Delicious Thunder

Hoe was dit live? Duidelijk verschil tussen de 2? De strong salute nog nooit gehad, delicious Thunder wel vaak. Delicious Thunder knalde altijd prima, benieuwd hoe de strong salute is dan.

Zo zonde dat de nieuwe versie van de Delicious Thunder slomer is geworden. Tenminste, nu krijg je een slome Delicious thunder en een finale edition. Die finale edition is ongeveer even snel als de gewone versie van 2018.

Hoe was dit live? Duidelijk verschil tussen de 2? De strong salute nog nooit gehad, delicious Thunder wel vaak. Delicious Thunder knalde altijd prima, benieuwd hoe de strong salute is dan.

Beide gewoon prima knalcakes voor Nederlandse begrippen :) Alleen had de knetter niet gehoeven van mij bij de strong salute

3 jaar terug zaten bij mij veel ploffers tussen helaas, niet bij 1 cake maar bij meerdere.
Die ploffen gingen ook een heel stuk hoger dan die wel hard knalde.

Hij knalde inderdaad mooi. (Als deze volgend jaar gekeurd wordt, zal hij wel afgekeurd worden op "te weinig kleur"). Ik kan me volgens mij nog herinneren dat deze cakes 10 jaar geleden ofzo in salvo's van 6 shots waren. Dat vond ik het mooiste tempo.

Dat is die ook nogsteeds. De normale schiet in salvo's van 6 en de final edition schiet all at once. Deze dingen zijn bijna overal 1+1 te koop en dan hoor je beide versies te krijgen

Ik had de 1+1. Maar de eerste cake schoot heel rustig een voor een, geen salvo's van 6. De finale cake schoot ook een voor een, maar dit dan op een iets hoger tempo.

Heel misschien vergis ik mij met het all at once gedeelte maar ik weet wel zeker dat ik 2 versies had waarvan geen van beide een voor een schoot en de finale editie ging een stuk sneller

Zemmer wat jij zegt klopt, echter doel je wel op de eerdere batches. de latere batches zijn aangepast om het risico op afkeur te verkleinen... dit is een van de best lopende producten van Rubro namelijk...
latere batches schoot de normale 1 voor 1 en de finale 6 om 6...
weer later de finaleversie 1 voor 1 in hoger tempo zo te lezen... ik heb hem zelf niet geschoten dit jaar...

Heb er maar 2 van de 12 geschoten dit jaar, en die schoten allemaal 1 voor 1. Geen salvo's en ook geen finale of iets dergelijks.

Oh dan had ik dus geluk dat ik geen nieuwe batch kreeg. Wel jammer want die snelheid is waar ik ze voor koop elk jaar

Weet iemand wat er met de Delicious Thunder is gebeurd. Hij gaat niet meer zo hard als jaren geleden.

Kan iemand mij vertellen wat de hardste NL knalcake is?

Dit was inderdaad zeer teleurstellend! Ben blij dat ik maar één setje had.

Normale cake, inderdaad rustig 1 voor 1
Finale cake, salvo's van 6

Knal was veel minder dan aantal jaar terug.

Back
Bovenaan