De laatste keer..

Kabinetje is gevallen, eerst dat ff afwachten en dan speculeren.alles word volgens mij bevroren,net als die huur bevriezing enzo.misschien ook wel met het vuurwerkverbod?nog ff een jaartje of 2 extra zou top zijn

Als het dit jaar de laatste keer zal zijn, ga ik er uit met een knal.
Maar hoe weet ik nog niet precies, ik denk aan een grote compound met een finale van een combinatie, knalcakes en fluiters.

Ideeën zijn welkom
Dikke crackling fluit en salutes,om precies 2 uur aansteken en zorgen dat hij een paar minuten doorgaat👌

• Like
Waarderingen: BENZ
Als het dit jaar de laatste keer zal zijn, ga ik er uit met een knal.
Maar hoe weet ik nog niet precies, ik denk aan een grote compound met een finale van een combinatie, knalcakes en fluiters.

Ideeën zijn welkom
Txb 265, rebel 2.0 ,paar terramoto,'s erbij, alles uiteraard in meervoud én strak gekoppeld met het juiste lont, kom je al een aardig eind in de richting 😃 ,goede rap geschoten 30mm beukers ervoor minmaal per 2 en tadaa finale 🤜👏 ,dikke waaier hoort er naar mijn idee eigenlijk altijd wel tussen 👍,ps rotp kan natuurlijk ook he voor de rauwe fluiters

Kabinetje is gevallen, eerst dat ff afwachten en dan speculeren.alles word volgens mij bevroren,net als die huur bevriezing enzo.misschien ook wel met het vuurwerkverbod?nog ff een jaartje of 2 extra zou top zijn
Ik ga ervan uit dat dit het laatste jaar is, dan kan het eigenlijk alleen maar meevallen. Of op een of andere manier verbieden ze het al van dit jaar, wat me sterk lijkt met de huidige situatie.

300 of 400 Total display box (of beide) aan hoofd en reserve lonten tegelijk.

Chaos verzekerd
Ik twijfel erg of ik mijn geld moet uitgeven aan chaos of bijvoorbeeld aan een Great Wall van Riakeo.

Zie ook compounds met 800 schoten voor 350 euro maar daar koop je ook een Great Wall voor.

Voor mij persoonlijk voelt het niet als de laatste keer.

Laatste jaren eigenlijk steevast uit België en Duitsland de collectie verkregen.

Het plezier vooraf ervaarde ik al minder, vanwege media en gezeik omtrent een verbod. Wel heb ik gemerkt dat tijdens een verbod (zie Corona) iedereen er lak aan heeft.

Zorgen maken doe ik niet, en de voorpret was voor mij persoonlijk al een paar jaar dood aan het gaan.

Het helpt ook niet mee dat bijna alle merken in kwaliteit gedaald zijn, afgelopen jaren enkel Magnum gehaald in NL. En dan heb ik het nog niet over afkeur gezeik....

Allemaal geen last van als je elders (lees buitenland) haalt, en je bent verzekerd van goede kwaliteit.

Tot zover mijn ongevraagde mening :).

Voor mij persoonlijk voelt het niet als de laatste keer.

Laatste jaren eigenlijk steevast uit België en Duitsland de collectie verkregen.

Het plezier vooraf ervaarde ik al minder, vanwege media en gezeik omtrent een verbod. Wel heb ik gemerkt dat tijdens een verbod (zie Corona) iedereen er lak aan heeft.

Zorgen maken doe ik niet, en de voorpret was voor mij persoonlijk al een paar jaar dood aan het gaan.

Het helpt ook niet mee dat bijna alle merken in kwaliteit gedaald zijn, afgelopen jaren enkel Magnum gehaald in NL. En dan heb ik het nog niet over afkeur gezeik....

Allemaal geen last van als je elders (lees buitenland) haalt, en je bent verzekerd van goede kwaliteit.

Tot zover mijn ongevraagde mening :).
snap je deels, maar de kwaliteit in Nederland is juist erg goed de laatste jaren. op een uitschieter daar gelaten uiteraard.

Mijn voorkeur is dan weer chaos. Bij harde wind blijft chaos namelijk chaos, sierlijkheid kan compleet vernaggeld worden
Dat klopt helemaal, je bent totaal overgeleverd aan de weergoden...

Vind het persoonlijk ook belachelijk dat er ongeacht de situatie op oudjaar er op DAT moment afgestoken moet worden. Komt de veiligheid ook niet ten goede.

Back
Bovenaan