerlijk, Broekhoff heeft met veel falling leaves een goede zet gedaan. Evenals de Never Ending van Beko, ook een juweeltje.

Diamond en Lesli stelden beiden teleur, producten niet goed uitgevoerd, te snel voorbij en te hoge prijzen. Vooral de Eyecatcher is beschamend.

Zo, de demo zit erop. 5 kwartier lang van alles voorbij zien komen. Hele mooie cakes van de Magnum collectie, maar ook een zootje bagger van Jorge (alleen de jw123 leek ergens op).Naast de bekende toppers van vorig jaar, vond ik de Panter, Singapore Stardust, Zensation Box, Full Blast en Vancouver Shootingstars absolute musthaves.

Het blijft leuk om ieders mening te lezen. Gelukkig blijft smaak iets persoonlijks!
Maar ik moet zeggen dat ook ik vond dat het materiaal van Jorge niet echt opviel tussen al dit geweld. Waarbij wel aangetekend moet worden dat alleen de goedkopere cakes van Jorge geshowd werden, en geen enkele shape-batterij. En alle getoonde fluitbakken bijvoorbeeld haalden het echt niet bij die van Jorge.

De voorkeur van Shinji kan ik deels goed begrijpen. Ook bij mij scoorden de Panter, Singapore Stardust en Zensation Box hoog, maar de Full Blast en Vancouver Shooting Stars dus niet. Daarvoor in de plaats staan bij mij de Camuro King, de Outblast en de Blue Voodoo, en Share the Flare vanwege het fantastische tempo waarin dit blok schiet. En in de Magnum Serie zitten een paar aardige blokken, maar het merendeel vind ik persoonlijk dus absoluut de hoge prijs niet waard.

Sowieso blijf ik een voorkeur houden voor de minder dure jongens. Ik blijf kennelijk op en top een "'Ollander", en daarbij kan ik moeilijk kiezen. Zo knoop ik nog steeds liever drie Concerto Rosso's aan elkaar dan dat ik één Eagle van Diamond afschiet, om maar een vergelijking te maken. Prijstechnisch praat je dan over hetzelfde bedrag.
Voor mij was daarom de winnaar van de avond de Extreme Salute. Ik had sterk de indruk dat ie dit jaar nog harder knalt dan vorig jaar, en bovendien hele brede boeketten de lucht in slingert. Echt een absolute topper. Ik moet er niet aan denken wat er gebeurt als ik er hier drie tegelijk van, in W-shape, bij mij voor in de straat zou zetten. Of misschien, stiekum,...?
Verder vielen mij in positieve zin de Purple Tail van Brilliant op, en de El Nino van New Spirit. Relatief goedkoop, maar met super prijs/kwaliteitsverhouding. Van de eerste wist ik dat; van de tweede was dit een aangename verrassing.
En tot slot, voor alle twijfelaars na gisteren in Naarden: de Ceasar van Dynasty is zijn geld absoluut waard, hoor.

Ik vond de demo gister ook erg geslaagd. De weergoden waren ons blijkbaar goed gezind want de demo verliep bijna helemaal droog. Er werden netjes schietlijsten uitgedeeld, alleen moest je het zelf wel goed bijhouden want de omroeper was niet altijd goed te verstaan. De meest linkse schieter stond af en toe wel een beetje te slapen had ik het idee omdat er van die kant een paar keer een pot miste.

De producten zelf vond ik heel wisselend in kwaliteit. Er zaten toppers tussen ( gek genoeg waren dat vaak de goedkopere potten ) maar ook potten waar ik bijna verdrietig van werd. Zelf vond ik de Zena NL collectie erg goed met de Thunderking, Share the Flare en de AVP pot. Skyline had ik nog nooit wat van gezien ( is hier nergens te krijgen ) maar dat merk viel me ook absoluut niet tegen. Jorge vond ik niet bijzonder, ook niet echt slecht ofzo maar er zat in ieder geval niets bij dat er echt uit sprong. Diamond had geloof ik 1 goede pot ertussen zitten en voor de rest was dat ook niet best allemaal. Enkele potten die ik naar aanleiding van de demo wel zeker ga aanschaffen zijn de Extreme Salute, Sky Symphony van Skyline en de El Nino van New Spirit. De duurdere 500 grammers laat ik lekker staan..

Het finaleshowtje was ook best aardig, ik had gehoopt dat de Sky Screamers nog een keer voorbij kwam maar dat zat er niet in helaas. :D Na afloop zijn we met z'n allen nog even de Burger King in gedoken, zeer gezellig :D

Al met al zeker complimenten voor de Rijswijkse Vuurwerkhal voor deze demo want het was echt goed geregeld allemaal. Klasse, zulke demo's zie ik graag.

Laatst bewerkt:
zeker geweldige demo was dit :D heb er erg van genoten leuk je is te zien , Apollo , Thunderboy en alle andere freaks ! heb gelijk ook een dvdtje van Pieter gekocht :) ik ben nu bezig met de filmpjes op de pc zetten... de slechtste pot vond ik toch echt De Ey cahther wat een bager pot is dit. julie zulen zo wel het filmpje zien.:rolleyes:

Groeten Ryan . het was top !

Laatst bewerkt:
zeker geweldige demo was dit :D heb er erg van genoten leuk je is te zien , Apollo , Thunder boy en alle andere freaks ! heb gelijk ook een dvdtje van PIeter gekocht :) ik ben nu bezig met de filmpjes op de pc zetten... de slechtste pot vond ik toch echt De Ey cahther wat een bager pot is dit. julie zulen zo wel het filmpje zien.:rolleyes:

Groeten Ryan . het was top !

Jouw ABN is trouwens ook bagger (bager) hoor ?

Cheers
mek

ik ben zelf minimaal 2,5 uur onderweg en ik meld me ook niet af?
en de demo is in bebouwde kom dus het kan zijn dat wind iets minder krachtiger is

maar ja jij vindt 2 uur reizen overbodig voor demo? ok is toch goed ;)

ik ga zowieso wel :) ook al 2,5 uur reizen (maakt me niet uit)

haha

nou prima toch??? snap de post niet erg maar fijn dat je het goed vind..
ik vind het dan ook goed dat jij 2,5 uur moet reizen :p

Ik hoop dat jullie allemaal genoten hebben van de show.
Door de regen zijn er toch nog 34 cakes niet geschoten waarvan er 25 in de finale stonden oa. sky screamers.:cry:

De Speaker, ik dus, heeft wel zijn best gedaan maar volgend jaar sta ik ook aan de overkant tussen het publiek. Omdat ik vlak bij een paar speakers stond had ik het idee dat het goed overkwam.
Gelukkig kwamen jullie voor het vuurwerk en niet voor mij :bye:

Hey Frits, nog bedankt voor de demo enne heb je dat vertragingslont al uit de Wellington Astroids gehaald.:wink: Wat een vervelend langdurig potje is dat zeg.

Back
Bovenaan