Demo 09-12-2007 Rijswijk

Zo, de demo zit erop. 5 kwartier lang van alles voorbij zien komen. Hele mooie cakes van de Magnum collectie, maar ook een zootje bagger van Jorge (alleen de jw123 leek ergens op).Naast de bekende toppers van vorig jaar, vond ik de Panter, Singapore Stardust, Zensation Box, Full Blast en Vancouver Shootingstars absolute musthaves.

Ik heb jouw post 2x ,nee 3x goed gelezen.
In vind het onbegrijpelijk dat jij de cakes van Jorge een zootje bagger vind.
De burst van Jorge is niet geweldig , maar het kleurenpallet is des te beter !!
Volgens mij ben jij niet bij de Demo in Zeewolde geweest.
Vergeet niet dat alleen cakes uit het goedkopere segment geschoten zijn in Rijswijk(al eerder vermeld).
Ik heb de JW165 life gezien .......wat een blok is dat zeg !!!!!.
Jorge cakes zijn voor mij kwa prijs/ kwaliteitsverhouding gelijkwaardig
aan Dynasty .
Ik vond trouwens de Magnum serie vrij matig .
Cheers:D
Mek

Ach, ik heb nu eenmaal een aparte smaak, denk ik. Maar dat van de Jorge potten meen ik wel. Ik vind het namelijk prima als er een nieuw merk op de markt komt met spectaculair goedkope spullen, maar dan moet het wel aan bepaalde maatstaven voldoen. Zo vind ik het noodzakelijk, dat een cake betrouwbaar is. Nu, ik kan je vertellen dat een van de schieters van gisteravond nog sterretjes ziet van de veel te laag knallende effecten. Ik ben echt bang dat er met dit spul op oudejaarsavond gewonden gaan vallen. Ik vind ook dat de potten veel van hetzelfde zijn, heb je er 1 gezien weet je wat de rest is. Je hebt overigens gelijk dat ik de duurdere potten nog niet gezien heb.
Nu even over de Magnum collectie, ik zeg niet dat de hele collectie goed is, want Wellington Astroids, Brisbane red clouds, Stockholm Zenith en die fluitpot, zijn werkelijk niets aan, maar de cakes met grotere kruitinhoud per tube vond ik een lust voor het oog. Zo zit er in de Vancouver Shooting stars een kleurencombinatie van groen en oranje, die pijn aan je ogen doet, zo fout, maar ook weer zo apart, dat het helemaal mijn ding is. Ook die blinkende gouden sterren, bij de San Diego heb ik in Nederland nog nooit gezien.

De Speaker, ik dus, heeft wel zijn best gedaan maar volgend jaar sta ik ook aan de overkant tussen het publiek. Omdat ik vlak bij een paar speakers stond had ik het idee dat het goed overkwam.
Gelukkig kwamen jullie voor het vuurwerk en niet voor mij :bye:

Waar ik stond (precies recht voor het midden) was je goed te volgen, hoor Frits!
Behalve voor de demo zelf derhalve ook bedankt voor je gespeaker.
Het was super!

En ik hoop dat je maar veel Eyecatchers mag verkopen!

(Maar ergens betwijfel ik dat dat gaat gebeuren. Gek hé? Ik sla in ieder geval effe over...)

Bedankt voor alle op&afbouwende kritiek, wij willen het steeds mooier en beter doen en dat kan niet zonder commentaar van andere liefhebbers.

Ik vind zelf de goedkope Jorge cakes, voor mensen die voor weinig geld een vrij lang durende cake met een redelijke uitwerking willen absoluut de moeite waard.

De grote cakes van Jorge waren op het moment dat wij de Jorge artikelen gingen testen nog niet binnen dus te laat om nog in het assortiment op te nemen.

De 1.20 meter lange eye...... heb ik genomen omdat hij extreem van maat is er altijd mensen zijn die zeggen, geef mij maar de grootste cake die je hebt en die ze krijgen dan.
De prijs van dit artikel wordt bepaald door de maat ( transportkosten )en de opbouw van dit artikel en niet door de uitwerking en de kruitinhoud.

En geloof me die dingen zijn dadelijk gewoon nergens meer te krijgen!! :bye:
( uitverkocht )

Ryan, hij doet het bij mij nu ook. Thanks.
Camuro King blijft een klasse apart.
Ik vind de Eye catcher daareentegen pulp, rotzooi.

Scala op opening Zeeheldenplein in Oostende, 30-06-2012 ???

Staat denk ik verkeerd in de kalender? En dit topic staat er bij.. niet helemaal goed denk ik? :-)

Klopt. Dit is niet helemaal goed gegaan...:sad:
Datum was 30-06 en ingevoerd was 30-07. Helaas dus al geweest.
Ik heb de link gewijzigd.

Back
Bovenaan