Delicious Thunder

Geen idee welke batch dit was maar zoals je ziet was de finale versie lekker rap per salvo's en de normale versie ging erg traag. Je kon daar ook goed bij merken dat de ene knal beter ging dan de ander. Geen dikke beukers zoals we vroeger bij de salute cakes gewend waren maar het zijn wel leuke saluutjes zo. Het wordt niet afgekeurd op de knal zeg maar haha.

 
Laatst bewerkt:
Heb spijt dat ik er 30 euro aan heb uitgegeven na ze live en op filmpje heb gezien. Laatste keer dat ik ze schoot waren ze zo wreed hard dat iedereen verbaasd stond. Nou maar hopen op een oude batch geleverd te krijgen :sad:
 
Heb spijt dat ik er 30 euro aan heb uitgegeven na ze live en op filmpje heb gezien. Laatste keer dat ik ze schoot waren ze zo wreed hard dat iedereen verbaasd stond. Nou maar hopen op een oude batch geleverd te krijgen :sad:
Die oude batch was vorig jaar al op bij de importeur.
 
Bevestiging gekregen dat ze deze set 3 keer hebben geschoten gisteren bij Quartel Vuurwerk en allemaal 2023 batch
 
Geen idee welke batch dit was maar zoals je ziet was de finale versie lekker rap per salvo's en de normale versie ging erg traag. Je kon daar ook goed bij merken dat de ene knal beter ging dan de ander. Geen dikke beukers zoals we vroeger bij de salute cakes gewend waren maar het zijn wel leuke saluutjes zo. Het wordt niet afgekeurd op de knal zeg maar haha.


Wat ik hier al zei, waren leuke 'flash' knallen maar geen dikke 20mm salutes die we kennen van vroeger. De burst van ( gekooide ) siercakes gaan harder. Er zat ook verschil in per bombette. Zacht was het niet en voor €30 of minder in de freakactie of misschien per karton kan je wel een lekkere ramfinale schieten. Ik ken de oude batches overigens niet, die zijn volgens Torr wel beter geweest.
 
Ik kan echt de batch niet vinden, heb me gek gezocht naar een jaartal, maar nopes.
 
Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan