Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
2023 batch heeft papieren bovenkant ipv rode plastic.Ik kan echt de batch niet vinden, heb me gek gezocht naar een jaartal, maar nopes.
2023 batch heeft papieren bovenkant ipv rode plastic.
Worden de finale versie en de normale in een apart karton geleverd of zitten die er beiden in?
De Batches die wij hebben gehad, hadden geen reservelont.Klopt het dat deze geen reservelont hebben?
Die zaten volgens mij erbij.Worden de finale versie en de normale in een apart karton geleverd of zitten die er beiden in?
Thanks! Dacht ik al te zien op jouw tafelDe Batches die wij hebben gehad, hadden geen reservelont.
Enkele jaren geleden was een karton half om half verdeeld.Worden de finale versie en de normale in een apart karton geleverd of zitten die er beiden in?
Hetzelfde vorig jaar!Enkele jaren geleden was een karton half om half verdeeld.
Van afgelopen 2 jaar durf ik het niet met zekerheid te zeggen.
Normaliter één normale en één finale editie.Heb deze knal cake dit jaar voor het eerst met een 1+1 gratis deal. Erg benieuwd.
Weten de freaks of je dan de “normale” krijgt en de “finale edition”? Of gewoon twee normale?
Ik kreeg afgelopen jaren juist gewoon twee keer de normale editie. Finale editie nooit gezien...Heb deze knal cake dit jaar voor het eerst met een 1+1 gratis deal. Erg benieuwd.
Weten de freaks of je dan de “normale” krijgt en de “finale edition”? Of gewoon twee normal