Dance Monkey

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: KY6042
Artikelnaam: Dance Monkey
Bruto Gewicht: 1,5 kg
Netto Kruitgewicht: 1413 gram
Aantal Schoten: 76 schoten - COMPOUND
Effectomschrijving: 2 fan/ 1 straight (glittering willow,coco,cracker,blink,spinner,crackling ball,dahlia,brocade crown king,mine,tail -purple,green,white,blue,red,gold,silver)
Tube diameter: 25/30 mm
Kooi: Ja
Kartoninhoud: 2/1
Tijdsduur: 35 sec.
Stijghoogte: 30 m.
Adviesprijs: € 119,00
china_red_2020_dance_monkey.jpg

Wij danken China Red voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ook een hele lekkere bak met goede afwisseling in boeketten en shapes. Duidelijk een niveau beter dan de vorige producten en een keer geen tails in verwerkt :)

Mooie variatie met brede spreiding, ook weer een om in de gaten te houden bij de actie.

erg leuke bak, veel afwisseling in de effecten en shapes!
hopelijk is de prijs niet al te gek, hij gaat in ieder geval meteen op de wishlist hier.

Very nice deze bak, ben benieuwd of deze in real ook zo presteert. Zo ja dan is hij echt gruwelijk vet.

Echt een hele mooie nieuw komen zeg, mooie grote effecten en mooi die afwisseling. Deze kan wel op de wish-list.

In het begin twijfel ik wat over het tempo, maar daarna maakt ie het helemaal goed met die snellere rijen en een gevulde lucht. Leuke variatie in effecten, ook zeker even op het lijstje hier.

Ze zijn lekker bezig bij China Red. Deze moet ik toch ook echt noteren op de lijst. Toppertje dit.

die kamuro met felle popping stars in het begin is een prachtig effect, daar had meer mee gedaan mogen worden. Is met de multicolour pistil aan het eind ook wel leuk, maar nie net zo bijzonder. Rest vind ik niet boeiend.

Toch snap ik 1 ding niet helemaal : 1919:76 schoten zou betekenen 25,25 gram per tube.
En de box bestaat uit 3 cakes. Ga er vanuit dat ze maximaal gevuld zijn met 500 gram, maakt 1500 gram ?
Tevens zie je in het filmpje, dat de eerste salvo FS geschoten, uit 4 bestaat?

Toch snap ik 1 ding niet helemaal : 1919:76 schoten zou betekenen 25,25 gram per tube.
En de box bestaat uit 3 cakes. Ga er vanuit dat ze maximaal gevuld zijn met 500 gram, maakt 1500 gram ?
Tevens zie je in het filmpje, dat de eerste salvo FS geschoten, uit 4 bestaat?

gezien de prijs is het maximaal 1500 gram inderdaad. Wel een mooie bak met veel afwisseling mooie effecten, worden veel mensen blij van denk ik.

Op zich is dit wel een toffe box idd, maar toch komt hij niet op mijn lijst. Vind de ander boxen net wat beter overkomen, al is het tweede deel van de box echt wel goed!

begin van de box is wat afwijkend met tweede deel, relatief kleine effecten in eerste deel en dan ineens een storm aan effect in tweede deel. Als afsluiter valt het mij tegen dat er niet met in mijn optiek een mooiere combinatie van kleuren wordt afgesloten. De beginsalvo's van de V-shape zijn stuk mooier dan de afsluiters. Maar goed dat blijft smaak ;).

Die blauwe in het begin vond ik de mooiste, mogen ze wel in een aparte cake gaan verwerken.

Verder mooie cake met lekker veel afwisseling :P

Back
Bovenaan