Van uitgaande dat dit het laatste jaar is waarbij we mogen genieten van consumentenvuurwerk ga ik een "

final feestje

" neerzetten.
Waarbij ik doorgaans een budget heb van +-1k zal het nu +-1.5 k worden waarbij kwaliteit de voorkeur geniet boven aantallen.
Dus dikke compounds stuk of 6 om 00:00uur
(Willow Mayhem, Ocean of lights, Elegance, Extraordinary, 2x Royal Match samen met paar Cairo cracklings).
Om vervolgens om exact 01:55uur voor de haters lelijke fluitbakken en knalcakes te ontsteken.
In de vooravond losse cakes en fontijnen en genieten van de vuurton, drankje en familie.
Het laatste jaar waarbij we nog 1x op zoek mogen naar de parels voor een zo aantrekkelijk mogelijke prijs (voorpret), echter nu mag het meer kosten.
De winkeliers zullen denk ik top gaan verkopen, ik verwacht ruim 200 miljoen omzet de orders zijn nu al bij winkeliers fors groter en meer dan andere jaren.
Heel veel extra ingekocht is er niet of er moet een teruglever optie worden afgesproken doorgaans niet het geval.
Ik verwacht dan ook beste leegverkopen.
Nu hopen op goed weer

alstublieft na die KUT-wind van afgelopen jaar.
Bij een verbod is de lol er voor mij af m.b.t afsteken vuurwerk in de straat, de verrader slaapt nooit en geen zin in terecht gezeik van de buurman want tja tis immers verboden.
Wel denk ik dat vanaf mijn fietsje ga strooien met

puur voor de haters, puur voor die etters die dit verbod mogelijk hebben gemaakt, puur om te laten zien dat we klaar zijn met de betutteling.
Ik heb er geen medelijden mee wanneer dadelijk de bushaltes etc. In de fik vliegt etc. Lijden mogen ze wat mij betreft, PUUR omdat wij als liefhebbers ook lijden.

Vuur moet je met vuur

betreiden in dit land, wat is dit land toch door en door verrot geworden

.
Omdat ik dus nog 1x flink en op een verantwoordelijke manier wil vlammen moet ik extra rekening houden met de opslag, wil me houden aan de 25kilo regel en zal het elders verdeeld opslaan, denk hier zelf ook om boys! De (Linkse Ratten) verraders slapen nooit.
Voor nu nog 1x genieten dus, daarna TERREUR in de Eurs

.
Fijne Paasdagen, geniet ervan zolang het kan/mag