vuurwerkfreak*Gizmo*
VWC lid
vuurwerkjunk zei:zo, dat is flink aaaan de prijs zeg, zijn er niet nog meeer winkels die ze verkopen? alleen dan voor een gunstigere prijs?![]()
loots verkoopt ze ook maar ik weet niet of je daar ook zoveel korting krijgt

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
vuurwerkjunk zei:zo, dat is flink aaaan de prijs zeg, zijn er niet nog meeer winkels die ze verkopen? alleen dan voor een gunstigere prijs?![]()

dennis-pyro zei:Klopt heb je gelijk in, zeker de vaste klanten van Alpeco krijgen natuurlijk vaak wat meer korting dan mensen die er voor de 1e keer binnen komen wandelen
Maar de prijs die ik net noem kun je dus voor mensen zien die vrijwel nooit bij alpeco komen
vuurwerkfreak*Gizmo* zei:loots verkoopt ze ook maar ik weet niet of je daar ook zoveel korting krijgt![]()
zinkie zei:Loots koopt ze (zoals jehtzgehtlos al een beetje zei) net als vele winkels in bij Alpeco. Tel bij die inkoopprijs de transportkosten, opslagkosten en winst van de zaak bij op en je hebt de prijs daar.
Edit: en dan heb ik het nog niet eens over de belastingen, verzekeringen etc.

lj80bom zei:Bij wapenhandel frank vertelde ze mij dat 1x 500 € 23.- kost en per karton kosten ze € 245.- dus maar € 2,60 korting per stuk lijkt me niet zo veel

vuurwerkjunk zei:waarom gaan ze harder dan
JeKo zei:Goeie avond allemaal!
Ik wil dit jaar de Chainthunders gaan proberen... welke raden jullie me aan, en waarom?..
En weet je dan ev. ook de prijs ervan?
![]()

JeKo zei:Rustik maar hoor..k vraag alleen jullie voorkeur en welke je wel of juist niet zou moeten kopen en dan krijg ik dit..
![]()
En k heb heus wel het topic gelezen![]()
![]()
Oke bedankt voor je alsnog positieve reactiebavaria zei:Ey jeko,
Oke dat snap ik wel, aleen er staat toch genoeg over jouw vraag in dit topic! De Chainthunder 100sh is niet meer te koop, dus blijft er aleen nog de 60sh en 500sh over.
Ik zou dan gaan voor de 500sh (bij Loots) , omdat: Het langer duurt en een echt geweld is want de 60Sh is zo weg, wel leuk voor overdag. Maar als je portomonee het niet uitmaakt zal ik wat van allebij doen!
Groetjes
Bier!
 hier k heb k iets aan