Demo 09-12-2007 Rijswijk

Ik ben gisteren nog langs de afsteeklokatie gereden, het zal ongeveer 10 minuten lopen zijn vanaf station Rijswijk. Mocht het niet geschoten worden tussen stadhuis en schouwburg, dan kan er wellicht geschoten worden om de hoek op een parkeerplaats. Die schijnt volgens mijn schoonfamilie ook afgezet te worden, wellicht een extra herkenningspunt dus.

Dan hoop ik Fred eindelijk eens te ontmoeten! :p, Damian vroeg of ik ook heen ging, wist niet echt dat dit was maar het is nog een uur met de trein echt balen. Maar dit gaat nog zeker even in de overleg, count me in guys!

Dan hoop ik Fred eindelijk eens te ontmoeten! :p, Damian vroeg of ik ook heen ging, wist niet echt dat dit was maar het is nog een uur met de trein echt balen. Maar dit gaat nog zeker even in de overleg, count me in guys!

Ik zou het inderdaad heel leuk vinden om elkaar en andere freaks te ontmoeten. Soort van mini-meeting.
Ik ga er 100% zeker naar toe. Komt van mijn kant niets tussen.
De demo begint vroeg, dus kan je ook makkelijker terug met OV.
En de schietplek is dicht bij het station. (dank Danny)

:bye:

yep same here damanius vroeg ook aan mij of ik daar aan wezig zal zijn.. ook ik reis 9 december af naar rijswijk..

Haha laggen! Allemaal bekenden van het forum dus? Ik herken er vast wel een paar maar uhhh niet allemaal haha. Heb de jongens in het oranje wel een keer met Chinees Nieuwjaar gezien maare had mn bek niet opengetrokken :rolleyes:, misschien wel leuk als we daar met een groepje gaan staan.

Je kan toch afspreken op station van Rijswijk of iets dergelijks, zo moeilijk zal zoiets organiseren niet zijn. Dan hoef je bij de show niet meer naar elkaar te zoeken en zijn de freaks makkelijker te onderscheiden van het normale publiek dan bij de show zelf.

mensen die 100% zeker gaan zijn : moontan , kruitsnuiver , mantronix , mattenfreak , red baron , arjan , gurby , di resta , alexy , shinji , pyromaniac , tunit , aap 007 , thundering in tha sky , sisser , appollo , stino , mek , ik .

er zijn nog heel veel mensen die twijfelen , dus er zullen vast wel meer mensen komen als er hierboven staan .

Laatst bewerkt:
hallo mensen van het goede vuurwerkleven.

Ik zal kijken of ik kan komen, maar ik moet weten waar het precies is. Ik zal in mijn eentje moeten komen en ook nog eens vervoer moeten hebben. Wasabi kan nl. niet. Dus....

Ik heb overigens mijn eerste vuurwerkfolder binnen! :P

Laatst bewerkt:
ik had van jou toch wel wat beters verwacht .

advies : kijk 'n paar post boven je , daar vindt je waar het is , en wat er geschoten wordt .

in tussen heeft rollende baba al z'n post geedit , en is er dus niks meer aan de hand .

Laatst bewerkt:
Ik zou het inderdaad heel leuk vinden om elkaar en andere freaks te ontmoeten. Soort van mini-meeting.
Ik ga er 100% zeker naar toe. Komt van mijn kant niets tussen.
De demo begint vroeg, dus kan je ook makkelijker terug met OV.
En de schietplek is dicht bij het station. (dank Danny)

:bye:

Mooi Fred....de 2 opa's zien elkaar dan ook weer!!. Gezellie man !!
See you !!
Cheers:p
Mek

Mocht het het niet geschoten worden tussen stadhuis en schouwburg, dan kan er wellicht geschoten worden om de hoek op een parkeerplaats. Die schijnt volgens mijn schoonfamilie ook afgezet te worden, wellicht een extra herkenningspunt dus.

Als er niet geschoten wordt tussen de Rijswijkse Schouwburg en het oude stadhuis dan komt dat door het weer ( te harde wind of extreme regen/sneeuw ) en dan wordt er zeker niet vanaf een parkeerplaats geschoten die wij vanwege het sluipverkeer moeten afzetten.

mensen die 100% zeker gaan zijn : moontan , kruitsnuiver , mantronix , mattenfreak , gurby , Di Resta, shinji , aap 007 , mek , ik .

mensen die proberen te komen zijn : red baron , jupilerfreak , rollende baba , thundering in tha sky .

Update! :D

Sorry hoor maar om daar even eerlijk om te zijn dat vind ik echt vet sneu. Ik ken vrienden die nemen allemaal drank mee naar Amsterdam als het Koningingendag is. Dat vind ik echt sneu. Koop gewoon lekker daar drinken, dat scheelt slepen, en geen gezeik met o het is warm of er zit geen prik meer in. Ga dan gewoon wat harder werken of kijk mama wat liever aan. Voor de meeste mensen is bier trouwens geen optie omdat ze nog moeten rijden. Al denk ik wel dat er veel mensen met het OV komen.

En als je meeneemt: Heineken. En aan een 6pack heb je voor mij al niet genoeg haha.

Laatst bewerkt:
ja , was inderdaad bedoelt als grapje , maar toch super funny om te zien dat jullie er ook echt serieus op reageren .

Back
Bovenaan