De Chainthunder...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit jaar dan voor het eerst ervaring met de nitraat matjes van Zena. Toen ik 's ochtend dacht steek eens eentje af ghehe wat een knallen:D

Iedereen had zoiets van uhm wat is dat. Vond ze erg goed alleen wat kort, had 2x60shots en 1x240shots volgend jaar maar eens wat meer inslaan.:p

Ik weet niet of het tussen mijn hoofd zit. Maar vond de 500shots Bonbridge beter dan de Celebration Crackers 60sh en 240 shots..

Dit jaar weer heel wat chains aangestoken onder andere in me show en wat een dreunen zeg :D op het filmpje dat nog komt zie jed at er een trap in de buurt staat... zit nu een gat in door de chainthunder :rolleyes:
Stond er ook redelijk dichtbij wat de mat zeker ten goede kwam (piep had ik toch al :p ) echt heeeerlijke knallen!!!
:bye:

ja het is wat he die CT het zijn zulke klappe helemaal als je matje goed door rateld, heb je gegarandeerde TUUUUUUT in je oren .

Finale van een chan 500 new spring wind oude versie en tientallen treuno's alle op redelijk kleine afstand wil wel ja :p maja hoorde toch al niet veel meer...
Moet ook zeggen dat er een heel goed tempo in mijn rollen zat ondanks dat ik hem opgehangen had lekker constant niet opeens heel veel dan weer niks lekker knallen..!

thunderstorm1ne0.jpg

thunderstorm2tn4.jpg

Schijnbaar een kopietje van die van Bonbridge. Prijs is wel een stuk gunstiger, namelijk 15 Euro. Verkrijgbaar bij Wimmers. :bye:

ik heb em ook gekocht:) vond de prijs al raar want ze leggen wel een egte chain in de vitrine:P maja goed, dit jaar nog een egte bonbridge chain 500 halen, en dan met oud en nieuw achter mekaar afsteken:D we zullen zien:bye:

thunderstorm1ne0.jpg

thunderstorm2tn4.jpg

Schijnbaar een kopietje van die van Bonbridge. Prijs is wel een stuk gunstiger, namelijk 15 Euro. Verkrijgbaar bij Wimmers. :bye:

wat een hondsbrutale copie is dit. Hier gaan ze bij Alpeco niet mee kunnen lachen vrees ik. En dan ook nog 10 euro onder de prijs gaan zitten. Dit is puur en alleen mee liften op het succes van dit produkt

ik ben het zeker me redbaron eens!! egt te belachelijk als ik daar in die winkel zou staan dan had ik het niet gezien totdat ik het thuis beter had bekeken ofz... verschil is egt miniem:S schandalig gewoon...

helemaal mee eens, echt stom dat ze dat doen. ze kunnen niet tegen de concurentie op, dan gaan ze maar zoiets doen.

ding is echt SUPER gaar, lijkt meer op een hindoe. tempo is er niet, knal niet
heb er dacht 5 e voor betaald. is ook niet meer waard.

ik heb er ook 2 gekocht a 15€ perstuk

maar de doos lijkt er veel op .
het is van hello fireworks..
en er staat op de doos niet hoeveel kruit dat er in zit.
en er zit geen bloemetjes patroon op de knallers.

Dit is werkelijk waar schandalig en Alpeco zal hier zeker wat aan gaan doen zeker als je ziet dat de kwaliteit werkelijk verschrikkelijk slecht is!
Puur op de reputatie meeliften van dit product want het is een op zichzelf staand *****product blijkbaar....
Jammer erg jammer

ding is echt SUPER gaar, lijkt meer op een hindoe. tempo is er niet, knal niet
heb er dacht 5 e voor betaald. is ook niet meer waard.

Dit is werkelijk waar schandalig en Alpeco zal hier zeker wat aan gaan doen zeker als je ziet dat de kwaliteit werkelijk verschrikkelijk slecht is!
Puur op de reputatie meeliften van dit product want het is een op zichzelf staand *****product blijkbaar....
Jammer erg jammer
Heb hem zojuist maar afgestoken, wou toch met m'n eigen ogen wel eens zien of dit echt zo'n brakke mat is. En dat is die dus.. Ik hoop ook dat Alpeco hier wat aan gaat doen want ik heb medelijden met iedereen die vol verwachting deze mat koopt om er op 31 december de blits mee te gaan maken. Zeker omdat er al winkels zijn die voorheen nog de Bonbridge mat verkochten maar nu zijn overgestapt op de Thunderstorm ( inkoop goedkoper ). Je zou er als niet-freak die het verschil niet zo 1..2..3 zien maar weer een hoop meenemen omdat die ene van vorig jaar zo goed beviel. :frusty:

Ik zou het inderdaad willen vergelijken met een ( dure ) hindoe. De knallen zijn best oke maar tempo zit er tot niet in en het geweld is dus ver te zoeken. Op een gegeven moment was er wat overslag en toen begon het er al meer op te lijken en was er zelfs nog even sprake van de bekende chainthunder-piep-in-de-oren. Mocht je deze dus al in huis hebben zou ik absoluut aanraden om hem in de lengte 1x dubbel te vouwen en hem zo aan te steken. Dan heb je er tenminste nog plezier van. Maar nog beter is om gewoon een bekende Chainthunder te kopen :wink:

Laatst bewerkt door een moderator:
Apollo, dank voor je goede advies.
Blijkt eens te meer dat wij Ollanders niet alleen naar de prijs moeten kijken maar ook naar kwaliteit.
De chainthunder van Bonbridge is gewoon de beste en kost 25 euro.
Maar voor die 25 euro ben je wel verzekerd van een groot spektakel.
Goedkoop is vaak ook duurkoop.

Dit mag toch eigenlijk niet, want ik zou denken dat alpeco of sinomax gewoon een claim heeft op de bonbridge producten en dat je het dan niet mag namaken.:shocked:
Het ontwerp is van bonbridge namelijk

Dat is hetzelfde als een coca cola fles verkopen, met precies dezelfde wikkel en de inhoud anders. Dit mag dan toch niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan