Dus normale is shot voor shot en finale salvo's tegenwoordig? En een setje standaard beiden? Karton half om half?
Ik had een karton en daar zaten 8x normale en 8x finale editie. De normale klapte het hardst.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dus normale is shot voor shot en finale salvo's tegenwoordig? En een setje standaard beiden? Karton half om half?
Deze salute cake zou een slappe burst hebben en niet zoveer voorstellen, nou ik was erg tevreden over deze batch. Knalde er echt goed op, harde burst en veel schoten. En dat voor zo'n scherpe prijs, ik vind ze echt prima prijs-kwaliteit hebben en de beste NL salute I-cakes die ik afgelopen jaar had. Dit jaar weer 2 setjes besteld.
Bedankt voor het delen van de film. De burst komt erg goed over zeg. En dit was de 2019 batch? Ook deze dan meer weer eens noteren op het wensenlijstje, best een leuk artikel om, om 18:00 uur mee te beginnen denk ik.
Bedankt voor het delen van de film. De burst komt erg goed over zeg. En dit was de 2019 batch? Ook deze dan meer weer eens noteren op het wensenlijstje, best een leuk artikel om, om 18:00 uur mee te beginnen denk ik.
Had ook een karton besteld 8 om 8. Lekkere klappen verwerkt in mijn finale vanaf 18:35 de normale versie en vanaf 19:23 de finale versie!!
Blijft een lekkere cake, dit jaar ook weer 2 setjes. Hoe weet je eigenlijk welke batch je hebt? Heb op geen van mijn rubro of vuurwerkmania cakes batchdata zien staan, alleen op de omdoos van de compounds.